Привітання з днем народження другу в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження другу в прозі, українською мовою

Старий, скільки ми не бачилися? Я анітрохи не сумніваюся, що ти як і раніше той самий заводила і генератор, що був і раніше. Не витрачай даремно енергію, бережи «мотор». З днем народження тебе!

***

Кажуть, що у дружби немає терміну придатності, і я з цим хочу погодитися. Адже ми з тобою не бачилися вже багато років, але все та ж юнацька дружня любов гріє наші серця. Сьогодні, в твій особливий день, я хочу побажати тобі безтурботності і легкості, адже тільки так можна насолоджуватися життям і досягати намічених вершин. З святом тебе і будь щасливий, мій дорогий Колишній Друг!

***

Завжди готовий прийти на допомогу, підтримати, скласти компанію в будь-якій ситуації і за будь-якої погоди. Все це про тебе, друже! Бажаю, щоб фортуна посміхнулася тобі, щоб дім був сповнений радості. Нехай тебе оточать турботою найдорожчі в житті люди. З днем народження!

***

Дорогий мій друг, хочу привітати тебе з Днем Народження і побажати тобі сміливості і завзятості. Бери від життя все, що можна, адже нам все це не дарма дано. І пам'ятай, що життя не дається двічі і живи весело та безтурботно, але і про справу не забувай. Щастя тобі.

***

У хороші часи, і, що головне, у важкі поруч зі мною ти, мій кращий друг. Ти вірний і надійний, це перевірено багатьма роками! В цей чудовий свято, твій День народження, хочеться сказати: нехай всі твої починання неодмінно принесуть тобі задоволення та успіх. Друже, будь здоровим і щасливим! З Днем народження друже!

***

Вітаю З Днем народження! Хай буде в тебе золота мрія. Бажаю тобі душевної молодості, сили волі, сили духу, сталевих нервів, твердого характеру, вселенської радості. Будь завжди молодим і здоровим душею і тілом.

***

Можеш, звичайно, сказати, що я поганий друг, але я реально забув(а), скільки тобі виповнюється років! Хоча.. яка різниця? Адже найголовніше я знаю точно: в душі тобі завжди 18!

***

Друже, вітаю тебе з твоїм днем народження. Хочеться побажати тобі великої удачі в житті і обов'язково міцного здоров'я. Ще бажаю сміливо йти вперед по життю, не озираючись назад. Нехай кожен день приносить крапельку щастя і росинку радості. Нехай тебе завжди оточують любов і надія. Бажаю ніколи не втрачати віри в себе. Ну і, звичайно ж, достатку тобі і благополуччя.

***

Сьогодні настав той день, коли ти стаєш ще на рік старше. Але чим більше я тебе знаю, тим більше захоплююся тобою. Ти дуже близький мені, з кожним днем ти тільки хорошеешь. У твій день народження я хочу побажати тобі успіху в житті, міцного здоров'я, радісних подій, позитивних емоція. Нехай всі люди, які оточують тебе, приносять тільки щастя. Бажаю мати в житті більше енергії, любові, сили, вірності, сміху. Запам'ятай, щоб не сталося, ти найкращий.

***

Від усієї душі вітаю тебе! Бажаю тобі здоров'я і щастя! Щоб в житті і в роботі тобі супроводжувала удача!

***

Ну ось ти знову став старше, але я цього не перестану тебе любити, так як вік — це знання. Думаю, тепер ти знаєш як відпроситися у дружини щоб без скандалу піти в бар зі старим другом, і поділишся цими знаннями зі мною!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю бути щасливим кожен день, бажаю залишатися такими ж чуйними веселим другом, стіною, за якою нічого не страшно твоїм близьким, улюбленцем жінок, блискучої кар'єри, міцного здоров'я та здійснення бажань.

***

Дружба — це дар, дар для тих, хто вміє цим дорожити, а ти вмієш, так прийми цей дар у цей світлий день твого народження! Нехай ця дружба стане запорукою твого довголіття і благополуччя. Живи успішно, кохай, радій, а ми розділимо з тобою і світло радості і темряву гіркоти, будь щасливий, друже!

***

Одного найвірнішому побажаю я в день народження, щоб він частіше дивувався, щоб на роботі він горів. Бажаю, щоб кожен захоплювався, бажаю, щоб він багато в чому досяг успіху. Нехай всі проблеми розлетяться гайворонням, даруючи тобі облегченье і радість. Тобі бажаю, щоб вночі і вдень відчував любові ти слабкість. Бажаю я, щоб тисячі долоньок тобі аплодували в день твого народження, мій друг!

***

Кращі друзі, це завжди ті люди, які будуть з вами у важких ситуаціях, допомагаючи, і під час веселих смеша і підтримуючи. Такі люди завжди будуть залишатися особливо цінними і потрібними для нас. У будь-якому випадку в серцях з нами вони будуть жити досить довго. І в цей самий момент мені особі хочеться привітати свого кращого друга. Адже це свято завжди був і буде для нього таким важливим і потрібним. Я просто не хочу його засмучуватися, і тому допоможу приготуватися тобі до свята. І знаєш, важливі слова ще нікому не заважало сказати, тому що я для тебе їх проглаголю. І сподіваюся на те, що все оцінити і зрозуміти, що у тебе все-таки вийде. А зараз просто давай ні про що таке не думати, а добре проведемо це свято, запам'ятовуючи його на все життя. І тоді спогади про нього ще довго будуть з нами перебувати, а нам буде приємно.

