Найкращі привітання з днем народження дочки від тата, мами

Найкращі привітання з днем народження дочки від тата, мами

Улюблена моя донечка, хочу в день твого народження побажати тобі: нехай ніколи ти не зіткнешся в житті зі злістю, ворожнечею і заздрістю. Хай не знаєш, що таке плітки і розбрат. Хай буде тільки щастя у твоєму житті і тільки перемоги. Щоб ти ніколи не плакала і не сумувала. Щоб твоє серце було спокійним і вільним.

***

Сьогодні вранці я прокинулася від того, що по даху мого домівках величезною силою стукав дощ. Перший час я навіть і не зрозуміла, що сталося. Але потім я все зрозуміла. І раптом, несподівано мені згадалася те, що сьогодні свій день варення святкує моя донечка. Насправді мені відразу стало дуже добре. Тому що на день народження в нашій родині відразу ж стало весело. Адже ти з самого раннього дитинства дуже любила це свято. Ти завжди чекала його, а коли він приходив, ти була щаслива. І зараз я хочу сказати, що ти у нас найкраща, і я тебе дуже сильно люблю. І тому бажаю тобі тільки все найкраще. Хай сонечко удачі завжди світить над тобою. І ніколи не забувай про те, що вступати ти завжди повинна правильно. Тому що так ж е тобі будуть звертатися і інші люди. Бажаю тобі удачі в усьому, щоб ти не робила.

***

В день твого народження хочу побажати тобі, моя доню, щоб ти летіла життя легкою пір'їнкою, щоб усе на світі тобі вдавалося. Бажаю тобі не сумувати і не переставати вірити в добре, добре і вічне. Нехай всі твої друзі назавжди залишать тебе в своїх серцях і зможуть допомогти тобі в складній ситуації. В цей день зірки на небі намалюють для тебе картину щасливого життя.

***

Сьогодні ти стала дорослішою на цілий рік. Але не сумуй, стрімкий біг років у житті кожного неминучий. Краще думай про те, як би краще прожити кожен свій день. Тоді ти побачиш, як прекрасне життя! З Днем народження, доню! Бажаю тобі щастя!

***

Кровиночка моя, зі святом тебе! Нехай цей день принесе масу приємних вражень, сбыточных бажань і нових доріг! А ми, твої батьки, завжди підтримаємо тебе і допоможемо. Вітаємо!

***

Доню, ну ось і настав день твого народження. Я, напевно, люблю цей день навіть більше, ніж ти сама. Просто саме в цей день я знайшла справжнє щастя в особі маленької, але такої усміхненої дівчинки. Ти у мене роилась такою гарною, що я весь час тримала тебе на руках і не могла надивитись. Я нікому не віддавала тебе, та й зараз ще не готова віддавати тебе в іншу сім'ю. Але я морально готуюся до цього, моя рідна. Мені хочеться привітати тебе з твоїм святом, а також побажати тобі всього того, що тобі необхідно для того, щоб відчувати себе найщасливішою. Мені дуже важливо, щоб твоє самопочуття було завжди хорошим, а заради цього і я піду на все, що завгодно. Моя дівчинка, будь завжди здорова, щаслива і кохана! Не сумнівайся в тому, що ми, твої рідні, завжди будемо поруч. Ми пишаємося тобою і радіємо кожному твоєму досягнення.

***

Дорога дочко, сьогодні твій будинок повний подарунків і квітів, але це не головне. Головне, що їх тобі вручили щиро, від чистого серця. Все тому, що у тебе багато вірних подруг і друзів. Ти м'який і не заздрісний людина, тому люди тягнуться до тебе. Мій подарунок, можливо, буде не найдорожчим і модним, але разом з ним я дарую тобі свою любов і частинку своєї душі. З самого твого народження я кожен день думаю про тебе, і нехай ти давно вже доросла і сама справляєшся зі своїми проблемами, материнському серцю не накажеш, я проживаю твоє життя разом з тобою. Вітаю тебе з Днем народження і в черговий раз хочу сказати, що для мене в цілому світі немає людини рідніше за тебе!

***

Дочка моя, з Днем народження! Як же я пишаюся тим, як в тобі проявляються найкращі жіночі риси, такі як ніжність, доброта, шарм і жіночність! Впевнена, скоро ти знайдеш свого принца, який зможе оцінити по достоїнству твої видатні якості!

***

Вітаю тебе, рідна моя дівчинка! Нехай всі твої мрії стануть реальністю. Бажаю тобі величезного щастя, розміром з навколишній тебе світ. Рости, квітни, будь завжди радісною, щоб дивлячись на тебе серце моє співало від радості і гордості за тебе. З днем народження!

***

Рідна моя донька, з твій день народження, хочу сказати тобі, що в тебе зараз самий плідний вік для здійснення своїх бажань! Вивчи мови, займися спортом, читай книги, танцюй, малюй, вышивай, в'яжи, ходи за грибами, заведи домашніх вихованців. Нехай твоє життя буде різноманітною та цікавою!

