Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука своїми словами, українською мовою

Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука своїми словами, українською мовою
Вітаю тебе з Днем народження, люба бабуся! Ти в нашій родині, як сонечко: всім безкорисливо віддаєш своє світло і тепло. Прости, що не завжди виходить відповісти тим же. Щиро бажаю тобі радувати нас всіх ще довгі-довгі роки! З любов'ю, онук.
***
Для моєї милої бабусі я хочу побажати довгих років життя серед нас. Ти завжди для всіх знаходиш потрібні слова підтримки. Дуже люблю тебе, моя рідна. Легких тобі років, глибокої здорової старості і повного відсутності спокою від твоїх онуків і правнуків.
***
З днем народження, люба моя бабуся. Нехай все хороше залишиться в пам'яті, нехай все добре чекає тебе попереду, нехай всі щасливе неодмінно трапляється в житті, нехай всі непогідне обходить тебе стороною. Бажаю тобі здоров'я, енергії і невгасимого полум'я твого запалу.
***
З днем народження, моя мила бабуся. Від усієї душі бажаю тобі душевної гармонії, серцевої відради і доброго щастя в кожній миті. Бажаю не хвилюватися через дрібниці, поратися по важливим і потрібним справах, з будь-якого дня робити веселе свято і радісна подія.
***
Бабуся моя рідна, моя найдорожча і улюблена в цьому світі. Сьогодні, від твого люблячого внука, приймай найтепліші та найщиріші побажання. Я в цей день хочу бажати тобі, щоб твоє серце не втомлювався і не боліло від смутку, щоб душа твоя, не знала болю! Ти знай рідна, що ти нам дуже потрібна. Адже завжди ти мені допоможеш і даси раду. Завжди зігрієш поглядом і посмішкою. З іменинами тебе моя найдорожча і улюблена бабуся.
***
Улюблена бабуся, найголовніше моє побажання в твій день народження — будь здорова! А ще бадьора духом і міцна тілом. Наша сім'я готова оточувати тебе теплом і турботою, підносити приємні сюрпризи і балувати. Бажаю, дізнаватися тільки добрі новини, насолоджуватися щастям. Усміхайся частіше — ми постараємося знаходити цьому якомога більше приводів.
***
Я пишаюся, мила бабуся, що я твій онук. Ти мудра, добра, ти навчила мене жити по совісті. Я завжди прислухаюсь до твоїх мудрих порад. Дозволь сьогодні привітати тебе з чудовою подією – днем народження. Нехай особистий свято подарує тобі багато радісних миттєвостей, нехай компліменти водоспадом обрушаться на тебе. Адже ти гідна тільки захоплення. Нехай здоров'я ніколи не підводить тебе, нехай птах щастя часто прилітає в твій дім. Будь завжди в чудовому настрої, ніколи не сумуй
***
Я не можу висловити, як люблю тебе, бабуся. І сьогодні, в твій День Народження, бажаю тобі здоров'я, тому що воно — найважливіша цінність. Нехай здоров'я залишається з тобою довгі роки (як мінімум, — сто, а краще — всі двісті). Зі святом тебе!
***
Моя рідна бабуся, з днем народження! Щастя тобі бажаю безмежного і міцного здоров'я. Ти для мене приклад справжньої жінки, мудра, працьовита, мама і бабуся. Я пишаюся тобою і тебе обожнюю. Спасибі за недоспані ночі, за найсмачніші пироги. Цілую, твоя онучка.
***
Моя бабуся найкрутіша на світі! Вона знає ушу, карате і кунг-фу! Я навіть бачила, що у неї є чорний пояс і фотографії, де вона бере участь на турнірах і конкурсах! А ще я бачила її нагороди та кубки, медалі та дипломи! Моя бабуся найкраща і прекрасна! Сьогодні її день народження і я дуже старанно пишу їй вітання, сподіваючись, що їй дуже сподобається! Вітаю, моя супер крута бабуся! Нехай у тебе і далі буде такий гарний настрій! Нехай твої руки завжди будуть з сильними ворогами, але м'якими і ніжними з нами, з твоєю сім'єю! Я дуже тебе люблю! Вітаю!
***
Мила бабуся, вітаю тебе з днем народження. Нехай кожна зустріч буде приємною, хай кожне слово буде добрим, нехай кожна справа буде успішною, нехай кожна новина буде радісним, нехай кожен день буде щасливим. Бажаю тобі завжди бути в оточенні любові рідних і поваги знайомих.
***
Бабуся! Моє дитинство пронизане твоєї неповторної добротою, турботою і увагою. У твій день народження я хочу підкреслити те, що ми залишаємося душевно близькими людьми і сьогодні. Цю зв'язок близьких по крові людей не зруйнує ніщо земне. Я постараюся жити так, щоб ти посміхалася частіше.
***
З днем народження, моя мила бабуся. Я тобі бажаю дзвінкого струмка, що тамує спрагу і додає сил, яскравого сонечка, що посилає промені радості і натхнення, прекрасних квітів, які наповнюють життя ніжним ароматом і ароматом, великого щастя, яке є наслідком щирої любові і благополуччя.
***
Бабуся, мила, кохана, з Днем народження! Як добре, що ти є у мене така – турботлива, добра і все-все розуміє! Спасибі тобі за все, чому ти мене навчила, за твоє терпіння, доброту і суворість. Від усього серця бажаю тобі радості, міцного здоров'я та довгих щасливих років.
