Найкращі привітання з днем народження мамі від дочки, сина

Найкращі привітання з днем народження мамі від дочки, сина

В твій день народження, мама, я хотів би дати раду дітям у всьому світі: перестаньте злитися на свою маму тільки тому, що вона говорить те, що ніхто інший не скаже вам. Пам'ятайте, що вона робить для вас те, що ніхто інший ніколи не зробить. Ось що я дізнався, коли озирнувся на своє дитинство. Досконала мати, це жінка, яка точно така ж, як моя мати. Ти найпрекрасніша на світлі, і ти не можеш бути іншою. Всі інші звуть тебе моєю мамою. Я називаю тебе своїм кращим другом. Ніхто не може любити мене більше, ніхто не може зрозуміти мене краще. Ніхто не може надихнути мене більше, ніхто не може обійняти мене сильніше. Мама, іноді ми багато билися, але повір, всередині у мене є безмежний океан любові до тебе. Коли я не був вірний собі, ти велів мені прислухатися до мого серця. Безмежна, відшкодовується і безкоштовно любов - та любов, яка існує між моєю матір'ю і мною. Я люблю тебе, мамо. З днем народження.

***

У всіх мовах світу є слово «мама». І на всіх мовах воно звучить однаково, воно сповнене тепла, прихильності і безмежної любові, любові, яка світить людину все його життя. Сьогодні я вітаю з Днем народження кохану маму і бажаю їй завжди бути оточена турботою та увагою близьких людей, нехай не буде в житті приводів сумувати, але кожен день відбуваються радості і маленькі чудеса, щоб посміхатися і виконувати заповітні бажання, нехай мама буде дуже щаслива!

***

Донька Вам сьогодні вірші складає з днем народження матусю вітаю Вас Ваша любов мені в житті шлях вказала Ви мене багато хорошого навчили хай кожен день Вам принесе багато успіху нехай у домі завжди буде багато радості й сміху хай сонечко світить завжди дуже яскраво і нехай завжди у Вас все буде чудово!

***

Наша пташка, матуся, рідна! Дякую тобі що ти в цей день з'явилася на цьому світі, спасибі, що подарувала нам життя. Ми дуже тебе любимо і даруємо найтепліші побажання в твій день Народження. Нехай кожен день буде переповнений ласкою і турботою, позитивним і радісними моментами. Ми, твої люблячі діти, обіцяємо збережися сімейний затишок в нашому будинку і завжди радувати тебе своїми успіхами. Зі Святом, мамо!

***

Мама, ти для мене — найдорожча людина на всій Землі. Твоєму працьовитості, твоєї чуйності та доброті немає меж. Я хочу побажати тобі довголіття та благополуччя, нехай у твоєму житті буде якомога більше простої людської радості! Нехай доля завжди буде до тебе прихильна, а удача постійно відвідує твій дім.

***

Ти для мене все, мама! Моя опора, моя подруга, мій Ангел Охоронець. Я хоч і ніколи не зможу віддячити тобі, за те, що ти подарувала мені найцінніший подарунок – життя. Ти завжди поруч, і я не знаю жодного важкого моменту, коли б тебе не було поруч! Спасибі тобі мама за твою любов, ласку, знання і виховання! І якби мені надали вибір мами, я б ні за що, ніколи, ні на що не проміняла тебе! Я хочу, щоб ти була щаслива! І тоді і мені буде добре!

***

Люба моя, незамінна матуся! Ніколи не втомлюся повторювати всім навколо, що ти у мене сама чудова! У тебе сьогодні день народження і я щиро бажаю тобі відзначити його на відмінно. Нехай твоє життя змінюється на краще та наповнюється новими і корисними речами. Здоров'я, рідна, тепла серцевого, неосяжного щастя, мирного неба над твоєю ясною головою. Всього прекрасного і доброго. З великою ніжністю і любов'ю чистою вітаю тебе!

