Привітання з днем народження дівчині не у віршах

Привітання з днем народження дівчині не у віршах

В твій день народження, мила і чарівна дівчина, від щирого серця бажаю вільно і легко летіти за вітром щастя життя, немов пір'їнка. Нехай на сніданок життя готує для тебе чудовий настрій, до обіду радує радісними зустрічами та неймовірними успіхами, а на вечерю підносить теплі усмішки та гарячі компліменти.

***

Красуня моя, дозволь побажати в цей чудовий день блищати, як королева на балу, щомиті, щогодини стаючи все кращим і більш звабливою. Нехай душа твоя буде сповнена наипрекраснейшими почуттями та емоціями.

***

Ненаглядна! Вітаю тебе з Днем твого народження! Нехай цей день буде добрим, сонячним, радісним. Нехай розвіє вітер всі печалі і невдачі, наповнивши твоє життя любов'ю, увагою і турботою люблячих тебе рідних і друзів.

***

З днем народження, карколомна красуня. Бажаю тобі жити в ритмах рухомого латино з поривами пристрасті, польотами любові, вдихами щастя. Нехай не вгамовуються метелики в твоєму животі, нехай постійно звучить мелодія натхнення у твоєму серці.

***

Найкращу дівчину на світі, саму милу, чарівну і бажану я хочу сьогодні привітати з днем народження! У мене не вистачить слів, щоб розповісти, як я щасливий, що зустрів тебе. Ти – найкраща, сама чарівна і весела, найкрасивіша і щира, найрідніша. Ти сама-сама!!! Вітаю тебе з днем народження і бажаю тобі величезного щастя! Я впевнений, що ти всього досягнеш, про що мрієш, адже у тебе для цього є все – і краса, і розум, і характер, і терпіння, і працьовитість. Нехай тобі завжди і у всім щастить, і твої мрії завжди збуваються! Адже так хочеться бачити тебе щасливою, успішною і радісною – і не тільки в день народження, а кожен день і кожну секунду. З днем народження, принцеса!

***

Я бажаю тобі в цей день, потонути в охапках квітів, захлинутися від небувалого щастя і зануритися в чарівну атмосферу свята, подарунків та привітань. Бажаю, щоб і вся твоя життя, стала такою ж яскравою, насиченою і світлою, як і цей день твого народження. Бажаю всепоглинаючої, полум'яної любові, нев'янучої краси безмежного чарівності. З днем народження!

***

Сьогодні у тебе чудове свято! Що це означає? Це значить, що пора готувати торт, вставляти в нього свічки і нарешті загадати бажання, яке в такий день абсолютно точно здійсниться. Однак хочеться побажати, щоб твої мрії виконувалися не тільки сьогодні, але і кожен день, а життя наповнилася найяскравішими фарбами. З Днем народження!

***

Я хочу побажати тобі головного для кожної дівчини – вдало вийти заміж! Нехай чоловік робить для тебе хоча б трохи – дарує подарунки, годує, допомагає прибирати квартиру, поки ти робиш манікюр, укладає дітей, поки ми розмовляємо по телефону, гладить твої сукні, поки ти вибираєш помаду в тон, купує тобі величезні букети за те, що ти робиш для нього все – даруєш свою велику, чисту, щиру і світлу любов!

***

Бажаю тільки приємних сюрпризів! Не зупиняйся на досягнутому, не втрачай почуття гумору і ніколи не падай духом!

***

Мила, вітаю з днем народження, хай світла і щаслива буде твоя доля, нехай кожен твій день супроводжують теплі слова близьких, адресовані тобі компліменти, зірвані в твою честь квіти. нехай твоя любов завжди гріє душу і окрилює тебе.

***

Я вітаю тебе з Днем Народження, і хочу побажати завжди залишатися такою ж душевної, веселої, щирої і радісної, адже все, що трапляється – у кінцевому підсумку, на краще! Пам'ятай завжди про це! Нехай твоє життя буде не тільки світлою смугою, але і переливається всіма кольорами веселки, виключаючи сірий і чорний! І я бажаю, щоб всі твої плани закінчувалися очікуваним результатом, і щоб ти завжди пишалася собою! Нехай збудуться всі твої надії і бажання, перетворивши життя в справжню казку! З Днем Народження, найпрекрасніша жінка на Землі!

***

Мила і ніжна моя, з днем народження, ти народилася і на небі засяяла зірочка, нехай вона горить вічно і освітлює твій шлях, шлях любові і щастя, щастя бути поруч з тобою, світися і ти, моя рідна, світлом радості і зоряної краси!

