Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому в прозі, своїми словами, українською мовою

Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому в прозі, своїми словами, українською мовою

Грати цю життя за своїми правилами. Вивчити цей світ до свого задоволення. Отримати максимум, взяти належне і домогтися найуспішніших вершин. Ось що бажаю в твій день народження, мій найкращий брат на світі. Люблю тебе і щаслива від того, що ти у мене є.

***

Брат - це захисник. Брат - це одне. Брат - це опора. Брат - це радник. Брат - це спільник. Брат - брат. Рідна людина. В нас тече одна кров. Ми пов'язані родинними узами навіки, за що я дякую долі. Спасибі тобі, брате, що ти в мене є! Вітаю тебе з Днем народження!

***

Братику! У тебе сьогодні ювілей! Прийми мої щирі вітання! Ти частіше посміхайся і своїм життям насолоджуйся! Не сумуй, не сумуй, пісні співай і пиво распивай! Щоб твоє життя йшло, як по маслу! З ювілеєм, брат!

***

Братик, лови вітання! Будь завжди веселим, сміливим і впевненим. Нічого не бійся і завжди вір у свої сили і можливості, адже ти з усім впораєшся! Я пишаюся тобою, твоїм життєлюбством і відвагою. З днем народження!

***

Дорогий брате! Вітаю тебе з Днем Народження! Ти добрий і світлий чоловік, тому майбутнього бажаю світлого і доброго. Але прийдешнє нам невідомо. І хоча минуле твоє повно успіхів і радості, воно, минуле не повинно панувати над тобою. Бажаю тобі йти по справжньому з гордо піднятою головою, повним рішучості і мужності, отримуючи задоволення від кожного прожитого миті.

***

Вітаю з днем народження свого чудового двоюрідного брата! Бажаю неймовірних успіхів у справах, приголомшливих результатів у будь-якому занятті і найбільш яскравих барвистих вражень від життя. Будь здоровий, привабливий, розумний, уважний, щедрий, активний і у всьому благополучний!

***

З днем народження, братішка! Нехай поруч будуть вірні і надійні друзі, нехай твої захоплення приносять задоволення. Бажаю бути коханою, потрібною, незамінним. Нехай у тебе все складається і множиться. І нехай завжди буде той, хто поділиться з тобою удачею, щастям, бадьорістю, гарним настроєм. Вітаю, рідний!

***

Коханий мій братику, ти у мене найкращий у світі! Бажаю твій ювілей величезних успіхів, радості, впевненості в собі, відмінного настрою, найцікавіших подій і яскравих свят! Бажаю стати справжнім фаворитом Фортуни і бути у всьому крутіше і краще за всіх! Ти цього вартий!

***

Бажаю тобі у цей святковий вечір, щоб сяяли зірки в небесах свічки, щоб сонечко світилося, а проблеми все забулися. Бажаю, щоб у день народження ніколи не переставав вірити в любов і справжню мрію, яка поведе тебе по життю. Нехай твої найщиріші друзі постійно будуть поруч з тобою, братику!

***

Дорогий брате, з Днюхой тебе! У цей день я бажаю тобі, щоб поруч з тобою завжди знаходилися тільки найближчі люди. Вірних і щирих справжніх друзів тобі, хай їх не буде багато, але щоб їм можна було довіритися, як собі. Я бажаю тобі ніколи в житті не зустріти зради і зради. Будь здоровий, мій дорогий брате, нехай все складається у тебе успішно в навчанні і кар'єрі. Коли знайомі запитують мене, ким ти мені приходишься, я завжди з гордістю відповідаю, що це мій брат. Я дуже радий, що ми з тобою не тільки брати, але і справжні друзі. Я знаю, що у тебе є мрія, ти сильний, ти завзята, ти справжній мужик, і я вірю, що вона обов'язково збудеться. Ну а сьогодні гарного свята тобі, мій дорогий брат.

