Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці своїми словами, в прозі, українською мовою

У мене сьогодні свято, у коханої дівчини день народження. Мила моя, люба, найкраща і прекрасна, вітаю тебе і хочу побажати парити вільним птахом у небі щастя, диктувати свої правила життя і завжди уникати неприємних ситуацій. Нехай тобі посміхається удача, сонце, нехай моя любов окриляє тебе і дарує світло надії.

***

Моя сама кохана дівчина на світі, від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Нехай все те, про що ти мрієш обов'язково збудеться, нехай кожен день буде наповнений тільки радісними подіями, нехай у тебе завжди все виходить на відмінно. Нехай удача вибирає лише тебе, як метелик вибирає прекрасний квітка. Будь завжди хранима долею, посміхайся і радій, хай життя завжди здається казкою. Міцного здоров'я тобі, мирного неба, красивою взаємної любові, довгих і щасливих років життя.

***

Від усієї душі, з великим волненьем, в якому, слів не знаходячи, я поздоровляю з Днем Народження, з чудовим святом тебе, моя рідна жінка. Хіба можна знайти краше тебе в світі, я навіть і не намагаюся це робити, тому що знаю, що ти прекрасна і неповторна.

***

Бажаю бути прекрасніше гірничого алмазу, красивіше вистражданої мрії. Нехай навіть тоді, коли тобі доведеться плакати, твоє щастя примножується в 10 разів. Бажаю ніколи не забувати, що всі недосяжне – досяжно. З Днем Народження.

***

Я будую з тобою стосунки і хоч не часто тобі це кажу, але без тебе моє життя не має сенсу. Сьогодні ти надзвичайно красива, яскрава, весела, сьогодні твій День Народження, і я бажаю, щоб ти була такою ж променистою не тільки у свята. Щоб ти ніколи не переживала, знай – я буду твоїм героєм, сміливим воїном, який захистить свою маленьку принцесу від будь-яких неприємностей. Ти станеш відмінною дружиною і найкращою в світі мамою, я хочу в це вірити і бути завжди поруч.

***

Сьогодні день народження у найдорожчого мені чоловічка – у моєї коханої дівчини! Обіймаю тебе, ніжно цілую, дорога! У тебе сьогодні багато привітань і подарунків, але я сподіваюся, що буду найкращим подарунком для тебе, адже дарую тобі себе цілком і всю свою ніжність і любов!

***

Моя улюблена дівчинка, я щасливий привітати тебе з днем народження! Хочеться побажати тобі так багато, але відповідні слова губляться... Ти прекрасна – я бажаю тобі цвісти ще вишуканішим; ти ніжна – я бажаю тобі бути ще солодший; ти мила – я бажаю тобі бути ще чудесней! Ти кохана, але побажати тобі бути ще більш коханої я не в силах. Адже сильніше, ніж люблю тебе я, любити неможливо!

***

Зі святом, моя кохана дружина! Знаєш, кажуть шлюби укладаються на небесах. Тоді мені просто в голову не приходить за які заслуги ангели подарували ні чим не примітному мені таку прекрасну і чисту зірку як ти. Мабуть щось переплутали... Але мені хотілося б попередити їх там на верху — я ніколи не віддам тебе!

***

З днем народження, улюблене сонечко! Ти затьмарила їх всіх своєю красою і справила просто фурор на землі. Бажаю тобі завжди залишатися такою ж прекрасною. Нехай твоє серце наповниться жагою любові, і розливаючись, тече струменем живої води на висохлі змучені душі. Нехай після зіткнення з тобою люди оживають і наповнюються світлом, життям і радістю!

***

Моя улюблена дівчинка, я так люблю тебе і бажаю, щоб ти завжди залишався зі мною щасливою! твоя посмішка для мене — велика радість, тому я буду робити все, щоб ти посміхалася частіше! Знай, твої заповітні мрії обов'язково збудуться, адже я допоможу тобі їх здійснити! Головне, будь здоровенька!

