Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшою в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшою в прозі, українською мовою

З Днем народження, сестричка! Я дарую тобі пишний букет улюблених квітів з тонким ароматом і красиву коробочку з пишним бантом, в ній подарунок, я обіймаю тебе міцно і сердечно вітаю зі святом, а ти посміхаєшся у відповідь так щасливо! Що може бути красивіше твоєї посмішки! Я бажаю тобі, щоб у твоєму житті завжди був привід для посмішки, щоб друзі цінували тебе, а коханий чоловік любив усім серцем, адже ти та сама дівчина, для якої можна і місяць з неба дістати!

***

Сестричка, з ювілеєм! Бажаю тобі море любові, океан удачі, купу везіння і, не менше, щастя, радості, добра, успіхів. Люби і будь улюбленою!

***

У такий святковий день всі мають веселитися, бо саме в цей день народилася моя лапуля сестричка. Незважаючи на те, що ти молодший за мене, часом саме до тебе я звертаюсь за порадою, тому що ти дуже розумна та кмітлива дівчинка. Ти подарувала нашому будинку радість і щастя. Я бажаю тобі найкрутішого настрою, море крутих емоцій і почуттів. Давай будемо веселитися і танцювати до упаду. Нехай цей прекрасний святковий день запам'ятається тобі смішними моментами, а ми для цього зробимо все. Я вже точно буду веселитися і танцювати до ранку, тому що моя улюблена сестричка стала ще на один рік старше. Мені так хочеться завжди бачити тебе щасливою, тому так вже і бути погоджуся на собачку. Повір, що немає нічого прекрасного, ніж знайти своє місце в житті. Так що просто задумайся про те, що тобі потрібно насправді, а потім прагни до цього.

***

Сестра! Душа моя рідненька, голубко моя! Зі святом тебе! З Днем Народження! Це свято мені знайомий з дитинства, і я його обожнюю! Твої світяться від щастя очі, море привітань, друзі, подруги, свічки, торт, салют! Дійсно, свято для душі і тіла! Твій день, твоє свято, твої мрії, твої подарунки і вітання! І коли ти щаслива, ти робиш щасливою всю нашу родину, адже ти наша радість, наша краса, наш скарб! Світлий промінчик нашої родини! Так нехай все твоє життя складається з святкових днів, не залежно від приводу! Бажаю тобі зберегти своє життя протягом усього життя і завжди залишатися такою ж веселою і компанійською! Сестричка! Будь ласка, зроби щасливою свою сім'ю – посміхайся, радуйся і насолоджуйся життям! Ми любимо тебе з кожним днем все сильніше, і нашої любові немає меж і кордонів!

***

Від усієї душі я рада привітати тебе з днем народження, моя кохана сестричко. Нехай сьогоднішнє свято подарує тобі море чудового настрою, нехай твої очі сяють від щастя. Бажаю міцного здоров'я тобі, безхмарного щастя, мирного неба над головою. Нехай удача вибирає тільки тебе, нехай всі твої мрії неодмінно збудуться. Будь завжди такою веселою, доброю, чуйною. Нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки надійні друзі, нехай в житті буде тільки біла смуга, а на дверях щастя завжди горить зелений вогник.

***

Завзята моя сестричка, горять твої очі як сірник. Від усієї душі тобі бажаю, не відати в цьому світі бід, а бачити тільки в людях світло, чуйність, турботу, у справах нехай чекає на тебе успіх, прекрасну роботу, міцного здоров'я, перемог, усмішок, щастя, сміху, нехай буде поруч людина, який не обдурить і любить тебе цілий вік. Я вітаю тебе з твоїм днем — днем твого народження.

***

З днем народження, сестричка! Ти як завжди — бадьора і чудова. Тобі не потрібні хитрощі, щоб щодня виглядати красивою, адже головне твоє прикраса — чуйне серце і добра усмішка. Як тільки ти з'являєшся — відразу настає весна і всі оточуючі тебе люди вже не сидять похмурі, а стають, хоч трохи, але веселіше і на їх обличчях запалюють посмішки. Залишайся такою життєрадісною, цілеспрямованою, відкритою, доброю, веселою і надихає ще довгі і довгі роки! І, звичайно ж, будь щаслива сама і тоді всі оточуючі тебе люди теж будуть щасливі!