***

Донечко! У твій день народження я щиро бажаю тобі здійснення всіх твоїх бажань. Ти вже доросла, але я впевнена, що твої бажання чисті і невинні, як у дитини. Бажаю тобі багато років залишатиметься такою ж гарною, цікавою дівчиною. Нехай у твоєму житті завжди буде місце веселощів і свята. Нехай твій життєвий шлях завжди супроводжує любов, розуміння і гармонія. Нехай у важкі хвилини тобі додає сил надія і віра. Ще бажаю тобі ніколи ні в чому не потребуватимуть. Так, гроші – це не головне в житті, але вони необхідні, щоб жити гідно і безтурботно. Загалом будь щаслива, моя дорога!

***

Давно ти, доню, просила розповісти тобі казку або пограти з тобою в ляльки? Сьогодні у тебе своя, доросле життя, і доводиться бути серйозною. Я прожила чимало років і, може бути, не зовсім розумію нинішній світ, але я бачу, що ти виросла справжньою розумницею, яка пам'ятає про свою сім'ю і не розучилася мріяти. Я вітаю тебе з Днем народження і вірю, що ти, сонце моє, завжди будеш такою ж доброю, милою і веселою, яка вміє знаходити хороше навіть у дрібницях, і, звичайно ж, будеш щасливою!

***

З самого ранку я прокинулася і згадала, що цей день буде для нас дуже цікавим і пізнавальним. Адже сьогодні моїй донечці виповнюється вісімнадцять років. Так, це прекрасний вік, коли хочеться творити і зовсім не хочеться думати ні про що погане. Але, ти також повинна розуміти, що перешкод на твоєму шляху буде багато, і тобі потрібно намагатися все робити так, щоб потім про це не шкодувати. І до твоїх іменин ми приготували подарунки, які обов'язково повинні припасти до тебе по душі. І зараз, я хочу побажати тобі яскравого і теплого сонечка над головою. Щоб ти жила під спокійним і синім небом над головою. І я тебе хочу навчити тому, що в цьому житті нічого не робиться просто так. Все має якийсь сенс. І тому якщо з тобою будуть відбуватися незрозумілі для тебе речі, не потрібно лякатися. Просто пам'ятай про те, що це робиться для чогось. І на прощання я хочу побажати тобі завжди залишатися такою ж красивою і розумною дівчинкою. Нехай все, що ти так хотіла втілити в життя, у тебе все вийде.

***

З Днем Народження, кохана донечка! Ти найвдячніша, турботлива і уважна дочка на всі білому світі! Хочемо тобі повернути всю твою доброту в стократному розмірі і огорнути батьківською любов'ю на все життя, без пробілів! Бажаємо тобі завжди сонячної погоди, не тільки на вулиці, але і всередині тебе, і нехай всі негаразди обходять тебе десятою дорогою! Ми з татом, кожен день вдячні долі, яка подарувала нам тебе, наше щастя! Для нашої сім'ї ти найдорожчий в світі людина! Бажаємо тобі подальшого благополучного розвитку твоїх ділових питань, адже велике починається з малого! Рухайся вперед, прагни вперед, незважаючи ні на що! Ми хочемо побажати тобі самого найкращого і найсвітлішого, і щоб ти досягла всіх висот, до яких прагнеш, а ми сподіваємося, що зможемо тобі хоч трохи в цьому допомогти! Ми завжди будемо пишатися тобою, дочко!

***

Моя донька сьогодні стала дорослішою ще на один рік. Насправді, мені дуже важко прийняти цей факт, бо так не хочеться відпускати своє дитя у доросле життя. Я бачу, що ти сама поспішаєш дорослішати, але при цьому не розумієш, з якими труднощами тобі доведеться зіткнутися. Але ти повинна пам'ятати, що я поруч з тобою. Я завжди готова підтримати тебе, надати тобі сил. Ти ж знаєш, що чарівне слово шопінг може підняти твій настрій до небес. Я хочу побажати тобі міцного здоров'я, моя люба донечка. Я дуже хочу, щоб ти змогла знайти своє місце в цьому житті, щоб поруч з тобою був такий чоловік, який зможе оточити тебе любов'ю і турботою. Я впевнена, що ти будеш дуже гарною господинею, тому що ти готуєш краще за мене. Я дуже сильно люблю тебе, моя дорога дівчинко! Нехай все у тебе буде круто! Зі святом тебе!

***

Мила донечко, вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб твоє життя була всіяна пелюстками найпрекрасніших квітів, людськими усмішками, дружнім ставленням, приємними подіями і радісними зустрічами. Нехай доля тобі посміхається і дарує гарні сюрпризи, а Бог охороняє і захищає!

***

Дорога донечка, нехай твої прекрасні очі блищать від радості яскравіше сонечка! Я бажаю, щоб твоє серденько завжди билося в ритмі щастя! Нехай у твоєму житті все складається так, як ти хочеш! Отримуй задоволення від кожної миті, будь здоровенька і залишайся такою красунею!