***

Захисник мій. Мій найкращий братик. Вітаю тебе з твоїм днем! Хочу побажати тобі безліч яскравих фарб, щоб ти з їх допомогою прикрашав своє насичене життя так, як ти сам цього хочеш. Ніколи не здавайся! Вперед і тільки вперед.

***

Дорогий мій брате! Я хочу привітати тебе з твоїм Днем Народження! Я бажаю тобі сміливості, сили і завзяття. Забери у життя все, що можна, адже не просто так дано нам це. І не забувай, що життя не дається двічі! Живи весело та безтурботно, але і про справу не забувай. Удачі і щастя тобі.

***

З днем народження, брателло! Нехай тебе покинуть усі болячки твої, зникнуть фальшиві друзі і відсутність перспективи. Попереду — тільки багатообіцяючі і реалізовані плани, надзвичайне прагнення рухатися вперед, здобуття заслужених ништячков і бонусів долі!

***

Бажаю тобі всього, чого ти сам в дитинстві хотів. Нехай іграшковий "Мерседес" перетвориться в справжній, плюшеві іграшки - в пузатих карапузів, адже життя як настільна гра! І якщо це "Монополія", то нехай всі карти і гроші будуть у тебе на руках з самого старту. Бажаю тобі жити, граючи, але не забувати про правила: близькі тебе завжди підтримають і не дадуть пасувати.

***

Братик, прийми мої вітання з днем Народження! Бажаю, щоб будь-яке починання неодмінно закінчувалося повним і безумовним успіхом! Щоб завжди робота була для тебе хобі і захопленням, а не тяжким обов'язком! Улюблений брат, бажаю тобі щастя і довгих днів, наповнених світлом і теплими почуттями!

***

Брат, ще недавно ти був хлопчиськом, шкодником і пустуном, а тепер переді мною стоїть справжній чоловік. Як я рада, що ти став таким, як наш батько: сильним, мужнім, розумним, сміливим, красивим, добрим, розсудливим, щирим, справедливим. Я впевнена, що ти зможеш всю свою мудрість і любов вкласти і своїх дітей. А тобі є чим поділитися, в тобі неймовірне кількість всіляких достоїнств і чеснот. Я дуже люблю тебе брат, і завжди пишаюся тобою, не просто тому, що люблю. Ти гідний гордості, поваги, визнання. Спасибі за те, що ти став мені не тільки рідною людиною по крові, але і моїм близьким другом, захисником, порадником і головною опорою в житті. Я бажаю тобі величезного щастя, ти заслуговуєш по праву. Я бажаю, щоб ти завжди любив, і тебе любили у відповідь. З Днем Народження, братику!

***

Улюбленого братика, вітаю з днем народження. Дорогий, побажаю тобі рухатися по життю з успіхом і прагненням до перемоги. Нехай буде душа сповнена радості і веселощів, хай любов і щастя оточують тебе, нехай стійким і міцним буде характер, хай дні будуть вдалими і повні вражаючими моментами.

***

Мій найкращий і найдорожчий мені в житті людина – братішка, від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Щиро бажаю тобі щастя, міцного здоров'я. Нехай завжди посмішка і гарний настрій супроводжують тебе в дорозі. Нехай кожен твій звичайний день перетвориться на свято. Бажаю всім твоїм мріям обов'язково збутися. Хай добрий ангел завжди буде з тобою поряд, завжди покаже тобі правильний шлях. Але тільки ти не докучай його своїми проблемами, адже йому теж потрібно відпочивати, хоча б на твій день народження.

***

Дорогий брате! Нехай вирує яскравими барвами твоє життя, і всі дні життя буде гармонійним поєднанням мрії з реальністю! Будь повноправним господарем свого життя, і нехай не буде похмурих, а тільки сонячні дні! З днем народження!

