Привітання з днем народження чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження чоловікові в прозі, українською мовою

Міцного здоров'я, бадьорості духу, веселого настрою і вічної молодості душі, щоб ти осявало життя своїх близьких! Нехай буде відмінним настрій, а доля тебе завжди балує!

***

Для тебе сьогодні тисяча гарячих привітань, мільйон добрих побажань! А головне, звичайно – побажання щастя! Живи з радістю, веселощами і счастем, і нехай до наступного твого дня народження встигнуть виповнитися мрії!

***

Нехай в цей день тобі доведеться отримати стільки позитивних емоцій, скільки ти не отримував за рік. Нехай у цей день дарують тобі найкращі подарунки. Я бажаю тобі, щоб твоя сім'я була твоєю рушійною силою. Тобі є заради кого жити, тому прагни до досконалості, Вітаю!

***

Дорогий мій чоловік, ти — самий дорогоцінний чоловік в світі, і кожен день я радію тому, що ти у мене є. Вітаю тебе з Днем Народження, і бажаю завжди бути «номером один» у всьому, за що ти будеш братися. З святом тебе, коханий!

***

Бажаю тобі тільки самих чудових, добрих і славних днів твого життя. Нехай все у тебе буде неймовірним, дивним і прекрасним. Нехай життя твоє вирує і б'є ключем. Нехай буде вона наповнена особливим змістом і призначенням. Здоров'я тобі і довголіття! Пристрасної, казкової, незабутньої любові і щастя!

***

Вітаю тебе з днем народження! Бажаю здоров'я, щастя, а також успіхів на роботі і в особистому житті. Нехай завжди поруч з тобою будуть люди, вірні і віддані тобі, готові приїхати до тебе навіть уночі й без проблем позичити мільйон доларів. Без відсотків. Вір у свої здібності і можливості, і в тебе все вийде!

***

Вітаю тебе з Днем народження і бажаю тобі добра, любові, а також багато багато сил для досягнення всіх задуманих планів. Нехай близькі будуть поруч – підтримають у разі невдач, підстьобнуть на подвиги і відсвяткують твої перемоги!

***

Бажаємо тобі натхнення і невичерпної енергії перетворювати своє життя на справжній витвір мистецтва! Побільше яскравих фарб, свіжих ідей і, звичайно ж, можливостей їх реалізувати. Радуй нас частіше цими завзятими іскорками в очах, а сам відчувай той душевний жар, який їх випускає!

***

У день народження бажаю стати незмінним фаворитом Фортуни. Нехай ця вередлива дівчина з усіх кандидатів віддасть перевагу саме тобі. І нехай любить тебе щиро і ніколи не ходить «наліво».

***

Ось і настав день чергового дня народження. Нехай в цей день тобі буде приємно отримувати подарунки. Нехай друзі будуть поруч з тобою, а рідні будуть всіляко тебе підтримувати. Залишайся таким же крутим, стильним і модним. Нехай все буде саме так, як тобі мріється!

***

Бажаю дорогий імениннику завжди зберігати душевну молодість, адже молодість – це чудове стан очікування прекрасного, це неповторне відчуття, що все можливо, все по силам. Бажаю тобі здоров'я, щастя, нехай у всьому супроводжують удача, успіх, і попереду завжди чекають щастя, благополуччя і відмінний настрій!

***

Чудесного і чудового чоловіка вітаю з днем народження. Нехай завжди вдається бути чесним із самим собою, нехай ніколи не буде непорозумінь із близькими і сварок з друзями. Від душі бажаю стабільності і щастя в житті, впевненості і сили в собі, вірною удачі і гарного настрою в дорозі.

***

Вітаю з днем народження одного з найбільш мужніх чоловіків! Адже мужність — це фортеця духу, мудрість, великодушність, ясність думки, вміння дружити, вміння бути опорою і підтримкою для близьких. І ще хочу побажати — все твоє довге життя залишайся завжди найщасливішою людиною!

***

Вітаю з днем народження. Бажаю впевненості механізму самих точних годин, енергії самої потужної електростанції, здоров'я самого міцного богатиря. Нехай, куди б ти не пішов, дорога стелиться стрічкою удачі, нехай, до чого б ти не прагнув, підсумок справи вінчається успіхом!

***

День народження свято щорічний, ми зустрічали його разом вже не раз, але всім нам дуже б хотілося, щоб цей День народження став для тебе особливим! Нехай кожне сказане у цей день добре наше слово і побажання неодмінно втіляться в твоєму житті в кращому своєму вигляді! Нехай твій настрій завжди буде не гірше, ніж сьогодні, а коло близьких людей з роками стає лише тісніше!

***

У це світле свято іменин прийми найщиріші вітання і благословення! Не знай прикрості і спокуси, недуг і недругів! Взращивай святу віру в себе і в оточуючих! Будь сильним духом і серцем покірливий! Нехай Господь у всьому благоволить тобі!

***

Нехай завжди оточує любов і в справах супроводжує удача! Залишайся в будь-якій ситуації таким, який ти є — надійним, розуміючим, впевненим у собі! Нехай здоров'я буде богатирським, настрій прекрасним, будинок затишним, а робота приносить дохід, і задоволення!

***

У винуватця сьогоднішнього торжества безодня душевного благородства і інших достоїнств, він завжди намагається чинити з іншими так, як хотів би, щоб поступали по відношенню до нього. Пропоную випити за нашого друга, за його прекрасне серце і побажати йому довгих років життя!