***

Як же швидко ти виросла! Зовсім недавно ти була маленькою принцесою, а сьогодні ти справжня королева. Вітаю, тебе мій скарб, з днем народження і бажаю тобі вміло розпорядитися своєю красою і чарівністю. Твій обранець, доню, повинен бути гідний тебе. Це повинен бути король, сильний, мудрий і рішучий. А найголовніше, він повинен любити свою королеву. Ми таку дівчину кому не віддамо!

***

Кожен твій день народження нагадує мені про те, як все починалося. У нашому будинку оселилася безпорадна крихта – дівчинка, в яку закохалася відразу вся сім'я. Я пам'ятаю все до дрібниць, перші кроки, перші слова, і перші свята. Як твої світились очі від захвату, коли тобі дарували ляльки та іграшки. Сьогодні подарунки вже інші, але, я сподіваюся, ти будеш також щиро їм рада. А ще я дарую тобі букет твоїх улюблених кольорів і сподіваюся, що ти все життя будеш такою квітучою і чарівної, як вони!

***

Музичний Телефон Усі Ціни

***

День народження буває тільки один раз в році. Так співав маленький Чебурашку в мультфільмі Крокодил Гена. І, до нашого превеликий жаль це і справді так. І, на жаль, ми старіємо. І нам доводиться робити все можливе для того, щоб хоч трохи виглядати молодше. Але, на щастя моїй донечці цього не загрожує. На моє велике здивування вона виглядає дуже розрослося. Також вона дуже розумна і мила дівчинка. І ось зараз, я хочу привітати тебе. Подарунок, якого ти так довго чекала, стоїть у тебе зараз в кімнаті. А ввечері для тебе буде вечірка, на яку прийде багато твоїх родичів і гостей. І вже під самий кінець скажу тобі, що моя любов до тебе буде вічною. А значить, і допомагати тобі я постараюся стільки, скільки вистачить моїх сил. Але ти також не забувай, що все завжди залежить від тебе. І тому перш ніж щось зробити, гарненько подумай.

***

З днем народження, кохана принцеса! Для нас ти завжди залишишся дівчиськом, хоч ти вже красива, розумна і успішна леді. Нехай наша любов дає тобі сили і захистить від образ і розчарувань. Ми пишаємося і захоплюємося тобою. Так тримати, доню!

***

Моя улюблена донечка, я просто не можу не привітати тебе з твоїм святом. Мені від думки, що ти дорослішаєш так швидко, стає страшно, тому що мені дуже важко змиритися з тим, що моя дівчинка вже доросла. Я хочу привітати тебе з твоїм Днем Народження і побажати тобі лише нематеріальних благ. Всього матеріального ти зможеш досягти самостійно, тому я хочу, щоб ти більше звертала уваги на своє самопочуття, на здоров'я, тому що немає нічого важливішого. А ти у нас ще та екстрималка, яка просто жити не може без пригод. У мене серце зупиняється, коли ти говориш, що їдеш стрибати з парашутом. Але в цьому полягає вся твоя сутність, так що я нічого не можу вдіяти. Мені залишається тільки підтримувати тебе. Не думай про проблеми та справи хоча б сьогодні, тому що у тебе свято. Відмінного тобі і крутого свята!

***

З днем народження, донька! Весело і впевнено дивіться в майбутнє. Нехай воно принесе тобі тільки нові творчі злети, успіхи, ентузіазм і небувалі пригоди. Нехай буде життя твоє яскравою і різноманітною. Не втрачай шансу спробувати щось нове, експериментуй і тобі ніколи не буде нудно. Бажаю веселого і радісного життя! Незвичайною, карколомної долі! Радості тобі, люба, і веселощів!

***

В день народження твій, мила моя Білосніжка, мій пустотливий кошеня, моя солодка доня, бажаю тобі, щоб все у твоєму житті було, як по нотах, щоб сни тобі снилися райдужні, і, щоб вони завжди збувалися! Всі твої бажання нехай виконає Золота рибка – морська чарівниця. Вчися легко, дружи віддано і на все життя. Твоя матуся.

***

Донечко! Є у нас тобі одну пораду! Послухай своїх старих, ми поганого тобі ніколи не порадимо! Живи на світі з радістю про кожному дні, і роби все з щирою добротою! Ніколи зло не зможе перемогти добро твого серця і тоді доля посміхнеться тобі! Будь хорошою людиною, люби свою сім'ю, цінуй друзів і подруг, пам'ятай своїх батьків! Бажаємо тобі отримати від життя все, що тобі потрібно для повноцінного щастя! І нехай доля не грає з тобою в піжмурки і не ховає від тебе те, що ти заслужила! Ми щиро віримо, що виховали тебе гідною людиною, ми знаємо, що твоє щастя не за горами! У тебе все буде добре, тому, що ти народжена в любові й ласці, довірі і розумінні, і так само вихована! Ти народжена для того, щоб бути щасливою дочкою, дружиною і матір'ю! З Днем народження тебе, наша казочка, наш бутончик троянди, наш скарб!

***

Джерело: wordsguru.co.ua

Комментарии