***

Кохана моя, сама чудова і незвичайна, сама дивна та чудова дівчина усього світу, вітаю тебе з днем народження. Люба, я тобі бажаю жити в своє задоволення, не звертаючи уваги на думку оточуючих і злі мовами, бажаю займатися дійсно цікавим і захоплюючим справою життя, яке буде тобі приносити успіх, достаток і славу, бажаю невгасимого полум'я вогню нашої любові і постійного джерела натхнення для наших світлих почуттів.

***

Я хочу привітати свою улюблену дівчинку з Днем народження! Кілька років тому доля зробила мені подарунок у вигляді нашої з тобою зустрічі. А там вже справа залишалася за малим, тобто привернути твою увагу. Мені вдалося організувати все так, що ти погодилася на другу зустріч, після якої ми вже не розлучалися. Любимочка моя, я хочу привітати тебе з твоїм чудовим святом, а також побажати тобі всього самого світлого і доброго, як і ти сама. Продовжуй залишатися ось такий милою і доброю дівчиною, яка ніколи не зрадить. Ти вмієш слухати, вмієш чути, тому з тобою можна просто годинами розмовляти. Мені подобаються твої поради, тому що вони допомагають мені в багатьох ситуаціях. Я хочу, щоб ти бал щаслива і здорова. В моїх інтересах зробити все, щоб саме так воно і було. Крутого свята тобі, роднуля.

***

Я жив мирно, не тужив, але одного разу ти мене зловила, а я... Тільки заглянув у твої очі, не зміг втекти і ось сьогодні, в твій День народження, зовсім ручний і лагідний, як приборканий дикий хижак цілую твої руки і вітаю, бажаю щастя свіжого і блискучого як роса на пелюстках твоїх улюблених квітів!

***

Нехай твоя дороговказна зірка буде вірним компасом на твоєму шляху. Нехай з кожним днем твій досвід стає все багатшими. Просто знай – все неможливе можливо і всі мрії відразу стануть реальністю. З Днем Народження, посміхайся. Ти прекрасна.

***

Моя рідна і кохана дівчинка, навіть не знаю, що б я робив без тебе, ти даруєш мені стільки любові, радості і турботи що я іноді боюся, що обделяю тебе увагою. Ми можеш на мене покластися, звернеться за допомогою, попросити що завгодно. Сьогодні твій День Народження і я готовий покласти до твоїх ніг весь світ, лише б очі твої сяяли і світилися, а той самий голосочок говорив спасибі. За мною ти будеш почувати себе впевнено, і я постараюся, щоб всі твої мрії здійснилися.

***

Любов моя! Ці слова, які я так ретельно підбирав, які я готував задовго до твого свята, сьогодні я дарую тобі з особливою ніжністю і трепетом! З Днем Народження, моя солодка цукерка, моя цукрова мармеладочка, моя мила дівчинка! Бажаю тобі бути впевненою в моїй любові і вірності, ще бажаю нашим відносинам взаємності і розуміння! Нехай моя любов зробить тебе найщасливішою дівчинкою на планеті Земля! Нехай мої обійми роблять тебе маленькою дівчинкою в моїх руках! Нехай щоранку ми будемо прокидатися поруч, і бажати один одному доброго дня! Бажаю тобі мила, бути за мною, як за кам'яною стіною і ніколи нічого не боятися! Нехай наша з тобою любов живе вічно і ніщо не зможе завадити нашому з тобою щастя! Кохана, зі святом молодості тебе! Будь моєю завжди, іменинниця! Обіцяю любити тебе і бути гідним твоєї любові!

***

У цей чудовий день, кохана, хай найкрасивіші квіти розцвітають для тебе! Нехай для тебе світить сонце, зеленіють дерева і співають птахи! Будь завжди щасливою! Подихом весни нехай наповняться твої дні. Удачі тобі, успіхів, ніжності, добрих чудес на твоєму шляху! Нехай лагідна посмішка завжди висвітлює твоє обличчя, а блиск твоїх дивних очей ніколи не тьмяніє. Моя сама ніжна, душевної радості тобі!

