Привітання з днем народження дружині своїми словами, українською мовою

Привітання з днем народження дружині своїми словами, українською мовою

Вітаю тебе з днем народження, кохана! Будь завжди молодою, красивою і життєрадісною! Нехай у твоєму серці завжди сяє сонце. Бажаю тобі здоров'я, ніжності і весняного настрою. Нехай кожен новий день дарує тобі море щастя, позитиву.

***

Мільйон слів, не можуть висловити мою подяку за те, що ти робиш. Найбільший жест не може зображати любов, яку я відчуваю. Моє життя з тобою - це скарб за межами будь-якого багатства, яке я коли-небудь міг би досягти. Я святкую тебе кожен день. Саме приємне відчуття не може передати те, що ти для мене значиш. Слова не можуть наблизитися до любові, яка в моєму серці. Сьогодні ти стаєш старшим, як і всі ми, кожен день. Я хочу показати свою вдячність за можливість ставати старше з тобою поруч зі мною. Всі радощі, які я знав до того, як ми зустрілися, не можуть зрівнятися з одним моментом, коли ти в моєму житті. Нехай всі дні твої будуть щасливі і великі і зможуть принести особливу радість. Я можу тільки сподіватися, що сьогодні ти матимеш радість. Я не міг сподіватись знайти скарб подібне тобі.

***

Вітаю з днем народження і бажаю щастя. У нових начинаньях хай Бог тобі допомагає, а ангел охоронець оберігає від бід. Нехай світять зірки і місяць, моя кохана, ти – все моє життя. Бажаю здоров'я, бажаю успіху, нехай радістю сяють твої прекрасні очі.

***

День народження, те свято, що змушує знову і знову хвилюватися. В це свято починаєш відчувати ті самі почуття, які були у тебе давно в дитинстві. І коли це трапляється, так сильно хочеться повернутися в минуле, що зовсім не виходить. Але, навіть тому, ми все одно не повинні турбуватися, просто навчитеся справлятися зовсім, чого б вам це не коштувало. Сьогодні моїй коханій дружині виконується на цілий рік більше. Але, навіть те, що ти стаєш старше зовсім мене не бентежить. А все тому, що ти мені подобаєшся будь. Зараз я скажу тобі вітання своїми словами. Дуже сподіваюся на те, що ти зможеш прийняти все так, як би тобі цього хотілося. І також скажу тобі безліч приємних слів, які тобі буде приємно злучати в будь-якому випадку. Продовжуй завжди бути такою красунею і розумницею!

***

З Днем народження, моя кохана половиночка! Бажаю тобі всіх благ, які тільки зустрічаються в нашому житті! Хочу бачити тебе завжди тільки щасливою, сяючою здоров'ям, щоб на твоєму милому обличчі завжди світилася промениста посмішка, а на божественних очах ніколи не з'являлися гіркі сльози. У цей прекрасний день я обіцяю тобі, що буду піклуватися про це все життя!

***

Мила дружина, вірна подруга та сама чудова дружина, вітаю тебе з днем народження. Нехай острів твого душевного щастя і сердечної любові ніколи не спорожніє, нехай у домі завжди звучить радісний сміх, і сяють осяйні посмішки, нехай твоїм настроєм править доброта і натхнення, нехай повноцінним і насиченим в підсумку стає твій кожен день.

***

Моя чудова дружина, вітаю тебе з днем народження. Бажаю нашій сім'ї завжди бути вірною охоронницею вогнища і домашнього затишку. бажаю для близьких і друзів завжди залишатися важливим і доброю людиною, бажаю в роботі завжди проявляти себе як успішний діяч, бажаю в житті завжди залишатися щасливою і моєю найулюбленішою жінкою.

***

З днем народження, найкраща у світі дружина! Ти подарунок, даний мені небом. Ти увійшла в мою долю і змінила весь мій світ. Я не знав, що життя буває такою яскравою і різнобарвною. Ти допомогла мені повністю переосмислити її. Я дуже люблю тебе. Дякую долі за те, що вона звела нас разом.