***

Кожен раз, моя кохана сестричко, коли тебе поруч немає, моє серце сумує і тужить. Іншої такої подруги мені не знайти, тому, що такого більше немає, хоч обійди весь земну кулю. Як я рада, що ти, сестра, стала для мене найкращою подругою, единомышленницей. Це не просто дуже важливо, це безцінне. Я впевнена, що облетівши весь світ, побувавши в глибинах океану і на просторах космосу, і навіть у раю не знайти такою світлою, чистою, доброю і люблячою душі. Спасибі за те, що навчила мене любити, цінувати мир, вірити в чудеса і магія, за те, що змусила мене повірити в себе і в свої сили. Я багато тобі дуже вдячна, сестричка. Я дуже люблю тебе і бажаю тобі лише одного – бути завжди щасливою, радісною, люблячою і коханою, здоровою і натхненною. Я пишаюся тобою. З Днем Народження тебе.

***

Сестричка моя кохана, я вітаю тебе з святом твого Дня Народження! Бажаю тобі величезного щастя, міцного здоров'я, сильного духу і внутрішньої, непохитної віри у себе і свої сили. Я хочу, щоб всі блага нашого всесвіту торкнулися тебе. Нехай всі твої плани і задумки даються тобі легко і з цікавістю, і обов'язково завершуються успіхом. Нехай всі твої мрії втілюються в життя, а їм у слід приходять інші. Я бажаю тобі величезної і дуже красивою взаємної любові. Щоб вона наповнювала тебе й відсвічувала радістю в твоїх очах і посмішці. Я хочу, щоб у твоєму житті завжди були невичерпні джерела енергії, натхнення, радості і щирого сміху. А ще, я хочу сказати тобі, моя сестричка, не чекай поки тобі хтось з небес дістане зірку, хапай сама зірки, адже наше щастя тільки в наших руках. А я завжди буду поруч з тобою і завжди допоможу. Люблю тебе, з святом!

***

Улюблена і єдина моя сестра! Ми разом провели наше прекрасне дитинство, разом проводили наші найкращі дні. Хочу від душі привітати тебе, а потім бажати щоб ти завжди була щаслива і красивим, була успішною і романтичною.

***

Люба моя! Коли Бог хоче, щоб у тебе все виходило, він посилає тобі вірних друзів, а коли хоче, щоб у тебе був захист і приклад для наслідування, він посилає тобі таку сестру, як ти. Нехай з твого життя підуть такі слова, як печаль, горе, чи біда. Нехай залишиться лише щастя, радість і добробут!

***

З днем народження, кохана сестричка! Здається, що ще зовсім недавно ми ділили одну іграшку, сварилися з-за того, що ніяк не могли вирішити, в яку гру грати — ту, яку хочеш ти, чи все-таки в ту, що я вибираю! Але потім бігли у двір і гуляли разом дуже дружно та весело. Про наші пригоди можна писати книгу! Тепер ти вже зовсім доросла, і я хочу побажати тобі величезного щастя, неземного кохання, міцного здоров'я. Нехай у всіх починаннях тебе чекає тільки успіх. Достатку, краси, ясного неба над головою, здійснення усіх найзаповітніших бажань.

***

Моя улюблена сеструля, у тебе сьогодні свято, тому сьогодні я не буду лаяти тебе і робити зауваження. Хоча мені здається, що я вже більше не зможу робити тобі ніякі зауваження, бо ти стала вже зовсім дорослою. Мені хочеться побажати тобі найкрутішого настрою на цей чудовий святковий день, королевою якого будеш саме ти. Та взагалі наш будинок неможливо уявити без тебе, тому що саме ти наповнюєш його сміхом і гарним настроєм. Пам'ятаю, коли ти була маленькою, то ми постійно смішили тебе, бо в тебе був неймовірно заразливий сміх. Так і зараз він такий же, просто розсмішити тебе не так вже й просто. Ну, мені все одно хочеться, щоб у тебе було багато приводів для сміху і радості. Моя сестричка повинна завжди пам'ятати про те, що її сім'я зробить все для неї. Повір, що після твого народження наша сімейка стала ще більш згуртованою і дружною.