***

Бажаю я привітати тебе з твоїм народженням. Бажаю щоб ти, лише тішилася, і сміялася. Щоб смуток до тебе не попадалася. Бажаю бути красивою і доброю; успіхів, щастя, огинати негаразди!

***

Добре, коли є кому довіриться і на кого покластися, коли хтось зустрічає тебе з роботи, готуємо сніданок або вечерю, любить тебе і обіймає. Моя рідна дівчинка, якби я міг, я дістав би для тебе і місяць і зірки, а поки буду просто намагатися зробити все можливе, щоб ти була щасливою. Я бажаю, щоб ти змогла реалізувати свій талант, не забувала своїх друзів, хоча, іноді я ревную тебе до них. Моя зірочка, пташка, сонечко, зайчик, ти – найкращий подарунок, з Днем Народження!

***

Від душі тебе з днем народження вітаю, бажаю тобі величезного успіху. Кохана дівчина щастя тобі і хочу, щоб не було інакше. Всі бажання і мрії хай збуваються скоріше, бажаю, щоб тебе оточували справжні друзі. Всього самого прекрасного бажаю, ти найкраща на цілій землі.

***

Я перед тобою як сніжинка таю, дівчина, кохана з днем народження вітаю. Щастя бажаю і великої любові, тепла і радості на твоєму шляху. До чого б ми не прагнули, Бог нам допомагає, і досягти успіху нам нічого не заважає. Сверкай для мене дороговказна зірка, Тебе кохана я ніколи не підведу.

***

Моя сама улюблена, єдина дівчина на світі я без тебе, як земля без квітів, як сонце без тепла, як річка без води. Ти світло в моєму віконці. Мені з тобою казково пощастило. У тебе сьогодні день народження, прийми найщиріші і самі щирі привітання. Нехай твоє життя буде довгим і щасливим. Нехай гарний настрій ніколи не покидає тебе, моя жадана. Нехай сьогодні неодмінно, як за помахом чарівної палички збудеться твоя заповітна мрія. Всіх благ земних тобі, моє сонечко, і благополуччя.

***

Мила, ти сьогодні просто світишся від щастя, адже день народження – самий прекрасний свято на землі. Я щиро вітаю тебе з таким чудовим подією. Бажаю всім твоїм мріям неодмінно збутися. Нехай тільки гарний настрій, удача супроводжують тебе, хай доля балує тебе. Міцного здоров'я тобі, рідна, побільше позитиву і всього самого найкращого. Нехай твоє життя буде картинкою. Всіх благ тобі, багато радості, достатку і благополуччя. Хай добрий ангел завжди оберігає тебе.

***

Я знаю, що мені дуже пощастило, що ти зустрілася мені одного разу. Бажаю тобі вічної радості в душі, прекрасного настрою і побільше посміхатися, адже твоя посмішка робить мій день щасливим. Я люблю тебе і кожен день, проведений з тобою — найкращий день в моєму житті.

***

Бог створив індіанку працьовитою, африканку — пристрасної, француженку — пікантною, німкеню — господарської, американку — діловий. І всі ці кращі жіночі якості поєднуються в тобі. Залишайся такою ж чудовою і коханій!

***

Зі шкільних уроків хімії нам добре відомо, що, якщо з'єднати два визначених елемента... станеться вибух! Одного разу трапився справжній феєрверк в нашому житті, коли ми зустрілися, я завжди буду пам'ятати той день! І сьогодні, в День твого народження, я дякую небеса за те, що створили тебе, і звели нас разом! Нехай наша любов горить яскраво і жарко, приносячи нам море щастя безмежного, як океан, і ніжної, як свіжий бриз! З Днем народження, мій промінчик щастя!

