Привітання з днем народження татові від дочки, сина у прозі, своїми словами, українською мовою

У цей святковий День я бажаю тобі ніколи не зупинятися на досягнутому, прагнути до нових висот, домагатися поставлених цілей. А ми, в свою чергу, зробимо все, щоб твій життєвий шлях був легким і дуже довгим. З Святом тебе, тату!

***

З днем народження, тато! Ще ти роком став дорослішим. Будь таким же здоровим, міцним і залишайся молодим. Пам'ятай, що вік не перешкода, а молодість, вона в душі. Я знаю, ти багато добрих справ ще зробити зможеш, живи і будь любимо.

***

День народження - це щось особливе, що кожен раз змушує нас знову і знову повертатися на багато років у дитинство. Ми відразу ж згадуємо почуття і події, які стали для нас найбільш пам'ятними. І тому мені так сильно хочеться зробити татко для тебе сьогоднішньою подією подарунок. Адже твої іменини ти любиш більше всього на світі. Я постаралася зробити все, що від мене залежало. І тепер, коли гості почали поступово збиратися, я роблю все для того, щоб ти відчув мою підтримку і допомогти у всьому. І зараз я також скажу тобі про те, що в цьому житті все залежить тільки від тебе. Якщо ти дійсно хочеш, щоб все виходило, то тоді тобі зовсім не потрібно переживати. Адже всі зібралися в цьому великому залі тільки тому, що ти їм насправді доріг.

***

Тато, від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Дорогий мій, нехай нікому і ніколи тебе не вдасться обдурити, нехай у твоєму житті завжди буде маса можливостей та ідей для щастя і успіху, нехай ваша діяльність приносить високий достаток і благополуччя, хай зігрівають рідні тебе любов'ю своїх сердець, а будинок дарує світлий затишок і атмосферу радості.

***

Папуля, рідненький, сьогодні, як і завжди до тебе спішу, так хочеться тебе обійняти і, немов у дитинстві, відчути, як всі страхи зникли. Здоров'я і довголіття тобі. Ти завжди був сильним, таким і залишайся, щоб і в майбутньому було де сховатися від своїх страхів, адже твої обійми - найнадійніша в світі місце для цього.

***

Дорогий тату, для мене ти є самою надією опорою в житті. І сьогодні, в твій день народження, я хочу сказати тобі спасибі за твою турботу, ласку і любов. Ти найкращий приклад для наслідування, і все, чим я пишаюся, є твій заслугою. Будь щасливий сьогодні і завжди!

***

Дорогий мій, таточку, я так рада, що у тебе на обличчі така щаслива усмішка. Перш за все хочу привітати всіх нас з тим, що ти у нас є. Я бажаю тобі довго-довго бути, трохи на нас нарікати. Нехай твоя рідна хода завжди нас зустрічає. Бажаю тобі легкість на душі, свята в серце і радості в житті. Залишайся завжди такою, ніколи не болів і просто живи.

***

Сьогодні День Народження у дуже дорогого і дуже хорошої людини – нашого отця! Спробуємо висловити свої почуття так, щоб вони залишили в твоїй душі слід на все життя! Тато, нехай враження від сьогоднішнього дня пронзят твою душу наскрізь любов'ю і турботою твоїй сім'ї! Бажаємо тобі продовжувати рости і розвиватися, особисто і професійно, в будь-якому віці і при будь-яких життєвих обставин! Бажаємо зміцнювати свої лідерські якості, щоденно працювати над індивідуальною майстерністю, намагатися подавати нам у всьому приклад своїми діями і вчинками, і як можна частіше балувати нас своєю увагою і турботою! Нових високих цілей і їх досягнення, та завжди чудового, яскравого, святкового настрою, незалежно від дати на календарі! Ніколи не сбавляй темпу свого життєвого шляху! Пишаємося тобою, батьку!