***

В такий чудовий день я просто не можу змусити свою сестричку приготувати мені сніданок, тому що у неї сьогодні свято. Сеструля моя, я хочу привітати тебе з твоїм святом, а також побажати тобі лише всього найкращого і крутого, що тільки може бути. Мені здається, що якщо б не було тебе, то в нашому домі не було б так весело. Я дуже хочу, щоб ти була щаслива, тому що коли у тебе гарний настрій, а то все в нашому домі теж щасливі. Нехай це свято буде сповнений приємних миттєвостей, які залишаться в пам'яті на довгі роки. Повір, що ми дуже хочемо влаштувати для тебе крутий свято, так що ти точно будеш задоволена. Знай, що ти завжди можеш звернутися до мене за порадою, тому що мені хочеться, щоб ти була завжди щаслива. А я вмію давати добрі поради. Будь самою щасливою, моя сеструля.

***

Коли мені сказали, що у мене народилася сестричка, то я спочатку не міг зрозуміти, як себе треба вести. Я не розумів, що тепер і мені буде особлива відповідальність. Але зараз мені вже нічого не страшно, як і тобі, моя сестро. Ти ж знаєш, що я вб'ю кожного, хто тебе образить. Та й багато хто твої друзі теж знають, тому не ризикують навіть подумати про те, щоб образити тебе. У цей прекрасний день мені хочеться побажати тобі всього самого чудового і позитивного, але не поспішай залишати наш будинок і виходити заміж, тому що твій майбутній чоловік повинен буде пройти у мене іспит. А ти знаєш, що я вмію влаштовувати круті перевірки. Я бажаю тобі гарного настрою, яке буде переслідувати тебе протягом усього цього чудового свята. Повір, що заради тебе буду готовий піти на все, бо ти моя сама улюблена сестричка.

***

Дорогу свою двоюрідну сестричку від усього серця хочу привітати з чудовим, унікальним і незвичайним Днем народження! Як здорово, що ти у мене є! Сама чарівна і красива, незвичайна і неповторна, сама дивовижна і дорогоцінна! Нехай тобі завжди посміхаються люди, нехай у тебе в житті будуть лише радісні і щасливі моменти та події! Бажаю тобі море подарунків і щирих привітань, веселого свята, гарного настрою. Я тебе люблю, поважаю і дуже люблю!

***

Дорога сестричка, ти мій самий рідна людина і найближчий друг! У твій День Народження хочеться побажати тобі незліченних багатств, світлого майбутнього! Нехай у твоєму житті тебе супроводжують тільки вірні і справжні друзі. Бажаю тобі сімейних радощів і жіночого щастя!

***

Сестриця моя! Радісних днів тобі, солодких ночей, побільше грошей і поменше проблем. Нехай чоловіки змагаються між собою за підкорення твого серця, а ти вибирай, та дивись не прогадай! З Днем Народження тебе вітаю, радості, терпіння, розуміння бажаю. Красою своєю ти завойовуєш усіх, так буде завжди так, а не інакше. Зі святом, сестричка моя старша, ти чарівна і життя тебе нехай тільки радує! Зачаровував всіх своїм магнетизмом, запалом, кокетливою посмішкою! Удачі тобі в житті!

***

Сестричка, моя кохана і найдорожча подружка. Вітаю тебе з твоїм святом. В цей день для тебе сонечко світить яскравіше, і люди посміхаються ширше, і весь світ немов готовий обійняти тебе. Нехай на твоєму життєвому шляху зустрічається побільше добрих людей і поменше перешкод! Я люблю тебе.

***

Дорога моя сестричка, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі думати тільки про хороше, мріяти про важливе, вірити в краще і отримувати бажане. Сестра, будь щаслива, кохана, собою прекрасна і чарівна!

***

Сестричка, нехай все погане зникне, а хороше в твоєму житті подвоїться! Бажаю, щоб твоє довголіття тривало до двохсот років! Нехай тобі подвоять зарплату за красиві очі! Бажаю тобі двічі на рік відпочивати закордоном! Хай везіння, радість і здоров'я оточують тебе в подвійному розмірі! Бажаю тобі вийти заміж за гідного людини і стати парою! Хай буде в тебе двоє діточок! Будь самою щасливою у всесвіті! З Днем народження!

***

Вітаю свою улюблену сестричку з Днем Народження. Бажаю щастя, здоров'я, успіхів у житті і на роботі, нехай збуваються всі твої мрії і плани. Бажаю, щоб сонечко завжди світило у тебе над головою і в житті ніколи не було дощу.

***

Дорога сестричка, з днем народження! Нехай оточують тебе завжди добрі і надійні друзі, кохана людина завжди буде поруч, також хочеться побажати тобі, щоб завжди було бажання і можливості пізнавати щось нове та цікаве, побільше яскравих вражень, міцного здоров'я і безхмарного щастя!