***

Одного разу Амур подався у наші північні краї і побачив двох – хлопця і дівчину. Заглянувши в їх душі, він похитав головою... недобре, коли такі люди самотні! Амур витягнув з сагайдака золоті стріли і... трапилася зустріч, яка поклала початок нашої любові! Ти святкуєш День народження, ти оточена близькими і друзями, а я міцно тримаю тебе за руку і не можу надивитися на тебе... Дозволь привітати тебе з тим, що пройшов ще один рік, в якому сталося стільки прекрасного, і нехай дні до наступного Дня народження будуть ще краще!

***

Дівчині бажаю молодий, щоб всі її бажання моментально здійснилися, щоб в її житті настали найщасливіші миті! Бажаю тобі, мала, щоб ти винайшла чарівну паличку і перетворила наш світ чудовий сад! Бажаю, щоб всі твої бажання здійснилися, але ти не втратила голову від щастя! Наша мила славна, іменинниця, нехай все в твоєму житті буде на 5 з плюсом!

***

Моя улюблена принцеса! Вітаю тебе з новим витком твоєму житті, ще однією пройденої сходинкою, новим днем твого народження! Нехай життя твоє обернеться казкою, наповненої чарівними подіями, чудесами, добрими феями і, природно, принцом на білому коні! До речі, роль принца уже заброньована! Я тебе люблю)

***

Від душі вітаю Вас з днем народження. Хай довгим і міцним буде Ваше жіноче щастя, нехай ні одна надія не буде випробувана даремно. Щиро бажаю жити в оточенні любові та уваги близьких, працювати в атмосфері цікавих ідей і великих можливостей, насолоджуватися кожним днем і чудовою миттю життя.

***

Вітаю з Днем Народження! Хочу побажати, щоб у тебе на все вистачало часу: на навчання та отримання гарних оцінок, на веселий відпочинок і на душевні розмови з мамою і татом. Завжди знай, що твої батьки мріють про те, щоб ти була найщасливішою дівчинкою, і вони намагаються втілити в життя всі твої мрії. Будь для них хорошою дочкою і іншому. Не хворій і не сумуй, посміхайся і пізнавай цей прекрасний світ!

***

День народження тільки раз на рік, але в цей день народилася на світ ти, подарувавши тепло і радість людям поруч з тобою. Від усього серця бажаю більше посмішок і менше смутку, більше успіху і удачі і менше розчарувань, більше любові і менше досади. Ще нескінченної любові до близьких, до світу, до себе — ти цього гідна. Нехай ніколи в твоєму житті не буде нездійсненних мрій, ні разу не прозвучало «У мене не вийшло», а кожен раз ти казала: «Я змогла!».

***

З днем народження, неземна краса. Такій чудовій дівчині хочеться побажати завжди бути сліпучою і яскравою, як можна частіше отримувати приємні подарунки і компліменти, ніколи не залишатися осторонь веселощів і свята, постійно відчувати в собі неймовірні сили і відчувати себе найщасливішою на цій планеті.

***

Люба моя, мила, ніжна, світла! Я вітаю тебе і хочу сказати, що ти неймовірно щаслива людина. Природа щедро наділила тебе не тільки красою і розумом, але й умінням панувати над нею. Вітер дуже любить грати твоїми волоссям, бо вони слухняні йому. Птахи з піднебесся заздрісно поглядають на тебе: ти, і на землі здатна окриляти всіх, хто з тобою знайомий. Побачивши тебе, сонце моментально виходить з-за хмар, бо мріє бути схожим на тебе і прагнути якнайшвидше побачити предмет свого обожнювання. І всі квіти світу меркнуть поряд з тобою, тому що вони лише відтіняють красу, а ти – сама краса. З днем народження!

***

Мила, прекрасна, чарівна і неповторна — одним словом, чудова жінка, я вітаю тебе з днем народження. Нехай в цей день весь світ буде біля твоїх ніг, нехай не вистачає рук для всіх букетів і подарунків. Бажаю завжди залишатися прекрасною жінкою, надихаючи серця улюблених своєю променистою усмішкою, наповнюючи своє життя численними перемогами, щасливими історіями та радісними емоціями.

***

Ти найкраща, ти для нас — джерело радості і світла, ти приносиш у наше життя стільки сонця і надії! Залишайся завжди такою ж життєрадісною, енергійною, з молодою душею. Щастя тобі, здоров'я і попереду — найпрекрасніших років життя!