***

З днем народження, тату, ми тебе дуже любимо! Будь завжди задоволений життям, нехай тебе окриляє віра в себе і допомагає піднятися на нові вершини! Бажаємо океан любові і море щастя! І частіше тобі найбільш приємних сюрпризів від долі!

***

Хай в цей день здійсняться всі твої надії. Нехай попереду у тебе будуть довгі роки щасливого життя. Я хочу побажати тобі забути про роки, що відраховує нам календар. Залишайся завжди таким же молодим і завзятим.

***

В цьому житті від кожної людини залежить, яке життя він проведе. Якщо його вибір буде правильним, то тоді його буде чекати успіх. Але, якщо все буде навпаки, то тоді змінити вже нічого не вийде. І зараз мені так сильно хочеться сказати своєму дорогому таткові про те, що я дійсно рада, що можу бачити його кожен день перед собою. Ці моменти життя роблять мене набагато щасливіше, і дають мені надію на те, що ще не все втрачено. І зараз, коли ти так посміхаєшся, мені хочеться бачити твою посмішку кожен раз. Пам'ятай про те, що, незважаючи на твій вік, ми ніколи не буде тебе кидати. Просто завжди будемо поруч з тобою, підтримуючи тебе у важкі хвилини, і завжди будемо тобі підтримкою і опорою. Так що не переживай ні про що. Вір у свою сім'ю, тому що вона вірить тобі. Ось так все і повинно бути, адже всі ми сім'я.

***

Мій любий татку, я хочу побажати в твій День Народження міцного здоров'я, невичерпного оптимізму, яким ти мене навчив в житті. Нехай кожен день приносить тобі тільки радість і задоволення. З Днем Народження, тато!

***

Мій тато, найкращий тато на Землі! Багато років тому ти зробив самий великий і важливий подарунок – ти подарував мені життя... Немає слів, щоб висловити мою щиру подяку за все, що ти для мене зробив. Скажу просто – Спасибі!

***

Тато, залишайся таким же позитивним, сильним, сміливим, терплячим, справедливим, добрим, мужнім, мудрим, вірним, непередбачуваним, розсудливим, здатним підтримати словом і ділом у важкій ситуації.

***

Таточку, вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб ти ще багато влітку радував нас своїми палаючими очима, сильними руками і безвідмовної допомогою! Продовжуй радіти життю і нехай все у тебе буде добре!

***

З Днем Народження, тато! В цей день всі самі теплі і добрі слова направлені на твою адресу. Сьогодні всі побажання будуть почуті, а загадані бажання неодмінно здійсняться! Прийми вітання від всіх рідних і близьких!

***

Тато! Дозволь ще раз в День народження подякувати тобі за все! За те, що ти є на світі, за те, що дитинство було безтурботним і щасливим! Спасибі, тату, за те, що у нас така сім'я. Спасибі за турботу! Тато, ти найкращий на світі! З Днем народження тебе, любий наш! Будь повний сил і здоров'я! Нехай радує тебе кожен день життя на Землі, і сонце, яке в тобі, нехай і далі світить всім і гріє нас своїм теплом! Будь щасливий, рідний наш чоловік!

***

Папуля, життя так швидко йде, що можна дивуватися даним фактом. Незважаючи на це, в тобі зберігається молодість і активність, бажання досягати все нових висот. Знаєш, ти дивуєш мене цим по-справжньому. Хочу сказати, що ти завжди опиняєшся прикладом для мене і, звичайно, багато в чому завдяки цьому я зуміла знайти гідну основу для свого розвитку. Бажаю тобі активності і здоров'я, адже вони є твоїми синонімами. Хочу бачити тебе тільки щасливим і розуміє, як потрібно поступати далі. Папуля, пам'ятай про те, що ти завжди можеш розраховувати на мою підтримку, адже ти багато в чому посприяв становленню моєї особистості. Бажаю удачі і везіння, адже вони відіграють важливу роль у здобутті все, про що мрієш. Приймай мої щирі вітання з Днем народження, адже я сподіваюся, що вимовлені побажання неодмінно здійсняться.

