Поздоровлення з днем народження жінці в прозі, українською мовою

Поздоровлення з днем народження жінці в прозі, українською мовою
Немає більш приємного свята, ніж день Народження. В очікуванні дива, нам іноді всевишній підносить незвичайні подарунки. Вагітність – це найприємніша новина, якої можна поділити в це світле свято. Вітаємо і бажаємо здоров'я і мамі і її майбутньому маляті! нехай ніжні почуття ніколи не покидають вас!
***
Що важливо для жінки? Звичайно ж — любов її найближчих і найдорожчих людей, особисті успіхи і загальну стабільність (а бажано навіть процвітання)! Ми бажаємо, щоб все це у тебе було! Бажаю радіти кожному дню, більше тобі прекрасних і щасливих моментів! Нехай доля буде добра, нехай життя буде щасливе і яскрава. Радості тобі, любові, удачі і щастя!
***
Турботливу й уважну, красиву і чарівну, ніжну і надихаючу жінку вітаємо з днем народження! Бажаємо дзвінкого сміху, веселих компаній, приємного спілкування, затишку в домі, достатку і повного благополуччя!
***
Бажаю сонця, квітів, посмішок, гарного настрою, уваги чоловіків, жіночого щастя і бездоганного здоров'я. Нехай всі твої мрії та бажання виконуються!
***
З днем народження! Бажаю, щоб все задумане збулося, щоб будинок був повною чашею, щоб поряд з Вами завжди були найбільш близькі й надійні люди, а щастя, здоров'я і любов залишилися з Вами ще на найближчі сто років. Тому залишайтеся завжди молодий і веселою!
***
Бажаю довгого... Ні не довгого. Бажаю гарного... Ні не красивого. Бажаю ніжного... Ні не ніжного. Бажаю незабутнього... Ні не незабутнього. А може так: бажаю довгого, гарного Дня народження і ніжного і незабутнього в цей день пригоди — тобі моя дорога!
***
Твоя інтуїція і чарівність, робить тебе особливою. У тебе дуже багато інших чудових якостей. Бережи все це. Залишайся завжди таким же душевним людиною!
***
Мої вітання з днем народження! Богатирського здоров'я, відданої дружби, а тільки щастя нескінченного. Зеленого світла у твоїх майбутніх зусиллях, а червоний — нехай проходить повз. Щоб перший промінь сонця будив тебе щоранку, а ти відповідала йому своєю гарною посмішкою.
***
День народження — незвичайне свято. Маленькими ми чекаємо його з веселістю, нетерпінням, а рік тягнеться довго-довго, і такі дорогоцінні іменини все не настають. Але ось годину приймається нестися швидше... З роками виглядає, що роки пливуть, як сторінки в книжці, яку ми мигцем гортаємо: дні народження наступають все частіше, ми робимося все старше, і часом здається, що так і не встигаємо щось значуще побачити на цих сторінках під назвою Життя. Бажаю Вам Ваш день народження, щоб життя Ваше була заповненою, щоб нічого значущого не було втрачено, а всі Ваші плани і мрії здійснювалися. Нехай будинок Ваш стане повною чашею, праця ладиться, а кругом вічно будуть готові підставити плече близькі товариші. Будьте безхмарні!
***
Жінки вважаються найбільш тендітними створіннями на планеті, однак яка сила і міць духу у Вас закладена! Я бажаю тобі, моя кохана, щоб ти залишалася такою ж жіночною, ніжною і тендітною з одного боку, і сильною, вольовою, прагне до перемоги будь – якою ціною- з іншого!
***
Важко бути жінкою в цьому житті, і все-таки — чудово! Будемо чекати, сподіватися і боротися за своє щастя. Цілуємо тебе, люба. Квітів, усмішок, любові! Любові і обожнювання. Це необхідно всім жінкам, а тобі особливо! Заряджайся доброю енергією і дивись вперед.
***
Одним з кращих днів є твій день народження! Вітаю тебе і бажаю ніколи не засмучуватися через дрібниці, забувати погане і радіти життю. Продовжуй покращувати цей світ своєю посмішкою. Залишайся такою, яка ти є: прекрасній, щасливою, незабутньою та незамінною.
***
Сьогодні я вітаю з Днем народження ту, що мене причарувала чудовими очима, та солодкими промовами, та ніжними руками... Я радий бути зачарованим тобою, моя чарівниця! І я дуже постараюся не відставати від тебе в чарівному майстерності і зробити тебе найщасливішою в світі!
***
Ти – особлива особистість, ти бачиш життя головним чином в райдужних і позитивних фарбах! Здається, що і сама ти – втілення радості, світла, сонця і щастя. Дорога іменинниця, залишайся такою завжди! З Днем народження!
***
Красуня моя, я вітаю тебе з Днем Народження і бажаю тобі, щоб всесвіт щиро тобі посміхалася і завжди дивилася у твої очі. Ти такий хороший чоловік, продовжуй ж радувати людей своєю добротою, дарувати їм тепло і розуміння. А я бажаю, щоб все хороше, що ти віддаєш цього світу, завжди поверталася до тебе. І не просто так, а помножене в тисячі разів. Я хочу, щоб ти ніколи не сумувала і не журилася, нехай всі проблеми та негаразди підуть з твого життя і більше ніколи не повернуться. Я бажаю, щоб ти відчувала солодкий смак цього життя, щоб ти раділа кожному дню, щоб щоранку тобі хотілося вставати, жити, йти вперед, творити. Я бажаю тобі море натхнення, гармонії, енергії. Нехай всі-всі твої мрії обов'язково збудуться. Нехай всі бажання втіляться в життя. Сьогодні твій день, і все тільки для тебе. А почнемо ми ось з цього красивого букета.
