Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові не у віршах

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові не у віршах

Мені в житті пощастило, що я зустріла тебе – мій найкращий хлопець на всій планеті. Ти такий надійний, такий добрий, такий уважний. Поряд з тобою я просто таю від щастя. Сьогодні у тебе чудове свято – день твого народження. Прийми найщиріші вітання у цей урочистий день. Бажаю тобі удачі у всіх твоїх справах. Нехай кожен день приносить тільки хороші новини, хай доля усміхається тобі, а щастя буде безхмарним. Нехай моя любов буде оберегом для тебе, мій неповторний.

***

Коханий, мій самий любий чоловік на землі, бажаю тобі гігантського здоров'я, його ні чим не відновиш, душевного спокою, його ні за яку ціну не купиш, неймовірної удачі у всіх наміри.

***

Нехай в житті чекають тебе лише приємні випадковості і все заплановане здійсниться, підносячи тобі тільки позитивні моменти! З Днем Народження!

***

Одна чудова дівчина прийшла купатися на пустельний берег. Єдиним свідком цього був самотній осел. Дівчина, не поспішаючи, роздяглася. Осел не звернув на неї уваги. Потім вона зняла купальник. Осел стояв, як стояв. Вона увійшла у воду нагая. Осел продовжував стояти. Коли дівчина вдосталь накупалася, вона вийшла, одяглася і пішла. Осел стояв. Хочу привітати тітка коханий, за осла б я не вийшла.

***

З Днем Народження, улюблений молодий чоловік, моя опора і підтримка! У тебе починається самий насичений і цікавий період у житті, і я хочу сказати тобі "успішного плавання" в океані подій, пригод, емоцій, досягнень! Хочеться побажати тобі подальшого процвітання в роботі і в житті! Ніколи не сумувати і не впадати у відчай! Ти великий молодець, талановитий і завзятий, енергійний і цілеспрямований! У тебе все обов'язково вийде, адже ти впевнено йдеш до своєї мети! Ми в тебе віримо і неодмінно підтримаємо в будь-яку хвилину! Нехай цей свято, наповнене радістю, запальним сміхом, веселими жартами, теплими привітаннями, бажаними подарунками запам'ятається надовго! Нехай у твоєму житті буде багато-багато щасливих днів! Бажаю, щоб з кожним роком розквітала твоя краса, і міцніло здоров'я! Залишайся улюбленою мною завжди!

***

Бажаю в цей день знайти те, що ми так посилено, люди, шукаємо! Нехай завжди з тобою будуть хороші спогади, а також, прекрасні моменти, які нехай збережуться в твоїй пам'яті! Бажаю тобі удачі, тому що вона дуже важлива в житті! Хоча знаєш, в житті ще дуже важливо вміти вірити в себе, в свої сили, в свої здібності, і нехай що без цього ніяк не можна обійтися! Нехай все виходить, адже ти як раз - розумний і красивий і до того ж! Бажаю тобі завжди вміти відпочивати належним чином, нехай твої здібності завжди будуть оцінені таким чином, яким повинні насправді! Я бажаю тобі найкращого в житті, що тільки є – здоров'я, умінь, відпочинку і цікавих подорожей! І також, просто знай, що я тебе люблю і дуже сильно, і сподіваюся, що ти завжди будеш пам'ятати і цінувати, як і я – твої почуття! Бажаю успіхів! Тобі удачі і хорошої!

***

В цей день побажаю не сумувати і не засмучуватися. Пропоную зняти твою зарплату і на всі готівкові відзначити день народження. Вітаю з днем народження свого коханого чоловіка і хочу побажати, щоб у нас з тобою скоріше народилося багато діточок і дочечек і хлопчаків. Нехай на твоєму обличчі невпинно сяє посмішка і радує оточуючих своїм світлом і теплом, особливо мене кохану. Плакати бажаю тільки від щастя, яке я готова даруйте тобі кожен день і все життя. Нехай роки не мають над тобою влади, адже ти в мене непокірний. Не женися за багатством, адже у тебе є я, яка дорожче всіх скарбів світу. Будь для мене самим ласкавим, ніжним, покоряйся моїм бажанням і примхам, потіш мене частіше своїми ласками і я подарую тобі рай. Ти мій ангел, сенс мого буття, я шалено щаслива бути твоєю навіки. З днем народження, коханий, запрошую в спальню за привітанням.