***

Братик, ти ще такий молодий. І в тій черговий день народження я, як твій старший брат, бажаю тобі знайти свій істинний шлях і життєве призначення. Відкрий для себе найбільшу дорогу, якою ти будеш ходити з гордо піднятою головою. Не зазнавайся після дрібних перемог. Зрозумій, що в житті бувають як злети, так і падіння. І навіть самі гіркі поразки – це теж досвід, нехай і негативний. Не здавайся, якщо поставиш собі мету. Слідуй за обраною мрією. Зустрінь ту єдину, яка пройде з тобою через все життя. Не разменивайся по дрібницях. Як би далеко ми не знаходилися один від одного, пам'ятай, я завжди буду підтримувати тебе і твої прагнення. Ти можеш розраховувати на мене в будь-якій ситуації. З днем народження тебе, брате!

***

Ні для сестри нікого ближче, ніж рідний брат! Коли посміхаєшся ти - весело і мені, коли ти досягаєш успіхів - я радію подвійно, коли вітаю тебе з Днем народження побажання тільки найкращі. Нехай твої мрії збуваються, поступаючись дорогою новим бажанням, грандіозні плани втілюються в життя, а прагнення завжди завершуються успіхами! Живи справжнім, вчись на минулому, мрій про майбутнє!

***

Днем Народження братику! Мирного неба над головою, здоров'я щоб ніколи не підводило, щастя і ідилія нехай панує в сімейному житті, грошиків тобі побільше, щоб ні в чому собі не відмовляв! Нехай всі твої починання закінчуються успіхом, мрії збуваються, а біди нехай обходять твій дім. А в житті будь лідером!

***

Сьогодні День Народження у важливого людини в моєму житті мого брата! Улюблений і рідний мій чоловік, з датою Народження тебе вітаю, і бажаю тобі завжди залишатися для мене близькою людиною! Прекрасного настрою, невичерпного натхнення та здійснення всіх-всіх мрій! Побільше радісних моментів і не впадай у відчай через дрібниці! Бажаємо тобі міцного здоров'я, терпіння, витримки, сили духу, життєлюбства, 240 годин у добі і постійного духовного зростання! Нехай твоє життя буде сповнене радості, веселощів і вірних друзів, удачі в реалізації своїх ідей, а будь-яке твоє діло обов'язково вдасться! Дякую тобі за тепло і емоції, які ти абсолютно безкорисливо дарує оточуючим! Спасибі за те, що ти для мене зробив! Спасибі за твою дружбу! Дякую за твою підтримку! Спасибі за все, що ще зробиш для мене в цьому житті!

***

Нехай життя твоє завжди буде наповнена не тільки очікуванням, але і виконанням дива. Нехай тебе щастя не приходить, але і залишиться назавжди. І нехай люблять і просто люди, що перебувають поруч дарують тобі свої почуття не тільки з приводу, як день народження, але й без приводу. Ти ж знаєш, братику, як це здорово – робити те, що тобі подобається просто так! Продовжуй і будь таким, яким ти виріс зі мною.

***

Мій любий братик, нехай всі твої мрії та починання збудуться. Самої чистої любові, вірних та справжніх друзів. Бажаю щоб удача любила тебе настільки, що вже завтра ти знайдеш лотерейний квиток і зірвеш джекпот. Будь щасливий! З днем народження!

***

Мій милий, любий братику! Сьогодні чудовий день - День твого Народження! А це прекрасний привід зізнатися тобі в любові і сказати спасибі! Спасибі тобі і нашим батькам за те, що ти є! Спасибі за ті почуття, які я маю завдяки тобі! Спасибі за наш, батьківський будинок, у якому кожен гвоздик забитий по рівню і, виключно, твоїми руками! Спасибі за те, що розділяв зі мною емоції та враження від подорожей! Спасибі за те, що у важкі моменти нашого життя, ти завжди був опорою і підтримкою для мене! Спасибі за те, що поділяєш зі мною мої інтереси! Спасибі за те, що вся родина за тобою, справді, як за кам'яною стіною! Спасибі за твоє невичерпне прагнення змінити наше життя на краще! Ти неймовірний син і брат, ми всією сім'єю тебе шалено любимо і цінуємо твоїм увагою! З Днем Народження, мій улюблений братик на планеті Земля!

***

Джерело: vitannyachko.net.ua

Комментарии