Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука своїми словами, в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука своїми словами, в прозі, українською мовою

Мій коханий, мій добрий і рідний дідусь! Сьогодні я хочу привітати тебе з днем народження і побажати тобі всього-всього самого світлого і незабутнього в житті. Нехай твій кожен новий день починається з усмішок і сонячного світла, нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки світлі і добрі люди, а якщо життя буде підносити сюрпризи кожен день, то нехай воно так і буде, але от тільки нехай ці сюрпризи будуть тільки приємні і радісні. Міцного тобі здоров'я, мій дорогий, і нехай все погане, що колись траплялося в цій не легкій життя піде безслідно. З днем народження, дідусю!

***

Привітання З днем народження сьогодні прозвучить для тебе не один раз, наш дорогий: адже ти – батько і дідусь великої дружної родини! Кожен з рідних не відмовиться від задоволення особисто привітати главу сімейства і побажати тобі всього найкращого в житті міцного здоров'я, успіхів та довгих щасливих років. Нехай твої діти будуть щасливими і вдячними, а онуки – міцними і слухняними. Нехай рідні радують тебе не тільки в цьому році, але і все життя. Хай щастя сім'ї буде довгим, а невдачі тільки зміцнюють сімейна злагода. З днем народження, дідусю! Зі знаменним святом всієї родини!

***

Здрастуй, дорогий дідусю! Сьогодні твій і тільки твій день! Вітаю тебе! І так як я дуже добре знаю, що ти найбільше любиш святкувати твій день народження, ми всі будемо в лісі! Спочатку ми гарненько підживимося святковим частуванням (напоями, тортиком, салатиком), а вже тільки потім підемо всі разом на полювання! Особисто я чудово пам'ятаю, що завжди був і будеш відмінним мисливцем. Я пам'ятаю, що в тебе в хаті висять безліч нагород за спійманих тварин. Ще пам'ятаю, як стіни твого будинку прикрашають оленячі роги, всі вони різної величини і найрізноманітніших форм. Пам'ятаю, що в загальній вітальні на підлозі лежить шкура білого ведмедя і пам'ятаю, як я любила грати сидячи на ній... Вітаю тебе з днем народження! Твоя улюблена внучка.

***

Найкращий у світі цілому, завжди зайнятий якою-небудь справою, завжди комусь допомагає, завжди прорахунки внучкины прощає, завжди горою за сімома варто, лікує коліна, немов Айболить! Мій дідусь, мій ангел, мій чарівник, дарую тобі в подарунок букет квітів, дарую тобі своє тепло! І кажу "дякую" в день народження за розуміння і за терпіння!

***

Супер-пупер-мега-дід, вітаю, рідний, з днем народження тебе. Бажаю бути великим і могутнім, як лев, уважним і зосередженим, як ховрах, веселим і завзятим, як дельфін, здоровим і сильним, як бик, балакучий і доброзичливим, як папуга.

***

З днем народження, любий мій дідусю! Онук сьогодні поспішав, щоб передати тобі мої найкращі побажання. Нехай всі твої роки буде наповнені змістом. Нехай радість не залишає. Нехай буде міцною віра і сила духу. Бажаю оптимізму і щасливого майбутнього. Нехай життя буде стабільна.

***

Наш дід сьогодні бравий, при параді! Все тому, що свято, і іменинник – він. Нехай життя кипить, як в юності! Бажаємо: міцності духу, достатку в домі, удачі в риболовлі, неосяжної любові! Балуй внучат і будь їм прикладом.

***

В дивовижний день народження вітаю мого улюбленого дідуся. Бажаю тобі уваги від близьких людей, поваги та терпіння. Нехай буде багато добрих друзів і доброзичливих колег. Бажаю тобі справжньої дружби і пристрасної любові. Хай буде все, чого тобі хочеться. Твоя онучка.

***

З народженням в цьому світі вітаю найкращого дідуся на світі! Бажаю тепла, миру та порозуміння. Нехай кожен день буде радісним та веселим! Бажаю відмінного здоров'я та міцного сімейного щастя! Від усього серця бажаю процвітання і кар'єрного успіху. Нехай тебе радують твої внуки.