***
Будь-якій жінці вагітність завжди до лиця, а в світле свято день Народження вагітна жінка стає ще красивішими і щасливішими. Нехай кожен день буде таким же святковим, веселим і приносить тільки позитивні емоції. Здоров'я, щастя і безмежну любов! З днем Народження, дорога наша подруга!
***
Милою бажаємо іменинниці запаморочливих успіхів на життєвій магістралі. Нехай пейзажі уздовж її рівного шляху радують тебе неповторним багатоцвіттям здійснених бажань і вершинами перемог!
***
Ось і настав твій день! Бажаю тобі бути не тільки гарними, але й розумною, не тільки працювати, але й заробляти, не тільки сексу, але й оргазмів, бажаю бути не тільки любить, але іноді і коханої... Вообщем нехай все залишається на своїх місцях! З днем народження!
***
З днем народження! Вітаю! Ти красива й молода! Насолоджуйся красою життя, бережи і цінуй те, що маєш! Живи на повну котушку, не відмовляючи собі ні в чому!
***
З Днем народження у прозі дорога жінка! Прийми від мене сердечне привітання, коробку цукерок, подарунок і, звичайно ж, теплі побажання! Про що ти мрієш? Нехай все здійсниться! Нехай кожен твій день починається з посмішки, і пам'ятай про те, що ти найкраща і найулюбленіша для своїх рідних, а значить – у тебе все завжди буде краще, ніж в старій добрій казці!
***
Дорога, красива, ніжна, вітаю з днем народження! Бажаю завжди наповнювати цей світ своєю красою і дарувати людям посмішку. Неодмінно будь щасливою і коханою, нехай життя дарує лише яскраві і незабутні дні свята і веселощів. Йди за своєю мрією, і вона неодмінно здійснитися, а для цього бажаю тобі сил, терпіння і достатку.
***
Дозвольте привітати Вас з днем народження! В такий чудовий день хочеться побажати Вам ніжності вітерця, граціозності лані, пишноти троянди, скромності берези, молодості, весни, стрункості газелі, спокою моря, фортеці вина, краси ранкової зорі! Будьте завжди молодою і прекрасною!
***
І нехай ти думаєш, що зайві кілограми тобі не до лиця, але пам'ятай, що немає більш прекрасної жінки, ніж жінка в положенні. З днем Народження тебе, рідна. Ти найпрекрасніша жінка на світі. Здоров'я тобі, духовного багатства і, звичайно ж, величезного терпіння, яке тобі знадобиться!
***
Сьогодні ми відзначаємо День народження сучасної, діловий, розумною, життєрадісної жінки. Що Вам побажати? Звичайно ж, здоров'я – це кращий з подарунків! Звичайно ж, щастя – це найкращий подарунок! І, звичайно ж, Вам хочеться побажати любові. Нехай вона буде великою, чистою, як діамант! Хочемо, щоб з Вашого обличчя ніколи не сходила посмішка, і щоб радісно світилися Ваші очі!
***
Дорога, незамінна ніким жінка! З Днем Народження тебе! Ми хочемо побажати тобі щастя, любові, довгого життя і більше нових сил, адже ми впевнені в тому, що ти ще довго будеш дивувати нас красою свого внутрішнього світу, який більше, ніж Всесвіт! Ми бажаємо тобі духовного процвітання, величезного успіху, райдужного настрою, великих перемог і досягнень, і щоб всі твої цілі були незабаром досягнуті! Ніколи не сумуй, все буде супер, так і знай! Бажаємо тобі світлих ідей, життєвих планів, осяйної радості, жіночого щастя, здоров'я тобі і твоїм близьким, запалу, вогника в очах виконання всіх бажань, миру, світла і добра! Як самій прекрасній і чарівній жінці, ми хочемо побажати тобі море сонця, теплих посмішок, міцних відносин, взаєморозуміння і любові в сім'ї! Молодості тобі в душу!
***
Дивлюся на тебе і розумію, що красивіше бути і не може. Ти вмієш змінювати життя людей, і я тому доказ. Ти вмієш радувати і надихати. Не кожна жінка на це здатна. Приймай мої вітання, і стати ще красивіше і миліше. З днем появи тебе на світ!
***
Всі чоловіки буквально втрачають дар мови від твоєї неземної краси, одного разу глянувши на тебе, потім волочиться за тобою в надії урвати хоч шматочок твого уваги. А ось жінки лопаються від заздрощів, вони чорніють, коли в їх компанії опиняєшся ти. І сьогодні тебе, моя красуня, я хочу привітати з Днем Народження. Я бажаю, щоб твоя краса була непідвладна рокам, а ставала рік від року все вишуканіше і точенее. Хочу сказати, що не тільки зовні видно твоя краса, ти прекрасна і внутрішньо, у тебе велика добра душа, любляче серце і особлива мудрість. Нехай же все це примножується і розвивається від одного народження до іншого. А сьогодні давай з тобою. повеселимося, як слід у цій чудовій компанії, налопаемся смакоти і нап'ємося вина, а потім підемо танцювати і співати улюблені пісні. З Днем Народження, будь завжди самою щасливою і коханою.
***
Джерело: toasts.com.ua

Комментарии