***

Від усієї душі, з великим волненьем, в якому, слів не знаходячи, я поздоровляю з Днем Народження, з чудовим святом тебе, моя рідна жінка. Хіба можна знайти краше тебе в світі, я навіть і не намагаюся це робити, тому що знаю, що ти прекрасна і неповторна.

***

Кохання всього мого життя, охоронницю мого вогнища, свою музу, свою другу половинку вітаю. Хочу побажати тобі кохана, головне-ніколи не хворіти. Нехай посмішка трояндою квітне на твоїх губах. Нехай в твоїх ніжних очах завжди хлюпоче океан щастя і радості. Нехай у твоєму серці завжди живе поглинає любов і ніжність, яка підкорила мене навіки. З днем народження!

***

Якщо у минуле можна було б повернутися, я б повернувся в той день, коли зустрів тебе і, не зволікаючи, запропонував би тобі стати моєю дружиною. Мабуть, ти б дуже здивувалася, що ледь знайомий тобі хлопець так поспішає, але я знаю, я б зумів розповісти тобі про те, що нас чекає... Я б сказав тобі — Кохана! У нас буде просторий будинок, вікна якого вранці заглядає сонце. У нас будуть діти з такими ж сяючими очима, як у матері. У нас попереду тисячі днів і ночей, які ми проведемо разом, і ніколи не буде нудно! Коли тобі буде сумно, я солодко поцілую тебе і скажу що-небудь хороше, щоб ти знову посміхнулася. Я думаю, ти б мені повірила, адже ти у мене сама розумна! З Днем народження!

***

Люба моя! Ти — джерело натхнення, джерело тепла і причина моїх усмішок. Вітаю тебе з днем народження. Сподіваюся, що у тебе є все, про що ти мріяла, а якщо ні — то я подарую тобі це. Зі святом!

***

Нехай всі проблеми на світі розв'яжуться легко, хай Сонце яскраво тобі світить. Тобі, кохана моя дружина, бажаю, щоб спокій в душі навіки оселився, щоб була сама собою, щоб вміла веселитися! Бажаю я тобі сповна дух щастя і любові вмить відчути, бажаю тобі келих пристрасті випити до дна! І просто бути собою! Бажаю, щоб поруч з тобою завжди йшли добрі, чесні і надійні друзі! З днем народження!

***

З днем народження, кохана моя жінка! У цей день хочеться побажати всього найкращого, але насамперед, звичайно, щастя, любові і процвітання! Нехай робота приносить тобі задоволення і моральне, і матеріальне, а вдома ти будеш завжди відпочивати і душею, і тілом! Щастя тобі, кохана!

***

Мила моя дружина, рідна ось і півроку пролетіли непомітно, я такий щасливий, що часом мені стає не по собі від того, що поруч зі мною, ти моя принадність. Хай сонце світить, як і раніше, тільки нас і тільки для нас цвітуть прекрасні квіти.

***

Любов — ось саме велике чудо, яке може статися в житті людини. Коли вона приходить, запитуєш себе: «Як я жив раніше?» Щастя переповнює груди і дуже хочеться поділитися ним. Я щедро ділився ним з тобою, і ти відповідала мені взаємністю. Ми не просто стали чоловіком і дружиною, наш шлюб став союзом, в якому двоє — одне ціле. І в твій День народження я хочу зізнатися, що ніколи не бажав для себе іншої долі, ніж бути твоїм чоловіком.

***

Ти – моя Єдина, Улюблена і Неповторна! І в цей день, вітаючи тебе з Днем народження, я від усієї душі дякую тобі за турботу, любов, гармонію в нашій родині. Наш будинок – це куточок раю, куди тягне кожну хвилину, який ніколи не хочеться покидати. Нехай все твоє життя, міцно сплетений з моєї до самого її кінця, буде наповнене світлом, шармом та щасливими миттєвостями!

***

Кохана, не будемо вдаватися до дат, віком — ні до чого. Для мене ти все одно залишаєшся найбажанішою, привабливою, розумною, вродливою дівчиною! Обіцяю зробити все, щоб моя дружина була найщасливішою! З Днем народження!