***

Я довго йшла по п'ятах за своїм щастям. Бути може, пару разів помилялася, пару раз звертала з дороги. Все тому, що вдень мені не вистачало сил, а вночі не вистачало світла на цьому шляху. Але коли з'явився ти, ти подарував мені і нові сили, і новий світ. Нехай і тобі завжди буде сяяти зелене світло на шляху, труднощі обходять тебе стороною. А якщо на дорозі трапиться привал, ми зробимо його разом, відпочинемо і підемо новими шляхами. Бажаю, щоб наша дорога була вічною і прагнула до веселці, щоб сонце нашої любові зігрівало нас.

***

Привіт коханий, я поспішаю привітати тебе зі святом. Нехай життя дарує тобі приємні сюрпризи. Нехай буде робота приносити задоволення. Я закохана в тебе. Ти сенс мого життя, тому прошу тебе бути завжди поруч!

***

Мій рідний, бажаю в день народження відчути всю силу моєї любові, підтримку оточуючих, турботу рідних, повагу начальства, вірність друзів, готовність допомогти близьких і обожнювання дітей.

***

Коханий мій, тобі шепочу. Тебе сьогодні я хочу. Залиш мене своєю навік, мій ніжний чоловік. Я з Днем народження вітаю і тільки кращого бажаю. Нехай будеш десь далеко, душею зі мною ти – мені легко. Бажаю я тобі свободи. У справах гарною лише погоди. І нехай твоє серце грає, і вірить, про мене мріє.

***

Коханий мій! Я так хочу, щоб твій День народження залишився в пам'яті як світлий веселе свято, на якому зібралися всі, хто тобі доріг, на якому були загадати найпотаємніші бажання, які незабаром здійснилися... Я хочу побажати тобі, мій коханий чоловік, довголіття, бути сильним не тільки тілом, але і духом, посміхатися хорошим жартів, цікаво проводити вільний час і, звичайно ж, нехай у твоєму житті все буде оточена любов'ю близьких і добрим ставленням друзів!

***

У житті досить часто трапляються такі ситуації, які швидко змінюють все навколо. Але, іноді з власної дурості ми зовсім не хочемо нічого міняти. І сьогодні, коли я продовжую дивитися на тебе, мій коханий, я відчуваю себе щасливим людиною. І в цей момент мені також так сильно пригадуються ті часи, коли ми разом зустрілися. Тоді було неймовірно холодно і йшов дощ. У мене не було парасольки, і я сильно мокла. Але тут підійшов ти, і запропонував мені свою парасольку. Так разом ми і пішли по вулиці під однією парасолькою. Час проходить, і я розумію те, що з тобою неймовірно щаслива. І мені б хотілося, щоб так відбувалося завжди. І сьогодні я буду говорити тобі вітання своїми словами. І тоді ти зможеш зрозуміти ту щирість, яка буде відчуватися у сказаному.

***

З великою радістю вітаємо тебе, хлопче, з Днем Народження і щиро тобі хочемо побажати великої життєвої удачі! Нехай вона тобі зустрічається на кожному повороті долі і виручає в будь-якій життєвій ситуації! Удача любить впевнених у собі людей, і сама йде до відважним хлопцям назустріч! Бажаємо тобі бути сміливим, не боятися ризикувати, брати на себе відповідальність за свої слова і вчинки, і ніколи не відступати від наміченої мети! Бути переможцем у всьому і завжди, бажаємо тобі, адже ти для цього народився! Не сумнівайся в своїх починаннях і сміливо виправляй помилки, адже на помилках вчаться і не виходить у того, хто не помиляється! Нехай удача в'ється навколо тебе шовковою стрічкою і робить твоє життя успішної! Не прогав момент і не пропусти щасливий випадок, коли удача зустрінеться тобі! Поділись добром, але свою удачу бережи і нікому не віддавай! З Днем Народження!

