Привітання з днем народження подрузі не у віршах

Привітання з днем народження подрузі не у віршах

Кажуть, жіноча дружба міцна, як сталь. Так і у нас з тобою, подруга, дружба вже перевірена роками. Ми довіряємо у всьому одному, ділимося секретами, а коли потрібно, допомагаємо радою і справою. Сьогодні у тебе день народження. Прийми найщиріші вітання. Нехай цей день буде світлим і чудовим, нехай сьогодні збудеться твоя найзаповітніша мрія. Я бажаю тобі міцного здоров'я, безмежного щастя, чистої совісті і світлої любові. Нехай ангели завжди зберігають твій спокій. Нехай хороші новини радують тебе, а несподівані зустрічі приємно дивують.

***

Мила подружка! Вітаю тебе з твоїм Днем Народження і бажаю, щоб все, про що ти мрієш, збулося. Нехай у всіх твоїх починаннях і продовженнях тебе завжди підтримували друзі! Живи в кайф і отримуй задоволення від усього, що ти робиш! Будь впевненою в собі, йди завжди з високо піднятою головою і ніколи не опускай руки. Знаю, у тебе так багато фантазій і стільки нездійсненних мрій! що будь здивуватися твоєму неосяжного уяві. І нехай його плоди твого не залишаться лише ілюзією, а вони втіляться в реальне життя! Пам'ятай, думки матеріалізуються.

***

Люба моя, вітаю з твоїм святом! Хочу сказати тобі: порадуй себе на день народження. Дозволь собі те, що давно було під забороною: смачне, але дуже калорійне тістечко або те саме плаття, яке коштує трохи більше, ніж ми можемо собі дозволити. Адже ти така чудова! Хай буде з тобою гармонія, а саме заповітне бажання нехай збудеться як можна швидше!

***

Я тебе вітаю з днем народження! Усмішок тобі і веселощів! Радості і щастя! Залишайся красивою душею і тілом, здоровою, веселою і звичайно коханої. Нехай на твоєму життєвому шляху завжди посміхаються удача, сонце і любов!

***

Мила моя! Вітаю тебе з твоїм черговим днем народження. Нехай буде життя твоє, як шикарна яхта, що пливе по красивій річці, а на березі квітучі поля змінюються сосновими лісами. Люди в твоєму оточенні нехай будуть самими вірними і відданими, а ти від життя отримувала тільки задоволення. Пробач, що не змогла привітати тебе особисто, а відправила привітання поштою. Головне, ти знай, що я залишаюся твоєї близькою подругою, а мої побажання щирі і від душі.

***

Подружка, у тебе сьогодні свято. Вітаю з цією датою від усієї душі. Нехай збудеться все сокровенне про що ти мрієш. Знегоди відступлять, печалі. Підуть в сторону ті, кому нас не зрозуміти. Ти будеш щаслива, не сумніваюся. Бажаю знову відчути неймовірне почуття любові!

***

Подруга ти сьогодні всіх на світі миліше, свої очі переповнені щастям і захопленням від торжества. Вітаємо з днем твого народження, хай більше буде таких у твоєму житті яскравих і барвистих днів. Нехай виконання будь мрії буде більше твоїх очікувань. Щоб попереду якомога більше чекало тебе самих неймовірних вражень, а підтримка від близьких була крилами і допомагала в будь-яких складних ситуаціях. Бажаю більше різнокольорових і яскравих миттєвостей, щоб вони переповнювали твій будь сірий день. Ти сама без зупинок біжи на зустріч до неймовірних змін у твоєму житті і нехай вони забирають тебе до потрібним людям і потрібні обставини. Бажаємо завжди в серці тримати коханої людини і не відпускати його всупереч цьому нещадному часу. Щоб любов між вами палала завжди і ніколи не змогла охолонути. Бажаємо не тільки в день народження бути щасливою і переповненою натхненням.

***

Сьогодні, я хочу привітати свою чудову подругу з днем народження. Дорога, хочу побажати тобі завжди залишатися такою ж красивою і життєрадісною, щасливої і щасливою. Також, я хочу побажати кожен новий день зустрічати позитивом — з посмішкою, і крокувати по життю з високо піднятою головою. Сьогодні весь світ у тебе закоханий. Будь щаслива, поруч з люблячим і турботливим чоловіком! Нехай всі мрії збудуться!

***

З днем народження, зі щасливим і прекрасним днем, дорога! Я хочу бажати удачі! Бурхливого, справжнього, великого! Цікавих подій, матеріального достатку, захоплюючих подорожей і веселих пригод! Нехай коханий чоловік балує: готує обід, гуляє з дітьми, пере і прасує білизну, досягає успіху на виробництві, влаштовує свята і дарує подарунки всім родичам і про друзів не забуває. Залишайся пустотливий, життєрадісною і закоханої в життя!