***

У це світле свято, в День народження улюбленої я трішки збився з ніг, прикрашаючи будинок і розставляючи букети з її улюбленими квітами, я клопочу, як білка, і дуже задоволений, тому що робити що завгодно для моєї єдиною – найкраще заняття на світі! Я вітаю тебе з Днем народження, моя мила, будь завжди також щаслива, як сьогодні, і нехай ні труднощів, ні печалей не буде в твоєму житті, адже ти так гідна теплих променів удачі і щастя!

***

Кохана моя, мила і рідна! В твій прекрасний свято бажаю тобі відчувати себе справжньою королевою, приймати з гідністю подарунки долі. Будь завжди чудова, незвичайна, чарівна і неповторна.

***

В це свято твій особливий побажаю я тобі відпочинок в Ніцці, з друзями прикольними. Нехай це свято буде класним, і для подарунків прекрасним. Бажаю тобі скупити одягу модній бутік з офигенным білизною і відпадними сукнями, пристойну шубу і кольє з діамантами. Нехай всі сьогоднішні бажання виконуються без покарання. Танцюй, веселися і поганим не грузись. Твої якості я все перерахувати не можу. Я бажаю тобі залишитися такою, як ти є. Нехай твій кораблик на ім'я «Життя», пливе по річці везіння і щастя в морі удачі. І гарна погода нехай супроводжує в круїзі. Бажаю, щоб у твоєму подорожі, капітан не посадив корабель на мілину, і не розбив об рифи. В твій бездоганний свято, день варення, я бажаю тобі поїзд з вагонами, наповненими здоров'ям і достатком, успіхом і везінням, любов'ю і щастям, з мрією і шампанським, з неба сонцем ясним і теплим.

***

З 365 днів в році, є один, який осяє мою душу світлом. День, якого я чекаю весь рік. Це твій День народження мила. Адже рік від року, твоя краса розквітає, і стає ще яскравіше. Вітаю тебе! Бажаю, щоб раділа кожному моменту життя, кожному світанку, і кожної ночі. Тому що твоя радість, це і є моє щастя. З Днем народження, люба!

***

В твій день народження, я зізнаюся, як сильно я тебе люблю. Ти для мене, як світло у віконці, як промінчик світла і тепла. Нехай буде дивовижною твоя доля, нехай не буде не здійснених мрій, нехай твоє життя буде красивою і веселою. Нехай Господь тебе береже в любові, надії і віри. Бажаю бути тобі завжди щасливою, нехай кожен день приносить тобі лише приємні миті. Будь завжди коханою і бажаною, нехай щастить тобі у всьому, завжди. Нехай ангел – охоронець оберігає тебе від усіх бід та невдач.

***

З днем народження, люба! Тонну щастя я тобі бажаю. Будь красивою і ніжною, завжди турботливою і ввічливою. Нехай кожен день у тебе будуть перспективні можливості, вдалі справи й потрібні люди. Будь позитивною, енергійна, вольова, але обережною. Бажаю тобі океан любові, світла і тепла. Чашу повну терпіння, душевного спокою і солодкого життя.

***

Тримаю твої руки рідна в своїх долонях. Душа тремтить від ніжності: вітаю з Днем народження! Знай, що тобі немає рівних у мудрості, душевності, щедрості і краси. Отримуй безмірне задоволення від кожної миті і літай по безкрайніх просторах щастя і нескінченним обителям любові.

***

Що для дівчини/жінки означають прекрасна зовнішність, достаток, щастя, успіх, кар'єра без взаємної любові. Майже нічого. Нехай зірки подарують тобі крихітний будиночок. В ньому буде панувати вічна благодать, спокійний сон не всполохнут жорстокі будні, невтомний і вічно жадає тебе чоловік завжди буде цілувати твої руки, а маленьке «чудо» вимовить таке бажане перше слово: «мама».

***

Джерело: superwords.co.ua

Комментарии