***

Бажаю тільки успіху у всьому, що в житті важливо, і головне – треба! Хай все буде добре у тебе, і ніщо не зможе збентежити! Бажаю великих хвилювань, які будуть пов'язані тільки з прекрасним і добрим, а також, веселим в житті нашої! Нехай море влітку буде спокійним і прохолодним, і нехай завжди знайдуться ті, хто зробить кожен день твого життя – кращим з кращих! Бажаю, своїми словами, завжди мати те, що так хочеться мати! І нехай ніколи не набридають всі можливі тільки радості життя! Бажаю багато грошей, і не просто так, а щоб їх заробляти, але при цьому, не надто орати! Нехай любов знайде тебе завжди! І нехай в особистому житті вже все буде збалансовано! З днем твого народження! І мамі твоїй – уклін найнижчий, адже саме вона народила тебе в цей гарний і світлий день! Хай усмішка не сходить з твого обличчя! Всього доброго і зворушливого тобі!

***

Ця людина настільки важливий для мене, що мені іноді здається, що я його можу поставити вище всього і всіх. Роднуля мій, я вітаю тебе з твоїм святом! Нехай все в твоєму житті буде саме так, як ти хочеш, бо ти цього дійсно заслужив. Я знаю, наскільки ти добра і чуйна людина, наскільки сильний і впевнений в собі. Я тобі бажаю того, щоб всі ці якості стали ще більше переважати в тобі. Знай, що я завжди буду на твоєму боці, бо ти – моя друга половинка, без якої я вже просто не уявляю своє життя. Нехай всі твої мрії та бажання здійсняться, а ідеї реалізуються, мій роднуля. Зі свого боку я обіцяю зробити все, щоб прискорити цей процес реалізації всіх планів і бажань. З святом тебе, мій любимочка! Пам'ятай, що життя прекрасне в будь-якому її прояві. Ти мій самий дорогий і улюблений.

***

Прекрасний світ, коли ти поряд зі мною. Ти найкращий хлопець на всій землі, мені так пощастило з тобою. Я іноді навіть заздрю сама собі. Ти подарував мені щастя. Я вітаю тебе з днем народження, і бажаю тільки добра і тепла. Нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки хороші люди, нехай тобі завжди посміхається удача, нехай птах щастя вибере тільки тебе. Ніколи не сумуй, будь оптимістом. Нехай надія, віра і любов завжди супроводжують тебе, нехай Господь завжди оберігає тебе.

***

Вітаю з днем народження мого чудового, неповторного, бажаного і єдиного коханого чоловіка. Бажаю тобі, дорогий, процвітання в справах і великого щастя в житті, любові в серці, і веселощів в душі. Залишайся завжди таким же ідеальним для мене, впевненим у своїх силах і шанованим оточуючими людиною.

***

Сьогодні чудовий день! Сьогодні День Народження у одного з самих чудових хлопців, з усіх моїх знайомих! Моє серце у нього в полоні, і я думаю, що це - навіки! З тобою я зрозуміла, що таке щастя, в твоїх обіймах я зрозуміла, що таке любов! Я дуже хочу, щоб всі поставлені тобою цілі обов'язково збувалися! Будь щасливий, любимо і не переставай надихатися моєю любов'ю! Нехай життя дарує тобі не тільки яскраві емоції, але і найкращих людей, перевірених роками! Залишайся такою ж цілеспрямованою і у тебе все вийде! З тобою пов'язано все найкраще! Ти даруєш любов, щастя, радість і насолода кожною хвилиною життя в твоєму бурхливому потоці подій! З тобою поруч, небо над головою завжди світле, посмішка на обличчі не хоче йти і, сльози, сльози проливати хочеться тільки від щастя! Як би далеко ми не були одне від одного, я завжди мрію бачити тебе поряд зі мною!