***

Коли-то ти не досипав ночі з-за мого плачу, водив мене за ручку в дитячий садок, школу, присвячував мені весь вільний час, піклувався про мене і радів кожному моєму успіху. Зараз, коли за мною вже не потрібно прибирати пелюшки, я хочу побажати тобі одного – живи для себе і в своє задоволення! З Днем Народження, тато!

***

Дорогий тато, я вітаю тебе з Днем народження, з особистим святом, який, звичайно, стає воістину особливим для всіх твоїх близьких людей. Нехай у тебе все завжди складається тільки найкращим чином, адже ти заслуговуєш на даний щастя і можливість розуміти, що доля налаштована доброзичливо. Вітаю з святом, який ми обов'язково відзначимо сьогодні в тихому, але воістину миле і приємне сімейному колі. Бажаю тобі успіху і знання того, що будь-яка мета виявиться досягнутою. Нехай удача завжди супроводжує тебе, дозволяє розуміти, наскільки важливу роль відіграє кожен день життя. Татусю, будь ласка, будь поруч зі своїми близькими людьми, адже сім'я – це найбільша цінність, дарована долею. Я обожнюю тебе, мій рідненький! Мрію бути схожою на тебе, коли виросту, тому вдячна за турботу і увагу.

***

Ще в школі нас вчили, що у кожного має бути в житті людина на якого ти хочеш бути схожий. І мені ніколи не доводилося замислюватися хто може бути цією людиною тому, що я завжди це знала. Ця людина — ти, тату. Як у далекому дитинстві так і зараз, я пишаюся тобою і не замислюючись можу сказати «Тато для мене справжній герой!» Все те хороше, що є в мені, я зобов'язана тобі! І сьогодні в твій день народження дозволь привітати тебе з цим святом і побажати здоров'я, благополуччя, радості і щастя.

***

Пап, бажаємо тобі новин - тільки радісних і приємних, бажаємо друзів - веселих і вірних, роботи - легкої та прибуткової! А турботливі, люблячі близькі у тебе вже є - це ми! З Днем народження!

***

Тато! Моя втіха, моя душа, моя гордість і удача! Вітаю тебе з твоїм днем, будь завжди самим щасливим, з сьогоднішнього дня залишай все в минулому, починай нове життя! Я завжди з тобою і за тебе, не дивлячись ні на що, скільки ми з тобою пройшли, а скільки ще попереду! Я від щирого серця тобі бажаю тобі завжди бути мудрим, сильним, справедливим і впевненим у собі! Продовжуй дарувати рідним людям свою м'якший посмішку і безмежну, як горизонт, батьківську любов! Бажаю тобі насолоджуватися чистим почуттям вдячності своїх дітей! Прийми найщиріші вітання та найтепліші побажання! Залишайся таким же усміхненим, життєрадісним і позитивним при будь-яких життєвих обставин! Нехай всі намічені плани втіляться в твоє щасливе життя! Міцності духу, удачі і всього самого-самого тобі! Бажаю тобі щоранку зустрічати з посмішкою і неймовірним настроєм!

***

З днем народження, тато. Бажаю відсутності проблем у побуті і труднощів у роботі. Нехай справи завжди йдуть добре, хай пісня твоєму житті буде складена зі слів щастя під мелодію любові. Дорогий мій чоловік, міцного тобі здоров'я і душевного спокою.

***

З днем народження, тато. Бажаю ніколи не відступати від свого і завжди вірити у свою удачу. Папа, ще бажаю тобі бойового духу, здоров'я з ніг до голови, везіння з півночі до півдня і зі сходу до заходу, щастя в кожному дні і благополуччя.

***

Вітаю з днем народження найкращого тата на світі! Бажаю, щоб щастя та любов завжди жили в твоєму домі, а сварки та негаразди ніколи не переступали порогу. Нехай твоє здоров'я міцніє день від дня, мудрість набирається досвіду, а бажання стають реальністю. Залишайся таким же прекрасним батьком і справжнім чоловіком!