***

Вчинки людей завжди красномовніші їх слів. Вони говорять про справжні думки і почуття людини, які неможливо приховати словами. Все це я кажу до того, що сьогодні, коли у нашого друга (Ім'я) день народження, ми кинули всі свої справи, причепурилися і приїхали, щоб його привітати. Так давайте ж вип'ємо за нього, за нашого друга і за нашу зустріч у нього!

***

Завжди приємно і хвилююче поздоровляти з днем народження друга, адже недаремно співається у пісні, що друзі, як і любов, дані від Бога. Справжній друг — це близька людина. Так нехай наша дружба лише міцніє, а ти завжди будь здорова і радуй мене тим, що ти у мене є. Успіхів і щастя тобі.

***

З днем народження, друже! Ти просто винятковий чоловік. В тобі є ті прекрасні риси, яких не вистачає багатьом людям. Я дуже дорожу тобою і від усієї душі бажаю, щоб ти був щасливий. Нехай у тебе буде все найважливіше — достаток, щастя, любов, гарний настрій і безтурботне веселощі!

***

Найстрашніше на землі, ставитися до іншої людини з упередженням, засуджуючи його і наговаривая на нього погані речі. Для того щоб так зовсім не відбувалося, кожній людині потрібно постаратися дізнаватися своїх знайомих і оточуючих настільки близько, наскільки це вийде. І кажу я тобі це на дні іменин зовсім не просто так. Адже мені так сильно хочеться, щоб ти навчився розрізняти людей. І це не все, що я хочу сказати, просто постараюся зробити все це трохи пізніше. І зараз мені ну хочеться бачити тебе серйозним. Просто давай подурачимся так само, як і в дитинстві. І тоді для нас вже не буде ніяких перешкод і бід. І нехай щоб з нами не відбувалося, завжди було б хорошим. Але про це можна тільки мріяти. І давай завжди залишимось людьми, які будуть кращими друзями, не зраджуючи один одного, і живучи дружно і щасливо, щоб не відбулося.

***

З днем народження! Мій друг, хочу побажати тобі ніколи не здаватися, вірити в себе і наполегливо йти до досягнення своїх цілей. Не засмучуйся через дрібниці і будь щасливий.

***

Друже, вітаю з днюхой і побажати хочу, щоб жаба тебе ніколи не душила, щоб «хрін ти клав» на всіх заздрісників і недобрих людей, щоб доля над тобою щастя вершила, щоб ти був крутіше, ніж «міцний горішок».

***

З днем народження, дорогий мій друг. Бажаю завжди залишатися затятим борцем за справедливість і своє щастя, не піддаватися сумнівам і життєвої сумі, виразно в будь-якій справі бачити перспективу і шлях до успіху, дивувати всіх навколо своєю харизмою і оточувати любов'ю рідних.

***

Коли говорять надійне плече друга, мені постійно на розум приходиш ти. З тобою можна посумувати і порадіти, ділитися найпотаємнішими переживаннями і отримати пораду, гідний експерта. Так прийми ж, у свій день народження мої скромні поздоровлення. Нехай твоє життя буде наповнене яскравими подіями, нехай близькі люди цінують і люблять, нехай удача ніколи не покидає.

***

Найголовніше, друг, щоб у твій День Народження алкоголь лився широкою рікою, стіл і холодильник ломилися від різноманітності делікатесів (ікра, балик, все як треба), а в твоєму шикарному будинку не вистачило місця для справжніх друзів, перевірених подіями і часом!

***

Справжня дружба буває безмежною і світлої завжди. Коли поруч надійний друг – всі проблеми по плечу. Милий друг, в день твого народження, я хочу першим привітати тебе з таким чудовим подією. Від чистого серця бажаю тобі багато радості, удачі і успіхів у всіх твоїх починаннях. Нехай тобі щастить у всьому, завжди, хай лише хороші новини завжди стукають у твій дім. Бажаю зустріти тобі справжню любов. Нехай все, що ти задумав, обов'язково здійсниться, хай добрий ангел завжди супроводжує тебе.

***

З днем народження, друже. По сьогоднішній день вдячний долі за наше знайомство. Хочу щоб на твоєму життєвому шляху тобі зустрічалися лише хороші люди, а негаразди і печалі нехай йдуть іншою стежкою. Бажаю щоб у серці твоєму завжди було літо, кожен день нехай тебе окриляє. І всіх-всіх благ тобі, мій найкращий друг.

***

Друг ти мій єдиний, дозволь тебе привітати! Дозволь мені побажати тобі всього доброго, що може в житті бути. Здоров'я, щастя, кар'єрне зростання і, звичайно ж, любити і бути коханим.

***

Мій чудовий друг, я тебе від душі вітаю з днем народження. Нехай в житті вдається тобі багато, нехай удача стане надійним помічником у досягненні цілей, хай настрій твоє завжди буде прекрасним, нехай в твоєму серці живе світла і вірна любов.

***

Джерело: happyb.com.ua

Комментарии