***

Я дорожу нашими особливими відносинами, дякую, що ділишся своїм теплом і любов'ю в цей особливий день. Люди часто говорять, що матері кращі вчителі в світі. Через багато років, я не можу не погодитися з цим твердженням. Спасибі за те, що ти найкраща мати і вчитель у всьому світі. Я дійсно ціную це і захоплююся тобою. Ти дивний чоловік, і моє серце наповнюється теплом, коли я думаю про тебе. Ти була на моєму боці, навіть коли я був неправий. Я посилаю свою любов в твій особливий день і хочу зізнатися, що ти для мене все. Ти мені вірний друг. Я хотів би побажати більше сил, я сподіваюся, що Бог завжди буде з тобою. Я дуже пишаюся тим, що я твоя дитина. Мені так пощастило, що ти моя мама. Ти єдина у своєму роді! Спасибі, що ти завжди поруч, що підтримуєш мене і всі мої рішення, навіть якщо ти не згодна. З днем народження, найкраща мама в світі.

***

Мій рідний чоловічок, вітаю з твоїм днем народження. Хочу побажати тобі довгого життя, простого людського щастя, міцного здоров'я і нескінченної удачі у всьому.

***

Дорога мама! Сьогодні ми – твої діти, прийшли привітати тебе з прекрасним святом – днем народження! Рідна наша, кохана! Ми бажаємо тобі міцного здоров'я і світлих, довгих років щасливого життя! Нехай у твоєму житті складається все так, як ти того хочеш! І успіх тебе чекає!

***

Вітаємо добру, щиру, чудову жінку! Порхай — як метелик, квітни — як троянда навесні, сяй — як сонце. Ти прекрасна, витончена і завжди неперевершена! Ти для нас – джерело тепла і світла, ти приносиш в наше життя радість і надію. Залишайся завжди такою ж життєрадісною, енергійною, з молодою душею!

***

Я прокинулася і зрозуміла, що сьогоднішній ранок – це якийсь особливий день. Птахи метушаться біля наших вікон, співають веселі пісні, сонце загадково посміхається. Вся природа чекала, поки відкриються твої очі. Заздрю сонячним променям, що їм вдалося привітати тебе першими. Ну а тепер прийми мої найкращі побажання. Бажаю тобі, моя дорога, міцного здоров'я, більше посмішок, щастя, миру, спокою не тільки в сім'ї, але й у серці. Нехай щоранку вся природа тобі посміхається, навіть і в похмурі дні, вмій бачити все тільки хорошим. Залишайся такою ж позитивною і життєрадісною. Скільки досвіду у тебе за плечима. Бажаю тобі, щоб ти виростила ще не одного онука і мала сили до роботи. Завжди намагайся йти вгору. З Днем народження, мамо!

***

Улюблена мама, від усієї душі вітаю тебе з днем народження! Ти самий головний, самий дорогий для мене людина на світі. Нехай довго-довго триває твій життєвий шлях, хай прибудуть здоров'я і щастя, хай назавжди зникнуть всі образи і неприємності. Нехай ніколи не буде в твоєму житті печалі, нехай радість завжди буде твоїм супутником. Будь завжди, матусю, хранима Богом. Нехай все, про що ти мрієш, неодмінно збудеться!

***

Матуся! Немає прекрасніше і дорожче тебе в житті людей. Ти єдина людина, яка своєю посмішкою осяває світ, дарує тепло серця близьким і рідним. В цей чудовий день хотілося б побажати бути здоровою, душевного спокою, приємних людей в повсякденній суєті. Нехай реалізується все, що ти задумаешь і побажаєш.

***

Улюблена матуся, з днем народження! Ти мій самий головний помічник, велике любляче серце, щиро піклується, точно так само відчуває все терни і тривоги, а головне самий чудовий і дорогий людина на світі. Будь самою щасливою, оповитою красою, добром, затишком, любов'ю, радістю. Нехай завжди будуть: сонце, мама, я!

***

Донька матусі всього найкращого бажає з днем народження сьогодні вітає. Матуся улюблена бажаю щастя, радості, щоб вистачило до самої старості матуся завжди досвідом поділитися, завжди радіє успіхам моїм навчила мене поважати старших і життя цю прекрасну цінувати нехай мама збудуться всі Ваші мрії в життя хай буде багато краси печаль нехай піде назавжди і не повертається ніколи!

***

Маму з святом поспішаю привітати! В ювілей бажаю тобі удачі! Хай доля береже тебе від бід і сліз і в житті все складається добре. Бажаю здоров'я тобі і самим твоїм близьким людям. Нехай жодні проблеми і капризи погоди не псують твого чудового настрою. Сподівайся тільки на краще і бери від життя все! Пам'ятай, що у тебе є ми — твої діти, яких ти нескінченно дорога. Ми тебе завжди будемо любити!

