Поздоровлення з днем народження хлопцеві своїми словами, в прозі, українською мовою

Бажаю, щоб тобі в житті зустрічалися гідні люди, робота приносила задоволення і швидко поповнювала рахунок у банку. Ніколи не оглядайся назад, завжди йди вперед і тільки вперед! А неприємності нехай залишаються позаду і збоку. З Днем Народження!

***

На честь появи на світі такого шикарного іменинника, нехай вибухають чарівні салюти, і сиплеться манна небесна.

***

З днем народження. Ти — крутий, впевнений у собі, цілеспрямований хлопець, і побажати хочу тобі богатирського здоров'я, лицарської відваги, доброї вдачі. Думай позитивно, живи весело, перемагай красиво і люби щиро.

***

Вітаю з днем народження! Бажаю тобі вміти домагатися свого, щоб у тебе у долі все завжди виходило, і це було чудово, адже для чоловіка важливо вміти йти до поставленої мети, не боячись і не помічаючи перешкод! Тож від усієї душі хочу побажати всього самого найкращого, йти вперед, прагнути до своїх цілей, любити і бути коханим, вміти захистити себе і своїх близьких!

***

Пропоную випити за тебе, мій друже дорогий. Дозволь побажати тобі здоров'я, особистого щастя, готівкового та безготівкового, вдалого досягнення всіх намічених цілей, море любові, а потім ще багато років життя, щоб встигнути насолодитися всім цим!

***

В такий чудовий, дивовижний, радісний свято — ми всі бажаємо тобі океан несподіваних, але приємних зустрічей, океан усмішок, жартів і сміху, океан подарунків, яких тобі так не вистачало! Ми бажаємо тобі в цьому році домогтися всіх раніше поставлених цілей. Удачі у всьому! Щастя, здоров'я і тільки світлих і радісних днів попереду!

***

Прийми мої вітання з днем народження! Бажаю з роками тільки міцнішати і вдосконалюватися, бажаю з кожним днем свою мрію втілювати в реальність, своє слово перетворювати в дію, а важливу мету — досягнення! Здоров'я, любові, життєвої сили та енергії, всіх благ і успіхів.

***

Тисячу раз вітаю! Я бажаю тобі залишатися Творцем, Майстром свого щастя! Бажаю примножувати його, жити легко і приємно, щодня додаючи до багажу хороших спогадів нові події, адже такі люди як ти, цілком заслуговують самої кращої долі!

***

Милий, коханий, гарний з днем народження тебе. Тобі вже чимало років і я дуже щаслива, що ми так само разом, все так же поруч. Ти добився всього в своєму житті: побудував будинок, посадив дерево і виростив сина. Тепер настав момент, коли необхідно за всім цим добром доглядати. Відпочивай побільше, мрій і радій життю.

***

З днем народження, успіху і удачі! Нехай збудуться всі мрії і бажання! Нехай вирує в душі океан пристрастей, ураган почуттів і вулкан емоцій! Бажаємо тобі брати будь бастіони, пробивати будь-які перешкоди і насолоджуватися перемогою!

***

Вітаю тебе з днем народження і, бачачи, як ти змужнів за останні роки, хочу побажати тобі впевнено рухатися й надалі по обраному шляху, продовжувати випромінювати мужність і стійкість. Нехай доля подарує тобі зустріч з коханою і рідний дівчиною. Нехай вона стане тобі надійним товаришем і зможе завжди підтримувати в нелегкі часи.

***

Дорогий мій! Сьогодні у тебе день народження! Я вітаю тебе з цим чудовим святом! Бажаю тобі успіхів в роботі, взаєморозуміння з рідними і близькими! Залишайся завжди таким добрим і щирим як зараз! Я дуже тебе люблю!

***

З днем народження! Ти такий молодий, все найкраще попереду! Нехай світить дороговказна зірка, щоб не зійти з праведного шляху, в якому будуть тільки щастя, щастя, вірні друзі і міцна любов!

***

З іменинами! Бажаю тобі ніколи не сумувати і не плакати. Завжди бути коханим і люблячим. Нехай твоє життя буде сповнене самими незабутніми подіями, яскравими фарбами і соковитими враженнями. Найбільш приголомшливих тобі пригод.

***

Милий, ще один рік вихором пролетіла над дорогою твоєї долі. Нехай сьогоднішній день подарує тобі масу яскравих вражень та чудовий настрій. А в якості подарунка я шлю тобі свою ласку і любов. Вітаю!

***

З днем варення, печива і всіх інших пряників. Всього самого світлого, теплого, здоров'я, радості, благополуччя, тепла, позитиву тобі і всім твоїм близьким. Та щоб удача теж обов'язково супроводжувала у всіх справах!

***

Бажаємо мати вірних друзів, турботливу дружину, слухняних дітей, щедрого начальника! Зустрічай з радістю кожен новий день і добивайся нових успіхів!

***

Від усієї душі вітаю тебе з святом! Бажаю, щоб нові цікаві ідеї та проекти постійно хвилювали і заряджали азартом. І нехай у тебе завжди буде в надлишку сил та енергії для їх реалізації.

***

Вітаю прекрасного і чудового хлопця з днем народження! Бажаю отримати від життя всілякі радості, сюрпризи, подарунки і враження. Щирих почуттів і слів, надійних товаришів і партнерів, повноцінного відпочинку та веселих розваг!

***

Вітаємо мужнього, сильного, красивого хлопця. Нехай це свято твого народження, буде наповнений сюрпризами, привітаннями рідних і улюблених людей, теплом приємних зустрічей і радістю спілкування. Бажаємо, щоб життя твоя була приємною, легкою і повної успіху. Радій кожному дню, не дозволяй ліні і дрібних неприємностей зламати твій бойовий дух. З днем народження!