***

Пам'ятаю, що коли ми тільки познайомилися, то я думала, що ми ніколи не знайдемо спільну мову, тому що ми весь час сварилися. Але минуло кілька років, і ми стали найвірнішими подругами. Зараз для мене немає нічого складного в житті, тому що поряд зі мною є така прекрасна дівчина, яка стала близькою подругою. Нехай всі твої мрії та бажання виконуються, моя люба дівчинка. Ніколи не сумнівайся в тому, що я буду поруч, тому що мені дуже важливо, щоб ти розуміла, наскільки мені дорога дружба з тобою. Я дуже хочу, щоб ніякі перепони не заважали тобі домагатися самого значного рівня у професійному плані, щоб ти знайшла своє щастя в особі сильного і мужнього чоловіка, який оточить тебе любов'ю і турботою. А я буду просто дивитися на тебе і радувати, тому що мені дуже хочеться, щоб ти відчувала себе комфортно.

***

Вітаю тебе! Ти сама весела і щира, смішна і добра, чуйна і весела. Бережи в собі ці якості, адже рідко зустрінеш таку людину, в якому все гармонійно!

***

З днем народження! Улюблена подруга, ти мені, як сестричка, підтримка і опора. Нехай у твоєму житті все буде весело і щасливо. На шляху зустрічаються тільки добрі люди. Завжди йди вперед, і не дивись назад, адже, там минуле.

***

Бажаю тобі прокидатися від дзвону кришталевих келихів зі свіжовичавленим соком. Нехай сонячні промені кидає відблиски по кімнаті від діамантів. Нехай день проходить у важких трудах — пошуку місць, де б витратити гроші. Нехай ніжки болять від танців і зношуються підошви чергових лабутенов. А вдома нехай чекають смачний легкий вечеря і гарячий мачо.

***

Бажаю щастя, кохання, здоров'я, радості, успіхів, задоволення від життя, віри в себе і в своє майбутнє, великого бажання творити і любити! Море волошок і чорнобривців, багато вірних друзів і єдиної любові! Зі святом!

***

Подруга, вітаю з днем народження! Бажаю тобі яскравих моментів у житті, щоб ти завжди могла спертися на дружнє плече, щоб рідні тебе завжди розуміли і підтримували. Хай буде побільше щирих людей у друзях, радують нові яскраві враження і життя підносить лише приємні сюрпризи.

***

Моя подруга, радість і надія, в твій день народження хочу побажати благополуччя в домі, щастя в душі, любові в серці, осяяння в голові, веселих спогадів за спиною, хороших людей поруч з тобою і щасливих очікувань у кожному новому дні.

***

Постаріла моя подружка сьогодні, ну як постаріла – просто стала на один рік привабливіше, мудрішими і хитріше. У твій день хочеться спочатку звернутися до батьків і сказати їм величезне спасибі за таку прекрасну дочка, яка стала не тільки для мене дуже важливим, рідним і коханим. А ось тепер можна приступити і до побажань для іменинниці, ну що хочеться тобі сказати, звичайно ж, величезне щастя жіночого, адже якщо воно є, то все інше вже виходить. Здоров'я тобі на багато-багато років, адже ти потрібна нам усім бадьорою і веселою, терпіння тобі і розуміння. Успіхів у роботі та кар'єрного росту, хай всі найсміливіші проекти втілюються в життя, і завжди супроводжує удача. Не можна, звичайно, забувати про матеріальний достаток, який обов'язково повинен бути в вашій родині. Всього самого доброго тобі, подружка.

***

Дорога подруга, вітаю з днем народження! Бажаю бути: золотом в люблячих руках, хмарної мечтательницей, поетесою свого життя, прекрасна німфа, чарівної леді. Бережи індивідуальність, бережи діамант душі, створюй настрій, ти осявай красою, практикуй стабільність.

***

Мила подружка, від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Нехай всі твої бажання здійсняться, хай всі справи в тебе йдуть, як по маслу. Будь завжди впевненою в собі не зупиняйся на досягнутому, просувайся вперед, хоч іноді і черепашачим кроком. Міцного здоров'я тобі, успіхів у всіх починаннях. Нехай кожен твій звичайний день перетвориться на свято, хай життя твоє стане прекрасною, як м'яка іграшка, нехай всі перешкоди будуть по плечу. Хай добрий ангел завжди оберігає.

***

Моя подруженька! Люблю тебе і дуже рада, що ти є в моєму житті. Ніколи не змінюйся! Ти чудовий душевний щира людина, завжди випромінюєш позитив і чарівність. У твій День народження хочу побажати, щоб очі твої завжди іскрилися від щастя, а кожен день приносив радість.