***
Дорогий Бабусі в День Народження я хочу сказати найніжніші і найтепліші слова. Бажаю щасливих і довгих років життя, вічної молодості і здоров'я. Щоб ти, так само нас радувала своїми чарівними історіями і балувала смачним, солодким варенням.
***
З днем народження вітаю тебе, моя люба бабуся! Бажаю передусім міцного здоров'я! І щоб у тебе все було чудово, поменше тобі переживань за всіх нас, бо життя це дар, подарунок. І нехай буде побільше радісних моментів.
***
Бабуля, я тебе вітаю з днем народження. Бажаю тобі залишатися для близьких дорогим і улюбленим людиною, ділити свою радість з рідними і завжди давати добрі поради. Нехай самопочуття і настрій будуть прекрасними, хай дні твоєму житті будуть чудовими і ясними.
***
Дорога моя бабуся, З Днем Народження тебе вітаю, нехай довгу тисячу років буде тривати у житті світанок, нехай захід сонця ніколи не настане. Бажаю тобі великого і надійного щастя у твоєму житті. Будь завжди веселою і привабливою, радій життю.
***
Сьогодні, у прекрасне свято Дня народження бабусі, я дивлюся на неї і щиро радію тому, що на її торжество змогли зібратися і наша сім'я, і її старі друзі! Моя бабуся дуже хороший чоловік, який зумів пронести через довгі і деколи важкі роки стільки сердечного тепла і безкорисливої любові! В її День народження я бажаю їй і далі, ще довгі роки не змінюватися і, відбираючи в золоту шкатулку спогадів найкращі миті, завжди пам'ятати про те, що з нею родина — і ми любили і завжди будемо її любити!
***
В бабусин день народження подарував їй величезний букет квітів. Лише бабуся моя заслуговує такого глибокого уваженья, лише вона стоїть найпрекрасніших у світі слів. Моя улюблена бабуся, вітаю тебе і бажаю, щоб ти років ще довго жила. Хай люди шанують, а діти розуміють, року лише молодшають, а життя розквітає квітами. Бажаю, щоб кожен твій день був багатий радістю і сміхом, квітами і влітку, любов'ю і ласкою і справжньою казкою.
***
Моя улюблена бабуся, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі тепла і уваги, постійного відчуття турботи і любові. Нехай всі твої бажання неодмінно здійсняться. Будь здорова, красива, спокійна, завжди в достатку і гармонії!
***
З ювілеєм, з Днем народження, з ще одним прекрасним моментом у житті вітає Вас внучка! Бабуся, не припиняйте покращувати цей світ, прагнете до різноманітності, наповнюйте своє оточення музикою і барвами! Мрійте, творіть, створюйте! Бажаю Вам здоров'я, сили, енергії і побільше позитиву!
***
Дорога бабуся, у твій День Народження я хочу сказати тобі спасибі за те, що своїми ніжними руками ти зліпила з своїх дітей і онуків гідних і чесних людей, і побажати тобі ніколи не втрачати свого вміння робити життя кожного з нас яскравіше, світліше і набагато смачніше, а ще ніколи не сумувати і завжди пам'ятати, що ми тебе любимо!
***
Бабуся моя, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі не хворіти і ще вік прожити, людей-зараз не знати, роками бурхливої молодості і соковитою зрілості особливо дорожити. Бажаю тобі бігати кожен день, як метелик, бути милою і доброю, як божа корівка.
***
День Народження бабусі! Що побажати? По-перше, здоров'я — щоб його було в надлишку. По-друге, щастя — щоб воно було поруч. По-третє, удачі — щоб вона не відверталася ніколи. Я дуже щасливий, що у мене така чудова бабуся. Спасибі тобі, бабуся, за твою любов і дружбу. З повагою до улюбленої бабусі, твій відданий онук.
***
В тобі, бабуся стільки мудрості, що завжди один лише твій маленький рада, вирішує всі мої проблеми. Що тільки одне твоє слово, сказане в потрібний момент, знімає тяжкий камінь з душі. Ти даруєш мені стільки, що жодні багатства світу не окуплять це. Моя бабуся, я від усього серця сьогодні вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі багато щастя, натхнення. Бажаю посмішку на твоєму обличчі, кожен день. Я радий, що народився твоїм онуком. Адже ти для мене як Ангел Хоронитель. Так нехай же Господь береже тебе. З днем народження.
***
Роки ідуть, а дні летять, приносячи з собою старість, але я знаю, що, незважаючи на це, моя бабуся молодою залишилася. Ти енергійна, актину, мудра, тобі від усієї душі бажаю добра! Моя улюблена бабуся, моя опора і підтримка, лише тебе так сильно люблю я обіцяю пам'ятати слова твої вічно. В день народження твій подарую тобі свою любов і турботу, увагу і радість, щоб ти надовго щасливою залишилася.
***
Бабуся, з днем народження! У нашій родині ти найкращий кухар, самий добрий оповідач історій і самий досвідчений радник! Будь такою ж веселою, цікавою і турботливою, якою ми всі тебе знаємо.
***
Коханою, єдиною моєї бабусі в її День народження я бажаю не сумувати про вік, адже вона у нас зовсім не старенька, а сивина їй навіть йде, підкреслюючи шляхетність і мудрість! Бабуся, залишайся ще сто років такою ж чудовою, який я завжди знала тебе, для всієї нашої родини, ти – головний скарб, і ми тебе дуже любимо!
***
Джерело: happybirthday.co.ua

Комментарии