***

Мені так пощастило в житті, тому що я зустріла тебе, мій милий, коханий і єдиний чоловік на всій планеті. Коли ти поруч, всі проблеми здаються дріб'язковими. Ти моя опора і надія. Сьогодні у тебе чудове свято – день народження. Я щиро вітаю тебе, мій бажаний, і бажаю всього самого найкращого. Нехай тебе завжди супроводжує надія, віра і любов. Нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки хороші друзі. Миру, достатку тобі, мій хороший і благополуччя.

***

Мій милий, прекрасний, самий коханий, вітаю тебе з днем народження! Від усієї душі бажаю тобі величезного щастя! Нехай все в твоєму житті виходить найкращим чином. Бажаю тобі надійних і відданих друзів, розвитку і блискучих перспектив у роботі, задоволення і гармонії в душі. Щиро тебе люблю і бажаю тобі самого найкращого!

***

Не буду бажати тобі бути милим пушистиком. Ти чоловік, а не зайчик! В твій день, мій дорогий, я побажаю тобі труднощів, ти будеш сильнішим! Не чекай прихильності фортуни, розгорни її до себе! Я побажаю тобі суворого вітру в дорозі, адже так стають справжніми чоловіками! Будь сильний, йди до мети, не разменивайся на швидкоплинні захоплення і знай, якщо буде важко — навіть Петро Перший терпів невдачі.

***

Сьогодні найчудовіший день в мого ненаглядного, ніжного, красивого і самого коханого чоловіка. Ти для мене, любий, як сонечко – ніжно грієш мене своїми теплими променями. Як місяць, висвітлюєш мені дорогу у життя. І як дороговказна зірка, допомагаєш знайти правильний шлях до вершини щастя.

***

Сьогодні, один з найбільш чудових днів! Тому, що сьогодні народився мій коханий! Я не втомлюся повторювати, як сильно тобою захоплююся, як поважаю тебе і кожен твій життєвий вибір! Часом мені здається, що ти трошки божевільний, а часом здається, що не здається! Твій нестабільний характер, нестандартне мислення - це те, що виділяє тебе з сірої маси! Ти завжди знаходиш вихід, знаходиш рішення, обираєш життя, яка тобі до душі! І найголовніше, не боїшся перевернути її на 360 градусів! Я бажаю тобі вічного щастя! Залиш минуле життя за межею і ніколи не переступай її! Не залишай поруч людей, які не цінують тебе і намагаються змінити! Тепер у твоєму житті буде все по-іншому, по-новому! Ти - той чоловік, якого не можна міняти, а треба приймати цілком і повністю, котрим потрібно дорожити й любити! І я шалено тебе люблю!

***

Талановитий, яскравий, з відмінним почуттям гумору, дуже відповідальний, енергійний – мій улюблений хлопець, відзначає дату свого Народження! Мене, немов чарівним способом, зачаровує твій блиск посмішки і вогонь в очах, хочеться дивитися на тебе і плекати в себе твій позитив! Дивне відчуття! Бажаю тобі цінувати свою молодість, свій вік, свої сьогоднішні можливості, то спілкування і ту легкість, що зараз у твоєму житті є! Це дуже швидкоплинно! Мрій, щоб зробити свій світ яскравішим! Без мрії це не життя, а існування! Перекладай свої бажання в конкретні, довгострокові цілі! Змушуй зсуватися навколо все і вся! Не бійся робити перший крок, найчастіше він найважчий, і багато його просто не роблять, але тільки не ти! Ти, як піонер, завжди готовий, ти - лідер, ти – переможець! Більше цілей – більше енергії! Більше сили! Більше динаміки! Більше амбіцій! Більше результату і більше майбутнього!

