Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники своїми словами, українською мовою

Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники своїми словами, українською мовою

Дядько, чимало років минуло з дня твого народження, але кожен з цих років був наповнений сенсом і добрими справами, так нехай ці справи приносять свої солодкі плоди у твою майбутню життя ще багато десятиліть. А всі заповітні мрії і великі плани будуть здійснені тобою незабаром, а потім, нехай з'являться нові мрії і плани.

***

Дорогий дядьку! Нехай цей день залишиться у твоїй пам'яті світлим спогадом, яке не зітреться і через десять років. Вітаю тебе з твоїм днем народження. Бажаю, щоб ти не втрачав свого приголомшливого чарівності, дотепності і чудового почуття гумору. Зі святом!

***

Все прекрасне, що є в цьому світі, бажаю тобі, мій дядько. Нехай в твій день народження здійсняться всі твої бажання. Ти один з найбільш сміливих людей, яких я знаю. Ти — мій кумир. Нехай навколо все буде погано, але я знаю, що якщо ти поруч, то ми переживемо це разом і будемо сміятися, як завжди. Мені дуже хочеться побажати тобі щастя, але ти щасливий. Бажаю побільше днів, коли ми разом. Адже в такому складі нас не перемогти. З днем народження.

***

Ваш день народження – це день радості для всієї нашої родини. Ви чудова людина, з якою легко і цікаво, з яким весело і спокійно. Нехай ваша кар'єра будується на цеглу солодкого везіння. Нехай у вашій родині панує добробут і яскрава незвичайна любов.

***

З днем народження, дорогий дядько. Я тобі бажаю світлих почуттів і добрих надій, рівною та успішної дороги до поставленим цілям, вірної любові та великого статку, неймовірної удачі і безсумнівного щастя душі.

***

Дядько! Я рада, що в твій день народження за круглим столом зібралась вся наша родина. І це не дивно. Адже всі ми дуже любимо і цінуємо тебе за щирість, працьовитість, багатогранність, ерудованість, стриманість і відкритість. Напевно, ні для кого не секрет, що твоя думка для мене завжди було авторитетним. Я з дитинства мріяла бути схожою на тебе. Адже ти досяг таких висот, про які деякі люди можуть тільки мріяти. Ти завжди був для мене прикладом для наслідування, і я сподіваюся, що колись і ти будеш пишатися своєю племінницею. Сьогодні я бажаю тобі міцного здоров'я і щастя в особистому житті. Нехай поруч з тобою завжди будуть такі вірні супутники, як Віра, Надія і Любов. Нехай вони оберігають тебе від бід, горя та негараздів, які можуть зустрітися на твоєму життєвому шляху. З днем народження, дорогий наш!

***

Шляхетний, хоробрий і сміливий. З днем народження, мій дорогий дядьку, нехай буйний вітер змін збиває з ніг, але приносить благополуччя, успіх у всі ваші справи. Нехай ваша сім'я проживає щасливо і у величезній любові. Не зустрічайте проблеми, живіть спокійно і яскраво.

***

Дорогою дядько, за останні роки ти став настільки близьким, що твій день народження сприймається як найважливіше в найближчому майбутньому торжество. З цього приводу ми хочемо привітати тебе і від усього серця побажати радості і удачі, здоров'я і сімейного благополуччя. Нехай все те, що ти чекаєш від життя, у тебе з'явиться, а доля не скупиться на подарунки.

***

Дорогий мій дядько, від всього серця вітаю тебе з днем народження! Сьогодні твій племінник дарує тобі найщиріші побажання . Бажаю в цей день народження, щоб ти втілив усі свої мрії! Щоб була найуспішнішим, шанованим і коханим. Не забувай, що ти посланий у цей світ невипадково, бажаємо тобі виконати своє призначення в житті!

***

Милому і доброму дядькові я бажаю потонути в прекрасному водоспаді своєї мрії. Шлях літо подарує тобі море квітів, сонячних чистих днів, блакитного, красивого і безхмарного неба і прекрасного відпочинку на березі моря або океану. Нехай морські риби і корали подарують тобі свою неземну красу і прекрасний підводний світ стане для тебе ще прекрасніше, яскравіше і красивіше, тому, що ти найкращий дядько на світі. Нехай твоє життя буде прекрасною, яскравою і різноманітною, немов яскраві красиві рибки в океані любові, хай успіхів буде стільки, скільки чистою блакитною і прозорої води в глибокому океані, і нехай любов розквітає для тебе прекрасними квітами, немов яскраві підводні губки і корали, яких немає в земному житті. Нехай твоє життя буде таке ж казково красивою, як вабливий світ блакитного океану.

***

Вітаю з Днем народження! Бажаю, щоб твоє життя було ідеальною! Нехай начальник в понеділок вранці надсилає СМС, в якій просить тебе поспати до обіду. Нехай теща переїде жити до Америки і буде надсилати звідти сигари і віскі. Нехай похмілля зникне назавжди. Нехай робота триває лише кілька тижнів разів у році, а зарплата збільшиться вдвічі. Нехай дружина замість гелю для душу на 23 лютого подарує «Феррарі»! І нехай в тебе завжди буде відмінний настрій!