***

Бажаю тобі, мій милий горобчик, радість моя, вірна подруга, щоб ти домоглася всього в житті сама. Бажаю тобі правильно вибрати професію і легко вступити в інститут. Нехай всі біди і проблеми відскакують від тебе, як від надійної броні. Бажаю тобі завоювати нагороди на всіх змаганнях, я знаю, що спорт – це твоє життя. Будь здорова і радуй своїми досягненнями.

***

Моя вірна, найкраща подруга, дозволь в такий урочистий день побажати тобі величезного щастя, радості, удачі і всього самого найкращого. Міцного здоров'я тобі, сімейного благополуччя і твердого грунту під ногами. Нехай твоє життя буде чиста, як джерельна вода, нехай над нами завжди буде мирне небо. Будь завжди кохана і бажана, адже ти гідна тільки захоплення. Нехай птах щастя прилітає до тебе і приносить удачу. Будь такою енергійною, життєрадісною і впевненою в собі. Хай добрий ангел завжди охороняє твоє життя.

***

Моя найкраща подруга, від усього серця прийми найщиріші вітання з днем народження. Нехай особистий свято подарує тобі море яскравих вражень, нехай удача завжди відкриває тобі двері. Міцного здоров'я, всіх благ тобі, відмінного настрою. І всього самого найкращого. Живи, як у казці, радій кожному дню і ніколи не сумуй. Нехай щастить тобі у всьому, завжди, нехай усе хороше, як магнітом прилипає до тебе. Вірних друзів тобі, красивою, чистої любові, довгих – довгих років життя.

***

У цей прекрасний день могла народитися тільки така позитивна дівчинка, як ти. І я дуже рада тому, що ти - моя подруга. Я досі без сміху не можу згадувати про те, як ми познайомилося. Напевно, цю історію ще мільйон раз почують наші діточки, які неодмінно будуть такими ж близькими подругами, як і ми. Мені хочеться привітати тебе, а також сказати, що в цьому світі людини ближче тебе для мене немає. Нехай ми не завжди знаходимо час, щоб побачитися, але знай, що я кожну хвилину думаю про тебе. Мені хочеться, щоб ти ніколи не сумувала і не переживала, тому що в твоєму житті стільки всього прекрасного і позитивного відбувається. Бажаю тобі гарного настрою і багато всього того, що тобі необхідно! Сьогоднішній день ти повинна присвятити відпочинку і розваг, тому що ти вже давно не розслаблялася. Але сьогодні я навіть не дозволю тобі думати про справи і проблеми!

***

Ти гідна розкішних букетів і дорогих авто, але я всього лише відправлю тобі приємне повідомлення. З днем народження тебе. Бажаю міцного здоров'я, більше радісних моментів, розкішних букетів і дорогого авто!

***

Сама рідна подруга, ти мені як сестра. Я щаслива бути з тобою в цей день. Ти така справжня, добра і мила. Залишайся завжди такою ж щирою і надійною! Хай навколо тебе завжди будуть справжні друзі. А твоя чудова посмішка ніколи не сходить з лиця!

***

Ми з тобою знайомі ще з горшочного періоду, і недарма нас називають – подруги не розлий вода. Сьогодні у тебе день народження. Всі компліменти, подарунки та квіти тобі. Усі уваги тільки тобі. Сьогодні ти почуєш мільйон прекрасних, теплих слів на свою адресу, адже ти гідна тільки захоплення. Бажаю в житті тобі все встигнути, бажаю в реальність здійснити заповітну мрію. Нехай доля завжди посміхається тобі, нехай удача буде для тебе невід'ємною частиною життя. Хай добрий ангел завжди оберігає тебе.

***

Іменинниця, як подрузі, дружині і матері бажаю пізнавати достаток у всьому. Вітаю з днем народження і бажаю великої довічної удачі, будь завжди в ув'язненні любові, і ув'язнена фінансовими можливостями. Нехай раєм твоїм на цій землі буде теплий і затишний будинок. Зігрівай нас своєю чудовою посмішкою та добрим поглядом. Щоб життя солодкою як цукор була і танула ти сама у вирі пристрасті. Живи в достатку і вперед до райдужним перспективам крокуй. Нехай життя буде красивою і різнобарвною, як поле, усипане квітами. Щоб було все у тебе, виконувалася будь-яка мрія і задумка. Фантазуй і будь креативною, неважливо де, толі вдома на кухні, на роботі. Нехай вистачає здоров'я ще на довгі роки. Буде витримка і терпіння для реалізації будь-яких ідей і планів. Дякую долі, що подарувала мені дружбу з тобою і розуміння з твого боку.

***

З днем народження! Здоров'я тобі і щастя! Нехай в житті і в роботі завжди супроводжує удача! Залишайся такою, яка ти є, бережи свою енергію, оптимізм, доброту і красу! Нехай все у тебе складається так, щоб життя залишалася прекрасною!

***

Джерело: pryvitalka.co.ua

Комментарии