***

Самого рідного і близького людини не терпиться привітати з днем твого народження! Що побажати поки не знаю, так багато хочеться сказати. Напевно головного — здоров'я і щастя з радістю навпіл. Бажаю успіхів на трудовому шляху, побільше сміху й радості!

***

Нехай життя буде довгою подорожжю, повним пригод і відкриттів, кожен день обіцяє свято, а ніч — чарівну казку!

***

Ми з тобою нещодавно стали чоловіком і дружиною. Це подія щільно увійшло в наше життя. Як же чудово прокидатися вранці разом з тобою, відчувати твої дотики, твій приємний запах, бачити твою посмішку. Хочу подарувати у своїх мріях тебе всі зорі з неба, всі тепло Сонця і прохолоду Місяця. Але це все мрії, насправді мені дуже пощастило, що я зустрів таку дівчину, як ти. І тепер мені здається, що немає на світі таких самих лагідних, добрих і чуйних жінок. Улюблена хочу в твій день Народження побажати тобі всього того, що ти хотіла б для себе сама. Але так я знаю, що ти велика скромниця, то від себе бажаю щастя, здоров'я і любові разом зі мною, про це я вже подбаю.

***

Кохана моя, вітаю з днем народження! Роки йдуть, а з ними і ти поруч зі мною під руку як вірна супутниця і рідна душа. Бажаю тобі бути такою променистою і надихати мене на нові приємні вчинки, а я в свою чергу постараюся докласти максимум зусиль, щоб ти з кожним роком розквітала все красивіше і ніколи не згадувала про цифри в паспорті. Я тебе люблю з кожним днем все більше, будь ласка завжди поруч!

***

Рідна моя дружина, сьогодні стільки гарних слів звучить в твою честь. Прийми і мої побажання для тебе, довгих років і доброго здоров'я тобі, молодості, сили, краси, хай завжди, не тільки в день народження, здійсняться найзаповітніші мрії. Частіше усміхайся, словом будь щасливою.

***

З днем народження, моя чарівна і прекрасна дружина. Нехай на твоєму шляху простягаються квіткові галявини і дзвінко співають птахи, нехай моя любов тебе грет і не дає згаснути нашому щастю.

***

Настав день, якого я так чекав, тому що дуже люблю вітати дружину з Днем народження. Дорога, ти можеш пишатися, тому що зазвичай я нікого не вітаю ні з якими святами. Любов моя, радість моя, я вітаю тебе з цим чудовим днем. З кожним роком ти стаєш все кращими, мудрішими і терпляче, але в душі тобі все ще вісімнадцять років. Тоді ти теж була незвичайною дівчиною, яка чекала від мене знаків уваги. Та й досі чекаєш, якщо чесно. Але я виправляюсь, кохана. Ти ж бачиш, що я став частіше дарувати тобі квіточки, скоро і до подарунків доросту. Я бажаю тобі ніколи не падати духом, тому що в житті можна пережити і перетерпіти, а я завжди буду поруч і допоможу тобі впоратися з будь-якими проблемами.

***

Дорога! твій день народження — це і мій теж, адже саме сьогодні твої батьки подарували світу і мені саму чудову і чарівну жінку. Бажаю, щоб ніхто і ніщо не могло стерти усмішку з твого по істині прекрасного обличчя, бо твоя усмішка — те, що робить мене щасливим. Зі святом!

***

Ми знаємо один одного багато років, але тільки зовсім недавно вирішили поєднати наші долі. Сьогодні я не можу зрозуміти, навіщо ми чекали так довго, але я щасливий, бо попереду у нас ціла вічність нашої любові! Кохана моя, я вітаю тебе з Днем народження і бажаю тобі сонячної радості, милість Фортуни, хорошого здоров'я і натхнення, щоб кожен день проводити, як свято!

***

Мою чудову жінку, добру і вірну дружину я сьогодні вітаю з днем народження. Мила, бажаю тобі залишатися прекрасною навіки, жити в радості й щастя, прагнути до перемог і втілювати свої ідеї, радіти кожному новому дню і бути оточеною люблячими людьми.