***

В цей сонячний день своє свято відзначатиме одна прекрасна жінка, без якої я вже навіть не хочу уявляти своє життя. Вона мені стала близькою подругою, яка завжди знаходиться поруч зі мною, тому мені ніколи не буває страшно. Я хочу привітати тебе, матусю, з твоїм святом, а також побажати всього того, що тобі реально потрібно в житті. Нехай твоя донечка буде радувати тебе добрими оцінками в школі, нехай вона буде слухатися тебе у всьому, а засмучувати зовсім не буде. Мамуля, обіцяю, що буду намагатися дотримуватися все це, тому що я знаю, як ти турбуєшся, коли я расстраиваю тебе. Мамуля, я хочу, щоб ти не звертала уваги на вік, тому що ти завжди прекрасна. Нехай ніякі цифри на торті тебе не лякають, моя рідна матусю. Ти ж знаєш, що це всього лише цифри. Щасливого свята!

***

З днем народження, мамо. Нехай твоя душа буде вільним океаном, нехай твоє серце пізнає любов і щастя до самих глибин, нехай твоя печаль миттєво розчиняється в повітрі, нехай твоє життя не знає руйнувань і розчарувань, нехай у кожному новому дні тебе чекає радість і успіх.

***

З Днем народження, мила мама! Нехай світ навколо наповнюється яскравим цветеньем весняних квітів, а тепло рідних зігріває твоє золоте серце. Нехай тобі завжди вистачає сил і терпіння, а життя подарує безліч приємних моментів і позитиву! Бажаю тобі більше посмішок і завжди гарного настрою!

***

Я хочу привітати мою приголомшливу матусю, а також сказати, що на неї вік ніколи впливати не буде. Я дивлюся на тебе і просто захоплююсь твоїми неповторними якостями. Я б і сама хотіла бути такою, як ти. Так що сподіваюся на те, що в майбутньому, коли я буду в твоєму віці, я буду так само приголомшливо виглядати, буду такою ж активною і енергійною. Хоча якщо зараз я така лінива, то не уявляю, що так буде і далі. Мені хочеться побажати тобі міцного здоров'я, багато приводів для радості, багато джерел енергії та наснаги, а також всього того, що тобі необхідно. Ти продовжуєш активно працювати, а це позначається на твоєму здоров'ї. Хоча ти отримуєш задоволення, але витрачаєш багато сил і енергії. Я бажаю тобі заповнювати все це, моя люба матусю. Щасливого святом тебе! Сьогодні ми будемо відпочивати і веселитися.

***

В День народження мами, в цей світлий свято, наповнене радістю і передчуттям щастя, я хочу побажати моєю єдиною, коханою і дорогою мамі довгих років безбідного, благополучної і у всіх відносинах прекрасної життя! Нехай в ній панують любов близьких людей, вірність друзів і виконання заповітних бажань!

***

У нашій родині завжди гамірно і весело, адже у нашої мами – багато дітей, і кожен з нас кожну хвилинку оточений увагою, ласкою і турботою... Наша мама все встигає і все вміє, адже вона любить нас і дуже хоче, щоб у великій сім'ї було велике щастя! Сьогодні дивний день - День народження улюбленої мами, і мені випала честь першим привітати її! З Днем народження, кохана моя мама! Будь завжди молода і красива, здорова й повна сил, не сумуй і усміхайся частіше, а ми, твої діти, твоя сім'я, прикладемо всі свої сили, щоб зробити тебе по-справжньому щасливою!

***

Мила і люба мамочко, вітаю тебе з днем народження. Нехай всі дні твого життя будуть так само сповнені любов'ю, ніжністю, теплом, як і дні мого дитинства. Нехай твій Ангел-зберігач ніколи тебе не покидає і оберігає від усіх життєвих негараздів. Нехай кожен день буде наповнений для тебе щастям і усмішка не залишає твоє ніжне, красиве обличчя.

***

Який сьогодні яскравий, бадьорий, сонячний день! Квіти розпускаються, перехожі посміхаються, птахи співають — все тому, дорога мама, що в тебе ювілей. Будь задоволена кожним днем, живи без тяжких турбот і зайвих клопотів, а я в цьому допоможу. Вітаю тебе!

***

Джерело: iwish.co.ua

Комментарии