***

Вітаю з днем народження. Бажаю бути чоловіком-гордістю для близьких і чоловіком-слабкістю жіночих сердець. Нехай життя буде сповнена веселих свят і дивовижних подій, великих справ і мужніх подвигів.

***

Бажаю щоб все, що ти задумав, неодмінно здійснилося! Нехай збуваються навіть мрії, адже саме вони допомагають рухатися вперед!

***

З днем народження вітаємо, вдень подарунків і зізнань — теплих, радісних, словесних і, ясна річ, тілесних! Чарівництва і диво дійства, в цей день календаря, обов'язково збуваються і твої — неминуче, всі бажання здійсняться і здійсняться всі мрії!

***

З Народженням, одного з кращих представників чоловічої статі. Людина слова і людина справи – це про тебе : ) Бажаю тобі того, що робить життя яскравим: кохання, подорожей, дітей, захоплень, грошей, екстриму, музики і натхнення! З Днем Варення!

***

Самий мужній образ у моїй пам'яті – це, безсумнівно, образ батька. Опора, вчитель, господар в домі і головний авторитет – це ти. Спасибі, що ти був, є і будеш у мене. Збережи позитивний настрій і віру у свої сили на довгі роки. І хай у тебе, нехай буде те, що ти хочеш, і тоді життя буде сповнена радістю і смислом. Міцного здоров'я і вірних друзів тобі.

***

Традиційно — здоров'я та щастя! Будь щасливим кожен день і кожну годину свого життя, нехай здоров'я буде таким, щоб ти про нього навіть і не згадував! Нехай поруч буде улюблена жінка, нехай у домі панує добробут і достаток, хай з легкістю збуваються всі плани і мрії! І нехай кожен рік протягом ще довгих-довгих років ми все так же відзначаємо твої успіхи і радіємо твоїм успіхам!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю міцності духу, багатою частки, щасливої долі, позитивного настрою та легкого прибутку. Нехай всі твої геніальні ідеї втілюються в життя. Здоров'я тобі найміцнішого, плідної праці та завжди відмінного відпочинку.

***

Їде машина, шофер твердо тримає кермо, де потрібно — поверне, де потрібно — їде прямо, де обжене, де пригальмує. Побажаємо нашому імениннику, щоб він також твердо тримав кермо свого життя в руках. Де потрібно — прискорював, де гальмував, і щоб не заносило на поворотах, не летів у кювет, і щоб мотор і інші вузли працювали надійно!

***

З днем народження. Бажаю мужності й оптимізму, здоров'я і впевненості, наполегливості і рішучості, мужності і благородства, стійкості та витримки, успіхів і підтримки близьких, любові і пристрасті, дружби і пошани, успіхів та процвітання, багатства і вірного чоловічого щастя.

***

Ти відмінний господар свого життя! Від твоєї енергетики заряджаєшся як від розетки. Ти ідеально поєднуєш в собі чоловічу красу, силу характеру і неймовірне почуття гумору. Ти вмієш виділити головне і в людині, і в житті! Ти чудовий приклад для підростаючого покоління! Так нехай все у тебе в житті складається найпрекраснішим чином!

***

Нехай твій будинок завжди буде повною чашею, жінка – лагідною, а діти радують тебе своїми успіхами і успадковують найкращі риси! Нехай життя завжди буде сповнене простого, але разом з тим самого справжнього щастя!

***

В твоє свято світлий я тобі бажаю бути улюбленцем фортуни. Нехай ця примхлива дівчина з багатьох претендентів на її руку вибере саме тебе і незмінно супроводжує тобі у всіх твоїх починаннях.

***

Вітаю з днем народження! Бажаю прекрасного життя, і нехай на кожному повороті завжди зустрічаються чудові події. Бажаю масу приводів для радості та міцного здоров'я! Нехай кожен ранок буде щасливим і сонячним.

***

Доброго часу доби мій найрідніший, самий улюблений на світі людина. Я дуже сподіваюсь, що сьогоднішній день пройде для тебе добре і плідно. Знаєш, коли ти поруч зі мною, мені так добре. І я знаю, що мені не потрібно ні про що хвилюватися. Тому що ти завжди мені допомагаєш. А зараз мені б хотілося привітати тебе з твоїм днем народження. Сподіваюся, що в цей день ти будеш щасливий. І хоч з кожним роком ти стаєш старшим, тут немає нічого поганого. На сьогоднішній вечірці, ти повинен будеш постаратися відтягнутися по повній. Тому що ти повинен все-таки розуміти, що день народження буває тільки раз у році. І наостанок я тебе міцно міцно обійму. І хочу побажати тобі успіху в усьому, щоб ти не робив. Знай, що я тебе дуже сильно люблю. А зараз прощаюся з тобою. До вечора!

***

Знай, ти дуже красивий, і тому бажаю тобі, щоб краса трималася як можна більше, і щоб в душі ти був красивий! Нехай перемога життя над проблемами не п'янить, а розум буде завжди холодний! Щоб жилося весело, але й забезпечено! І нехай робота і кар'єра надихають!

***

З днем народження шановний наш чоловік! Сильніше, ніж ти, ще не бачив світ! А твоїй хоробрості заздрить планета! Тебе я знаю лише з хорошої сторони, тому бажаю тільки щастя, здоров'я та вічної краси!

***

Джерело: wishguru.co.ua

Комментарии