***

З дитинства ти була для мене підтримкою, захистом і опорою у всьому: в навчанні, в школі, у відносинах з друзями, з ворогами. Траплялося всяке. Ми сварилися і навіть билися, але потім обов'язково мирилися. Адже в наших жилах тече одна кров, і немає людей на світі ближче і рідніше! Спасибі Тобі, люба, за любов, підтримку і розуміння! З Днем народження, кохана сестричка!

***

Сестра! Вітаю тебе з Днем народження! Бажаю, щоб ти завжди залишатися в такому бойовому настрої, яскравих тобі перемог у справах, великої і справжньої любові! А ще бажаю тобі удачі, радості, звершень! Я тобою пишаюся! З Днем народження!

***

День народження – самий довгоочікуваний, самий чарівний, самий особистий свято в будь-якому віці. Мила сестричка, від усієї душі вітаю тебе з чудовою датою в твоєму житті. Проведи цей день у колі близьких тобі людей. Нехай неодмінно збудеться твоя заповітна мрія, нехай удача назавжди пропишеться в твоєму домі. Хай щастя буде найбільшим і безхмарним. Нехай найяскравіша зірка освітлює твій життєвий шлях, хай радість буде нескінченною, а любов гарячої і взаємною.

***

Моя чудова сестричка, в твій день народження хочу побажати мати захист від негоди, впевнено завойовувати своє щастя, стрімко летіти назустріч своїм мріям, красиво і весело проживати кожен день.

***

Дорога моя сестреночка, з днем народження тебе, кохана. Я самий щасливий брат в цілому світі, тому, що ти, як ніхто інший, завжди оточуєш мене величезною щирою турботою і ніжністю. Бажаю, щоб щастя, краса і вдача ніколи тебе не покидали, а доля щедро наділила відданою любов'ю і вірними друзями. Будь же завжди милою, витриманою, мудрою, терплячою і привітною з усіма. І нехай же всі люди тебе поважають, а будинок завжди буде повною чашею, привітним і гостинним. Нехай Господь допомагає тобі у всьому по всі дні твоєї прекрасної і цікавого життя.

***

Сьогодні настав прекрасне свято – День народження моєї сестри. Як же хочеться привітати тебе від усього серця і від душі. Рідненька моя, ти неодмінно повинна знати, що в житті все обов'язково буде складатися тільки так, як хочеться і заплановано. Нехай доля порадує численними можливостями для самореалізації та просування до поставленим цілям, дозволить зрозуміти, що у тебе все обов'язково вийде, що ти зможеш досягти всіх поставлених завдань і бажаних висот. Рідна моя, я хочу сказати, що ти – прекрасна сестра. Дякую за чудові миті спілкування та підтримки, можливість зрозуміти, наскільки ми з тобою близькі, незважаючи на те, що життя часто влаштовує сюрпризи. Бажаю тобі сонячного світла і блакитного неба, свіжого повітря, щоб тільки щастя і свобода відчувалися. Прошу тебе тільки про те, щоб ти була щасливою і впевненою в прекрасному майбутньому. Люблю!

***

Сестричка, ти як ніжна квітка красива. Я тебе сильно люблю і хочу побажати тобі лише щастя. Квітни і пахни до 100 років.

***

Сонце, ось знову настав твій день народження. Я помічаю, як з кожним роком змінюється твій характер, зовнішність, ти стаєш більш розумною і впевненою в собі. Дуже приємно спостерігати за тобою. І хоч я не кажу це часто, але я шалено люблю тебе. Я довіряю тобі так, як собі. В першу чергу я хочу побажати вірність у стосунках, багато хороших знайомств, сили, щастя у всьому, енергії у справах. А ще, крім цього, міцного здоров'я і довгих років життя. Пам'ятай, ти прекрасна, моя життя без тебе було б набагато гірше. Спасибі за все, з святом!

***

Ти – моя улюблена сестричка, моя солодка шоколадка, мій ясний промінчик, моя радість і щастя моє, бажаю тобі бути щасливою і дуже – дуже красивою, як у небі повний Місяць! Бажаю, щоб життя твоя була сповнена тільки безтурботним казкою, ласкою нашою дорогою мамулечки, смиренністю і делікатністю оточуючих! Мила моя сестричка, бажаю тобі в 14 років хороших подруг, а друга одного і на все життя! Твоя старша сестра.

***

Джерело: greets.co.ua

Комментарии