***

Щасливого свята! Бажаю веселощів, безтурботності і безтурботності, гучної вечірки, красивих і запальних дівчат. Нехай в кишені розмножуються грошенята, удача бігає за тобою, вірними союзниками стануть успіх і розкіш.

***

Відважний хлопець, сміливий і впевнений у собі, вітаю тебе з днем народження. Бажаю, щоб дорога твого життя тягнувся довгою-довгою стрічкою, щоб на шляху постійно зустрічалися нові можливості і перспективи, щоб в тебе завжди було достатньо часу і для досягнення поставлених цілей, і для вірної турботи про близьких, і для чудового відпочинку.

***

Вітаю з чудовим святом! Чоловікові на роду написано – посадити дерево, побудувати будинок, народити спадкоємця. Я тобі бажаю примножити всі ці пункти! Виростити цілий сад, до будинку – квартиру і шикарну дачу, а для первістка – ще парочку братів і сестер! Завжди прагни до більшого!

***

Коханий мій! З Днем народження! Щиро бажаю тобі тепла на серце, спокою в душі і гармонії з собою, оточуючими. Нехай всі твої далекоглядні плани, неймовірні ідеї, казкові мрії стануть реальністю і подарують тобі задоволення від життя. Нехай всі горизонти відкриваються перед тобою і нові життєві шляхи принесуть тільки радісні моменти. Хочу, щоб любов, що живе в наших серцях, розквітає з кожним днем все більше і більше, приносить неймовірне щастя і радість, хай вона цвіте, як ніжна квітка.

***

Ну що ж, любий, я вітаю тебе з самим класним днем в житті всіх твоїх рідних людей, бажаю тобі пробитися до вершин, і виконати все, що ти сам запланував на своє життя. Нехай у тебе завжди все виходить, адже ти чоловік, а вони вміють йти до своєї мети, не дивлячись ні на що. Завжди прагни до чогось високого, духовного, не слухай нікого і йди своєю дорогою

***

Дорогий! Слухай уважно. Земля зробила ціле число обертів навколо Сонця з тих пір, як Твій зичний голос вперше вразив присутніх при Твоєму народженні персон. Найбільш обізнані вже могли по інтонації розпізнати майбутнього шанувальника Висоцького і Окуджави (Кобзона, Меладзе, ...). Власне, до чого це ми про Сонце? А ось до чого. Якщо б ти, дорогий, з такою ж наполегливістю і завзяттям, з яким Земля обертається навколо Сонця, домагався руки коханої жінки, у Твоїй квартирі вже давно б дзвеніли дитячі голоси.

***

З тих пір як я зустріла тебе коханий, я ще досі боюся прокинутися. Бо ще думаю що це сон. Адже зустріч з тобою, і подальші наші відносини, для мене здаються прекрасним сном. І я боюся прокинутися. Якщо це сон, то я готова спати вічно, щоб не розлучатися з тобою ні на мить. А якщо це реальність, то ти зміг зробити моє життя казкою. Знай улюблений, що моє серце належить тобі, цілком і повністю. Знай, що моя душа, прив'язана до твоєї навіки. Є такий вираз - «Разом і назавжди». Так от я хочу, щоб так було у нас. Адже з тобою, я повірила в любов. Я випробувала на собі всю красу цього почуття. З днем народження сонце.

***

Вітаю з днем народження, відважний хлопець, добрий і хороший чоловік. Бажаю кожному вміти дати фору, завжди вміти постояти за себе і постійно боротися а своє щастя. Нехай у твоєму житті часто трапляються веселі й радісні події, нехай ніколи не відвернеться від тебе удача і у всьому неодмінно чекає успіх.

***

Прекрасний світ, коли ти поряд зі мною. Ти найкращий хлопець на всій землі, мені так пощастило з тобою. Я іноді навіть заздрю сама собі. Ти подарував мені щастя. Я вітаю тебе з днем народження, і бажаю тільки добра і тепла. Нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки хороші люди, нехай тобі завжди посміхається удача, нехай птах щастя вибере тільки тебе. Ніколи не сумуй, будь оптимістом. Нехай надія, віра і любов завжди супроводжують тебе, нехай Господь завжди оберігає тебе.

***

Коханий мій друг! Я від душі вітаю тебе! І нехай вітають тебе все навколо, я більше за всіх тобі щастя бажаю! Будь радісним ти завжди! І не живи без удачі і дня. Нехай все в твоєму житті збувається! Я тобі побажаю добра, що без нього неможливо прожити і дня! Нехай на роботі все буде чудово. І кожен день приносить тобі прибуток! Завжди ти усміхайся ясно і будь щасливим кожен день і мить! Бажаю щоб ти досяг усіх радощів і благ!

***

Сьогодні я вітаю тебе з святом і бажаю тобі завжди залишатися мужнім, вірним своїм переконанням, уважним до рідних і близьких і готовим прийти на допомогу своїм друзям! Це якості справжнього чоловіка, якого будь-яка дівчина хоче мати поряд з собою!

***

Все, що можна побажати Вам літній чоловік я щиро бажаю всього Вам найкращого вітаю Вас, будьте завжди уважні і завжди так позитивні таких як Ви не багато є на світі залишайтеся завжди душею компанії бажаємо багато слави і великий Вам любові!

***

Зі святом, коханий! Бажаю тобі підкорити вершини, на яких ти ще не побував, досягти всіх поставлених цілей, повернути те, що було втрачено, пізнати те, що ще невідомо, примножити все те найкраще, що є в твоєму житті і з легкістю відпустити все те, що тобі більше не потрібно.

***

Джерело: pozhelaniya.info

Комментарии