***

Прийміть будь ласка наші сердечні і щирі та сердечні вітання. У Ваш день народження, ми хочемо побажати звичайних, але в той же час найбільш важливих речей. Щастя, успіху, здоров'я і радості. Здійснення всіх мрій, благополуччя і здоров'я. Спокою в родині, удачі в роботі, друзів вірних, за гостинним столом. Що б завжди поруч були рідні і кохані люди.

***

Вітаю з Днем твого народження! Сподіваюся, ці рядки подарують тепло твого серця і піднімуть настрій! Нехай твоя краса і далі висвітлює всіх, хто знаходиться поруч з тобою! Нехай збуваються найпотаємніші бажання, і Фортуна прихильна до тебе в справах! Нехай міцне здоров'я на довгі роки буде твоїм незмінним супутником!

***

Моя кохана, моя ніжна, моя єдина! У цей день світ подарував нам тебе! Сьогодні день твого народження. Я бажаю тобі, щоб пелюстки білих троянд встеляли твій шлях, пестячи твою душу. Пам'ятай завжди, що ти — моє зачарування, ти — моє натхнення, ти – мій сенс життя. Залишайся завжди такою ж пустотливий і життєрадісною! З днем народження, рідна!

***

Є знамениті історії кохання, про які говорить увесь світ, про яких пишуть романи... Кохана, нехай наше життя не повна авантюр і пригод, але в мене є ти – моя єдина, і для мене наші відносини – сама чарівна історія кохання всіх часів! У твій День народження я знову скажу тобі «Люблю» і ніжно поцілую, загляну в твої очі... Будь щаслива, моя любов!

***

Мила, юна іменинниця! З Днем народження тебе! Від усієї душі бажаю тобі зберегти не тільки свіжість шкіри, але і не замутненность душі, гостроту сприйняття зовнішнього світу і захоплену вразливість. Адже все це робить тебе - чудової і унікальною! Всього тобі самого найкращого!

***

Вітаю з Днем народження юну леді! Нехай цей світ відкриється перед тобою самими яскравими фарбами! Нехай ніколи не буде смутку в твоїй душі! Умій вчитися і вміти відпочивати! Нехай у ці роки твоє здоров'я зміцніє, і ти перетворишся в справжню жінку! Нехай твої друзі і подруги допомагають тобі, а ти допомагай їм!

***

Мила, ніжна, світла, вітаю з днем народження! Нехай твоє життя буде, немов сонячний ранок — яскравою, радісною, багатообіцяючою. Нехай самі неможливі мрії перетворяться в реальність, а Всесвіт чує твої бажання і посилає можливості їх реалізації! Будь щасливою, гарною, веселою і впевненою в собі!

***

Сонечко, з днем народження! Светі всім оточуючим тебе людям яскраво-яскраво, залишайся завжди таким же ніжним квіточкою, будь здорова і щаслива. Нехай життя буде світлим, солоденькою як мед, і шалено цікавою. Зі святом!

***

З днем народження, моя душа. Бажаю дівочого щастя, великої і світлої любові, як в історичних романах, грандіозних і великих успіхів, як чудових жінок, які правили цим світом. Нехай твоя усмішка сяє, хай твоя краса розквітає.

***

Моя кохана дівчина! В цей день твого народження я бажаю тобі легкість на душі, класного настрою і життєвого запалу. Нехай у тебе все складається, як ти справді цього хочеш. Я бажаю тобі бути такою ж ніжною, тендітною і дуже красивою. Ти можеш завжди розраховувати на мою допомогу. Будь завжди моїм скарбом, а я буду завжди тебе берегти. З днем народження, мій скарб!

***

Я рада привітати Вас з днем народження! Побажати Вам всіх благ, які є на землі. Добра та злагоди Вашій родині! Нехай Вас оточують благополуччя, успіх і чудовий настрій! Поваги і сонячних днів у всьому.

***

Вітаю ідеал краси, музу натхнення, солодку цукерку, дівчину-мрію з днем народження. Бажаю жити щасливо і весело, як Малюк, і щоб поруч завжди був твій Карлсон, який завжди заспокоїть, і нагодує смачним тортиком і варенням.

***

В твій день народження, не хочу бажати нічого хорошого, буду бажати тільки найкраще — успіхів у справах, виконання бажань, крутих життєвих поворотів, які будуть змінювати життя на краще, і звичайно ж, щастя, здоров'я і величезної, пристрасної, приголомшливою любові! З днем народження!

***

Джерело: pryvitay.co.ua

Комментарии