***

Мій чудовий дядько, я вітаю тебе з днем народження. Бажаю ніколи не втрачати істинного сенсу життя, кожен день зустрічати з високим прагненням і стимулом до успіху, кожну хвилину проживати з почуттями любові і відчуттями щастя.

***

З днем народження вітаємо тебе всією великою родиною. Головне – залишайся завжди таким як ти є: класним, веселим, розумним, сильним і сміливим. А щастя прийде до тебе в руки і зробить твоє життя яскравим, солодкої, навіть трохи чарівною. І нехай у тебе завжди буде любов: любов до всього навколо і до семе самому.

***

Дядько, з днем народження! Нехай в житті будуть: місце під сонцем, мирне небо над головою, політ фантазії, ідеальна краса, зігріває любов, сльози радості, кілограми щастя, райдужні надії, сміливі ідеї, великі мрії, незабутні враження, яскраві емоції, чиста душа.

***

Любий дядечко, сердечно вітаємо з черговим днем народження, нехай сьогодні тебе супроводжують радість, посмішки, подарунки та дружні зустрічі, нехай незабутні миті цього свята назавжди стануть приємною сторінкою в книзі твоїй пам'яті. Бажаємо тобі тільки добра, щастя і любові!

***

Дядя, ти мій наставник і друг. В цей день я хочу побажати тобі, нехай завжди горить і не гасне твоя щаслива зірка. Бажаю, щоб життя твоя була заповнена до країв і ти ніколи не відчував гіркоти втрат і невдач. З Днем Народження тебе.

***

Коханий мій дядько, від всього серця вітаю тебе з цією чудовою датою! Я бажаю тобі, щоб твоя робота завжди приносила тобі не тільки гідні доходи, але і задоволення. Любові, яскравих, незабутніх зустрічей, вірних друзів, святкового настрою, виконання заповітних бажань і творчих звершень!

***

Дорогою дядько, прокиньтеся завтра у величезному пентхаусі, зателефонуйте в дзвіночок і вам на сніданок принесуть омари і відерце червоної ікри. Пірніть у басейн з шампанським, зробіть пару ковтків з величезним задоволенням і тільки після цього знову прокиньтеся. Навколо знову звична квартира, а це був тільки сон. Вітаю вас з днем народження і бажаю, щоб цей сон став колись реальністю.

***

Мій дядько самих чесних правил. Так-так, саме так я хочу охарактеризувати тебе, мій любий дядечко. Я не зустрічав ще такого чесного, відкритого людини, який завжди протягне руку допомоги близькій людині. В цей день я хочу побажати тобі великих змін у житті в кращу сторону, блискавичних рішень у будь-якій ситуації, процвітання, успіхів. Нехай твоє оточення піклується про твоє благополуччя і любить тебе і цінує. З днем народження, дорогий!

***

Дорогий мій дядько, життя ви справжній альтруїст. Всім навколо, готові прийти на допомогу, не вимагаючи нічого натомість. Вітаю вас з днем народження і бажаю, щоб точно так само до вас летіли, не замислюючись слава і перемоги, допомога небес, благополуччя і неймовірне щастя.

***

Дорогою дядько, дозволь і мені приєднатися до численних привітань, почутим тобою сьогодні від наших родичів, і побажати тобі наибанальнейших, але в той же час найважливіших речей: миру в родині, любові в серці, спокою в душі та фінансів в портмоне. Нехай негаразди та труднощі, що зрідка зустрічаються в житті будь-якої людини, не збивають з обраного шляху, а навпаки, стимулюють тебе ще наполегливіше рухатися до наміченої мети! Успіхів тобі, коханий мій дядько!

***

Вітаю свого любого дядечка зі святом. Нехай його життя буде так само легка і весела, як цей день. Бажаю тобі миру в домі і успіхів на роботі, нехай діти тебе тільки радують, а дружина балує своєю турботою.

***

Прийми скоріш за привітання. Улюблений дядько, з днем народження! А ще прийми, побажання різні, але всі неодмінно добрі і від усієї душі. Здоров'я хай богатирським буде, багатство нехай в достатку прибуде і щастя тобі на довгі роки.

***

Дорогий і улюблений дядько, мені радісно вітати такого дивного людини, як ви, з днем народження. Доля подарувала всьому нашому сімейства такий дивний алмаз, який радісно сяє кожною своєю стороною. У вас стільки талантів, що не злічиш. Вітаю вас і бажаю насолоджуватися кожною своєю дією. Нехай всі рішення будуть правильними і переможними.

***

З днем народження, мій дорогий дядько. Бажаю бути міцним, як дуб, витонченим, як тополя, розкішним, немов клен, красивим, наче кипарис і крутим, як баобаб. Нехай завжди вистачає сил і грошей, хай достаток буде щастя і любов.

***

Джерело: svyato.co.ua

Комментарии