***

От візьмеш людини, приведеш його на ставок, даси вудку і скажеш: лові карася. Зловив? Шукай в карасі лососеву ікру. Не знайдеш - лови іншого карася і вимагай від нього негайно видати тобі лососеву ікру. Людина в такій ситуації подивиться на тебе круглими очима, в кращому випадку. Ну звідки в карасі лососева ікра? Очевидно ж, що в карасі її не буде і що ловити треба безпосередньо лосося. Ну не перетвориться карась у лосося ні завдяки шантажу, ні завдяки погрозам, ні завдяки скигленню і довгим поясненням, що він повинен негайно це зробити. Аж ніяк. Але є такі люди, які при великому бажанні, з любов'ю, легко і просто зроблять неможливе для коханої людини. І саме в карасі знайдуть лососеву ікру. І ось така людина – ти, мій коханий! Ти не раз доводив свою всемогутність! За це тебе і люблю! З Днем Народження, мій чарівник!

***

Я вся в очікуванні зустрічі з тобою, грайливий і любить один дорогий! З тобою так тепло і затишно мені жити, муркотіти, мріяти і сумувати, і пустувати ;) Хочу тобі я стільки побажати! Ти - мій рідний і ласкавий пустун, мрію тебе знову підкорювати! Мій самий-самий дорогий, я так люблю, коли ти близько й вічно хочу бути з тобою! З святом я тебе привітати дуже рада! Будь здоровий і щасливий, а сумувати не треба! І бажаю горів щоб від любові ти найсильнішим і пекучим вогнем!

***

Мій дорогий та чудовий чоловік, мій найулюбленіший і справжній герой, вітаю тебе з днем народження. Милий, бажаю тобі бути непереможним і непохитним, в будь-якій ситуації виявляти свої сильні сторони і кращі якості, в будь-якій справі стає безсумнівним лідером і відважним підкорювачем вершин успіху.

***

Коханий, ти даруєш мені любов і щастя, ти найкращий хлопець на всій планеті. Ти просто справжній чоловік, і мені з тобою дуже пощастило. Щиро вітаю тебе з днем народження. Бажаю безхмарного щастя і великої любові. Нехай твій шлях висвітлює найяскравіша зірка, нехай всі бажання неодмінно збуваються, нехай моя любов буде оберегом для тебе. Міцного здоров'я тобі, всіх благ, достатку і благополуччя. Будь завжди коханим і бажаним, насолоджуйся життям, ніколи не сумуй, частіше посміхайся.

***

Нехай твоє життя стане прекрасним, як повноводна річка навесні. А твоя мудрість допомагає тобі вирішувати найбільш складні й важкі завдання. Живи прекрасно і весело, люби пристрасно і самовіддано, адже для цього нам життя дано. З Днем Народження!

***

Кілька років тому моя життя нереальним чином змінилася, тому що я почала зустрічатися з одним прекрасним юнаком. Ми дуже довго дружили, спілкувалися, але потім зрозуміли, що не можемо одне без одного. З тих пір моє життя змінилася, тому що в ній стало більше романтики, вона наситилася на яскраві події, зустрічі і знайомства. Завдяки тобі я змінилася в кращу сторону, у мене з'явилося багато друзів. Любимочка мій, я хочу привітати тебе з твоїм особистим святом. Практично кожен рік в цей день ти віддаєш перевагу відпочивати далеко від своїх справ, від роботи. Ти не любиш відзначати свята, але в цьому році я вирішила, що ти просто заслужив хоча б тихий сімейний вечір. Я хочу привітати твоїх чудових батьків, які виховали такого серйозного і відповідального чоловіка, поряд з яким мені абсолютно нічого не страшно.

***

Джерело: pobazhator.com.ua

Комментарии