***

Дідусь, з Днем народження, дорогий! Хочу, щоб в цей і інші дні ти бігав, танцював, завжди був бадьорий і здоровий. Терпіння і сил тобі на все: поїздки в теплі краї, хованки з онуками, дегустація тортів або дискотеки — завжди і все встигай!

***

Коли я був маленьким, мій дідусь мені сказав, що чоловік не повинен плакати чи здаватися, тому що він – майбутній глава сім'ї, на плечах якого буде лежати відповідальність за свою дружину і за своїх дітей. Чоловік повинен бути сильним і стійким, не повинен боятися труднощів. Я це добре засвоїв і з тих пір ніколи не давав слабину. І це все завдяки тобі, улюблений дідусь. Я хочу привітати тебе з цим добрим святом, яке ти дуже чекав, і побажати тобі довгих років життя, тому що у тебе ще стільки всього попереду. Будь завжди самим здоровим, щасливим. Але головне – здоровим. Щастя і любов, ми беремо на себе. Ми тебе дуже любимо і пишаємося тобою. Сподіваюся, що і ти пишаєшся нами, а ми будемо намагатися і далі радувати тебе своїми успіхами. Зі святом!

***

Богатирського здоров'я дідусь я Вам бажаю сьогодні з днем народження від усього серця вітаю від онука в подарунок прийміть віршик від усієї душі пишу я цих пару рядків хай радість у Вашому будинку буде завжди з Вашим досвідом нам не страшна будь-яка проблема боремося за правду в цьому світі і добро бажаю Вам, щоб завжди щастило!

***

Мій дідусь – самий кращий на світі чоловік. Він чесний, справедливий, іноді буває суворим, за всі свої слова і вчинки він завжди у відповіді. Сьогодні у тебе, дідусь, день народження, прийми від внучки найщиріші вітання і побажання. Нехай кожен день наповниться радістю, нехай удача назавжди пропишеться в твоєму домі. Безхмарного щастя тобі, довголіття, міцного здоров'я і всього самого найкращого. Нехай твоя мудрість, твої добрі поради будуть величезним скарбом для всіх нас.

***

Дід! Сьогодні твій день. Здорово, що ти з нами і в цей день, і за життя нас супроводжуєш, підтримуєш у всіх справах. З тобою весело. Приємно усвідомлювати, що ти нас розумієш, як-ніби тобі досі 17 років. Будь здоровий і бадьорий — і тілом, і духом. З Днем народження!

***

Наш улюблений дідусь у цей святковий день приймай вітання з твоїм круглим Днем Народження. Хочемо побажати тобі великих успіхів, міцного здоров'я щастя безмірного. Ти наш надійний сімейний опорою в житті. Ми пишаємося тобою!

***

Милий мій, дорогий і улюблений дідусь! Прийми мої сердечні вітання з твоїм Днем народження! Хочеться побажати тобі богатирського здоров'я, спокою на душі і піднесеного, радісного настрою. Залишайся таким оптимістом з відмінним почуттям гумору і завзятим характером.

***

Коханий мій дідусь, вітаю Тебе з ювілеєм і бажаю в першу чергу здоров'я і довголіття. Якщо ці два компоненти будуть у Твоєму житті, то значить все буде добре. Нехай життя дарує Тобі сили і багато приводів для радості і гордості. Бажаю, щоб Твої онуки завжди брали з Тебе приклад, адже Ти цього заслуговуєш.

***

Дорогий Дід, все своє життя ти працював на благо сім'ї. Настав час відпочити і зайнятися тим, що ти любиш найбільше: риболовля, полювання, банька на дачі з березовим віничком для душі і тіла - тепер цим повинна бути заповнена твоє життя. Ти у нас — першокласний огородник, тому бажаю тобі не тільки повну кошик врожаю, але і повну корзину здоров'я, щастя та сімейного благополуччя. З днем народження.

***

Мій улюблений дідусь, ти сьогодні красивіше всіх. Адже нині у тебе свято – ювілейний день народження. Прийми від внучки найщиріші вітання. Бажаю тобі міцного здоров'я, щоб ти ніколи не хворів, довго не старіли, ніколи не нудьгував, і зустрічав свої день народження ще багато – багато років поспіль. Хай щастя і удача завжди супроводжують тебе. Бадьоро, молодо завжди тримайся, і хай чудовим прикладом для всіх. Хай добрий ангел береже тебе від бід і зла. Будь завжди життєрадісний і у відмінній формі.