***

Дорогий татусю, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі міцного здоров'я, великого везіння у всьому. Нехай твоє життя буде довгим і щасливим, хай на твоєму шляху зустрічаються тільки надійні друзі. Бажаю тобі міцного здоров'я, усмішок і гарного настрою. Нехай всі печалі і негаразди, розтануть, як сніг, нехай удача оселиться у твоїм домі назавжди. Благополуччя тобі, достатку і всіх благ. Нехай Господь оберігає тебе від невдач. Нехай доля буде прихильною до тебе.

***

Тато, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі неймовірно міцного здоров'я, великого і стабільного успіху, сімейного щастя і благополуччя, високого достатку, поваги та добра.

***

В цей День я хочу побажати тобі завжди і у всьому бути вірним собі, не йти на поводу у звичайних слабкостей, рухатися по життю з гордо піднятою головою.

***

Самий чудовий, прекрасний, великий людина в моєму світі, моя душа! Мій таточку! З Днем Народження! Бажаю, щоб в цей день ти почув від мене теплі слова визнання, що ти є самим чудовим батьком на світі, що ти прекрасно справляєшся з усіма обов'язками, покладеними на тебе! Бажаю, щоб всі хвороби проходили повз тебе, а твоє майбутнє сповнилося б світлом батьківського щастя! Хочу, щоб ти знав, що ти робиш мене щасливою людиною кожну секунду мого життя! Спасибі за любов твою без краю! Бажаю доброго здоров'я, матеріальної стабільності та фінансового благополуччя, гармонії в душі, людського добра, сімейного тепла, взаємної любові, щирої радості в кожному дні! Цікавих захоплень, удачі, здійснення мрій! Продовжувати творити, творити, дивувати! Життєвого натхнення, величезного особистого щастя! З Днем Народження, нехай все бажане виповнюється!

***

Я люблю свого татка! Дуже-дуже! Я народилася з цим відчуттям, але вчора задумалася: а чи можна якось обгрунтувати цю любов? І зрозуміла – ні. Того, що понад дано, ніяких причин не потрібно. Я тебе просто люблю за те, що ти мій тато! Я щаслива бути твоєю дочкою. І які тут можуть бути пояснення, якщо ми з тобою одне ціле! А на такому єднанні поколінь життя на Землі тримається. Так що ти у мене – вседержитель!

***

Супер позитивний, дуже добрий, щирий і просто чудовий тато! Сьогодні твоє свято, твій день, твій зоряний час! День Народження! Ура! Вітаю, цілую, обіймаю і дарую тобі своє серце, наповнене твоєї ж любов'ю! Сьогодні ти на крок ближче до своєї мети і до свого щастя! А попереду тебе чекає велика і захоплююча життя! Я дуже хочу, щоб ти прожив її, не припиняючи дивуватися і радіти тому, що ти є! Немає нічого більш дивовижного і яке збиває з пантелику, ніж усвідомлювати своє існування! Задаватися питанням, як все це могло статися і існує ця неймовірна річ — твій досвід від першої особи, твою свідомість. Я хочу, щоб ти цінував і захоплювався цим! Я бажаю тобі дивуватися і насолоджуватися фактом свого життя! І ніколи не прагнути йти наперекір долі! Адже кожна мить твого життя індивідуальне, і проживи його так, щоб тобі було, що згадати!

***

Улюблений татко! Вітаю тебе з Днем твого Народження і бажаю тобі залишатися таким же молодим і красивим, зберегти свій запал і любов до світу на все життя. Я не втомлююся дивуватися тому, як у тобі поєднуються мудрість, розважливість і хлоп'яча тяга до пригод і радощів життя. Я дякую долі, за те, що моїм батьком є саме ти — найкращий батько в світі!

***

Джерело: megaday.co.ua

Комментарии