***

Скільки років пройшло з нашої першої зустрічі, стільки вже минув води, скільки радощів і смутку з тобою разом пережили ми. Адже наше життя, ніби довга дорога, по якій ми завжди йдемо удвох. Але мені з тобою йти зовсім не страшно, не боюся жодних перешкод, тому що ти, ніби молитва до бога, і найсильніша захисний амулет. Коли дуже складно – ти звільниш дорогу, а коли легко – даєш пораду.

***

Сердечно вітаю кохану дружину з днем народження! Нехай буде багато приємних пригод і приголомшливих відкриттів. Нехай будуть самими чудовими спогади про цей день. Бажаю бути тобі завжди самої красивою і ніжною. І скільки б не минуло років, ти завжди для мене будеш королевою світу і першою красунею.

***

Кохана моя дружина, сонечко моє, вітаю тебе з днем народження. На всій Землі не вистачить слів, щоб висловити мою любов до тебе. Ти — найдорожче, що є у мене, бажаю тобі жити як у казці, вірити у свою удачу і залишатися самою прекрасною жінкою на планеті.

***

Моя улюблена мегерка, золото моє і неординарна людина, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі завжди залишатися такою ж: то холодною зливою, то яскравим сонечком, то пекучим вітром, то буйственным ураганом, то барвистою веселкою, то надутенькой хмаркою. В будь-якому стані і в будь-якій ситуації я тебе завжди буду міцно любити. Будь щаслива, моя женуля, і успішна хоч у малих справах, хоч у великих справах.

***

Сьогодні особливий день у твоєму житті, ти відзначаєш свій день Народження. Цей твій свято навіює безліч спогадів. Хочеться пригадати ту першу зустріч, коли доля звела нас разом. Ту наївну дівчину, безтурботне і дуже веселу. Ти стаєш старше, розумніше, мудріше, але від цього тільки прекрасніше душею і тілом. Сьогодні особливий день він створений для похвал. Як я люблю твою втомлену посмішку, коли ти після трудового дня повертаєшся додому. Твої тендітні плечі стільки несуть в цьому житті. Адже на тобі сім'я, а це дуже багато значить. Давним-давно, ми мріяли з тобою про нереальних вершинах, може бути, ми не всі їх підкорили, але я впевнений, що більшість з них ми завоювали. У цей прекрасний день бажаю тобі завойовувати вершини далі, не зупинятися в дорозі, навіть якщо він стане дуже тернистий. Не змінюйся моя улюблена і йди по життю поруч зі мною. З днем Народження тебе, мій найдорожчий чоловічок!!!

***

Радість моя кохана дружина! З днем народження вітаю і хочу піднести ароматний букет, наповнений моєю любов'ю, теплом, турботою і взаєморозумінням. Прийми мої найщиріші побажання: квітучого здоров'я, полум'яного, величезного щастя, і більше приводів променисто посміхатися! Обіцяю довгі роки захищати і підтримувати тебе, безмежно любити і дарувати тільки яскраві миті, залишатися завжди твоєю головною опорою і силою! З днем народження, кохана!

***

З кожним роком ти стаєш прекрасною. Твоя краса тільки перевершує тепло у твоєму серці. Нехай цей день знайде тебе в щастя і здоров'я, так як моє серце продовжує зберігати і берегти тебе все сильніше з кожним днем. Слова не можуть висловити щастя, яке ти приніс в моє життя. В цей день я сподіваюся повернути тобі невелику частину радості, яку ти подарувала мені одного разу. Твою красу не можна переоцінити. Моя любов до тебе не перебільшена. У зв'язку з цим, у річницю свого дня народження, давай відсвяткуємо всі численні причини, з-за яких я вдячний за те, що ти в моєму житті. Оскільки цей особливий день підходить до кінця, я просто хочу нагадати тобі про моєї безсмертної та відданої любові до тебе. Я обожнюю тебе, я захоплююся тобою, я божевільний від твоєї бездоганної любові. Пам'ятай, що ти - причина, по якій я багато чого досяг у житті.

***

Джерело: pryvitach.co.ua

Комментарии