***

Улюблений дідусь, сьогодні чудовий День Народження ми дружною сім'єю поспішаємо сказати тобі найпрекрасніші слова. Нехай не засмучують тебе проходять роки, а твоє здоров'я міцніє з кожним днем. Бажаємо, щоб біда не посміла постукати у твій дім, а птах щастя завжди перебувала десь поблизу і дарувала удачу та успіх. Нехай кожен наступний день сяє променями іскристого сонця.

***

Дорогий дідусь, я дуже люблю бувати у тебе в гостях, тому що тут я, ніби повертаюся в дитинство. З тобою у мене пов'язані самі щасливі й безтурботні дитячі роки життя. Я завжди відчувала твою любов, підтримку, турботу і я вдячна тобі за це. Сьогодні, в твій день народження я хочу тобі побажати побільше приємних зустрічей, відмінних новин, завжди гарної погоди в твоєму домі і бадьорості духу. Зі святом!

***

Дідусь, я вітаю тебе з днем народження та від щирого серця бажаю не втратити сили і фортеці, успішно продовжувати свою діяльність, впевнено і раціонально розпоряджатися своїми силами, зберігати в душі вогонь любові і ніжності до близьких. Діда, нехай тобі вдається також браво продовжувати свій шлях, з колишнім оптимізмом і своєю наполегливістю домагатися поставлених цілей.

***

З днем народження, дідусю! Бажаю тобі незвичайного здоров'я, сили, бадьорості, енергії і натхнення. Мій дідусь - самий кращий друг на світі! Спасибі тобі, що ти є. Спасибі за твоє життя і приклад. Я завжди хотів бути схожим на тебе. Нехай ти будеш самим щасливим дідусем на світі!

***

Самого веселого і доброго діда вітаю з днем народження. Дорогий мій, будь з життя молодим перцем, душею компанії і улюбленим душкою. Бажаю тобі, дідусь, невтомних сил, міцного здоров'я і безмірного щастя.

***

Супер діда вітаю з днем народження. Я бажаю тобі, мій золотий сталевих нервів і такого ж здоров'я, в душі залишатися завжди відв'язних і самим кльовим пацаном, бажаю бути щасливим і коханим, як бджілка Майя в справах невтомним.

***

Любляча онука хоче сьогодні привітати з чудовим святом - з днем народження - найкращого дідуся планети! Бажаю тобі гарного будинку з хорошими меблями і технікою. Щоб ти зробив все, що тобі хотілося вже багато років. Нехай ніщо не збентежить тебе і не змусить звернути з наміченого шляху!

***

Бажаю тобі, дедулечка мій, в день твого народження ювілейний, щоб ти не сумував і не засмучувався з безглуздим дрібниці. Бажаю, неодмінно, стати найпомітнішим людиною на цій величезній планеті. Нехай всі твої найзаповітніші бажання неодмінно здійсняться, розфарбувавши твоє життя у веселкові кольори. Твоя онучка бажає тобі жити до ста років, ділячись з підростаючим поколінням своєю мудрістю. Зі святом!

***

Дідусь, з днем народження тебе. Бажаю оптимізму, бадьорості, сил, успіху і натхнення. Нехай згадується тільки хороше і трапляється тільки добре, нехай кожен день буде радісним, а здоров'я — міцним. Бажаю стати не старше на рік, а молодше душею і щасливішим серцем.

***

Нехай тебе, дідусь, пам'ять ніколи не підводить, зір не падає, слух залишається відмінним, руху будуть чіткими завжди, а загальним станом здоров'я нехай позаздрять навіть лікарі зі стажем.

***

Дорогий дідусь, ми всі хочемо привітати тебе з Днем Народження! Ти прожив довге, цікаве життя, і прожила його гідно! Сьогодні твої внуки, діти і друзі бажають, щоб ти ще довгі роки залишався таким же міцним і повним сил! Ми любимо тебе, дідусю!

***

Джерело: pryvitannya.com.ua

Комментарии